Sabah sabah hiç sevmedigim kepenk sesiyle uyanınca hızlı bi şekilde doğruldum. "Ulan bu sesi çıkaranın "derken sustum çünkü karşımda 2tane adam duruyodu. "Siz kimsiniz" dedim. "Biz burda çalışaniz arkadaşlarınız sizi dışarıda bekliyor lütfen beyefendiyi kaldırıp gidermisiniz" dedi. Meriçe döndüm hala uyuyodu mal sevdiğim. "Meriç kalksana" diyip dürtükedim. Kalkmadı. "Meriç " diye bagirmamla yataktan fırladı noluyo ulan kayla yine kimi dövüyon" diyince gülmeden edemedim şuanda gözüme çok tatlı gelmişti. "Sabah oldu lan mal kalk gidelim yoksa kovulucaz" diyip adamlara ters ters baktım. "He sabah mi oldu iyi kalkaklim" diyip ayaklandı. Bende kalkıp dikeldim adamların karşısına. "Ücreti arkadaşlar ödemiştir sanırım" diyip kaslarımı kaldırdım. "Evet ödediler efendim" dedi. Hiç konuşmayan adam. "Iyi" diyip meriçin elini tuttum hala etrafına bakınıyordu. "Meriç yürü gidelim" diyip meriçi sürüklemeye başladım. Çocuk uyku mağduru ya yerim. Dışarı çıktığımızda bizimkiler hayvanca el sallamaya başladı. Aklıma plan geldi lan. Yanlarına gelince hızlı bi şekilde mericin elini bıraktım. "Alın su dağ ayısını ben gidiyorum" diyip arkamı döndüm. "Kızım dur lan noldu siz barışmadınız mi" diyip onume geçti cansu. "Lan yok ne bariscam lan yürüsün gitsin şurdan karşıma çıkmasın" diyip arkama bakış attım. Meriç şaşkın şaşkın bana bakıyordu noluyo lan dercesine. "Lan abi biz sizi o kadar birleştirdik siz aranızı yapamadınız öyle mi helal ya" diyip meriçi itti efe. "Lan nooluyo hiçbirşeyin farkında diğilim kafam karıştı kayla daha demin beraber sarılıp uyumuyomuyduk lan" diyip elini ensesine attı. Böyle yapınca o yüz tipine dayanamadım ve kahkaha attım. Herkes bana saskin şaşkın bakarken "öcümü aldım şimdi kahvaltı yapmaya bize gidiyoruz" diyip Meriçin elini tuttum ve dışarı doğru yurumeye başladım. Kesin hepsi arkamdan saskin saskin bakıyordu meriçte ellerimize bakıyo lan öperim seni. Meriçin arabasına binmiş bizim eve doğru gidiyoduk tabi bizimkilerde arabanin arkasında komvoy yapmış geliyolardi. Biz niye bisey konuşmuyorduk sadece bakisip duruyoduk ve meriç bana çok pis bakıyordu seni öldürecekmiş gibi.
Eve gelmiş koltuklara oturmuş kahvaltının hazirlanmasini bekliyoduk iyiki annem benim evde oldgumu biliyordu hee. "Çocuklar kahvaltı hazır hadi gelin" annemin seslenmesiyle merdivenlerden ses geldi koşarak ve bağrışarak. "Ya uraz yeter ama ya benden çaldıklarını sevgiline bağış yapiyon hiçbirşeyim kalmadı ya" diye bağırıyordu. "Ne yapayım kayla da kız olsaymış onunnkileri de çalarmışım napiyim" diyip merdivenlerden indi. Ayağa kalktım "abii kızı bulurum dimi lafını geri al" diye tısladım. "Lan tek kayla sen misin belki uzaydan düşmüş kayladir hallahalla anne ben acım yiyim gidiyom sevgilimin yanına kumsaldan arakladigim hediyeyi vericem" diyince kumsal çığlık attı. "Kayla senin de şu en sevdiğin bilekligin varya cansuyla aynı olan onu da aldı bu sabah gördüm" diyince bu sefer cansu çığlık attı. "Ulan uraz bittin sen" diyip üstüne doğru koşunca kaçmaya çalıştı ama başarılı olmadı çünkü benden önce kumsalla cansu atlamıştı. Evet cansuya ne oluyo derseniz şöyle söyleyeyim bu mal internette kardeş bilekligi gördü almak istedi bu siteyi aradı demezlermi sadece fransada satiliyo bizim yol fransa yanımızda koruma çeviri gönderdiler bulcaz diye gotumuzden yaş geldi. Ama şimdi onu alip sevgilisine verecek olması onu dedirtmiş olmali çünkü benide delirtti. 3kiz abimi döverken sude ardından rana ve defne de atladı bütün kızlar abimi döverken anırma sesleri de susmuyodu kesin eren aniriyo. "Kizlar yeter aldiklarimi veriyom ama sizde bana ne alacağımı söyleyin" diyip bizi bi anda itti evet böyle gorundugine bakmayın fazla yakışıklı kaslı egolu abim var bikeresinde abime dünya güzellerinden biri çıkma teklifi etmiş tabi o zamanlar abim antalyada tatilde. Abim ne demiş hayır ben sana fazla gelerim diyip kıza yolu göstermiş ben buraya anira anıra güldüydüm ego yığını ne olcak. Cebinden bizden aldıkları çıkınca hemen aldim elinden benim elimden de cansu aldı. "Kıymetiniz unutulmadı sizin sayenizde yakışıklı taş meteor kas yığını erkekler görmüştüm ah hayranım size" diyip tavana baktı ben panikle efeye baktim gözleri kocaman olmuş cansuya bakıyordu tabi sınırlı bi şekilde. Cansu hemen bana yüzünu çevirince "allah kahretmesin ben ne dedim öyle lütfen efe burda digil de" diyince "burda diğil" dedim. "Wallaha mi bende bi an sandım aha sıçtım yeminle altıma yapıcaktım" dedi. "Bence kaçmalısın" diyip kafamls efeyi gösterdim. Hemen dönüp baktı "hani burda digildi burda diğil de dedin bende dedim" diyip omuz silktim. Kafama vurup elime bilekligi verdi (multude bileklik) hızla efeye doğru gitti "aşkım sen benim dedikerimi unutur musun lütfen olmadi kabul et tamam mi kabus olarak düşün" dedi. "Cansu suanlik oyle ama acısını alicam bunun şimdi kahvaltıya oturalim yoksa yıldız abla bizi kıtır kıtır kesip kendisi sabah kahvaltısı yerine yiyecek" dedi. Cansu ofladi. "Siz oturun ben bilekligi birakip geliyorum" diyip merdivenlerden çıkmaya başladım. Merdivenlerden çıkınca odama girip kapıyı kapadım. Bilekligi eski yerine koyup kendimi yatağa attım. Çok yoruldum lan paslanmışım heee. Gözlerimi kapattım biraz öyle durunca yanimda ağırlık hissettim. Gözlerimi açıp baktım meriç gülerek bana bakıyordu. "Cezanı buldum" dedi hala sırıtıyordu. "Neymiş hiç merak etmiyorum daha doğrusu" dedim. "Diyosun o zmaan istediğim zmaan söylerim" diyip kolunu bana sardı ve gözlerini kapattı. Bende birazcık yani cok azcık sığındım sıcak kalbine her atışında benim için attığını bildiğim kalbine sığındım. Güveniyodum ama korkuyordum da herşey ters gider diye neden acaba bilmiyorum. Kokusunu içime çektim kokladım doyasıya acligimi kokusu dindirdi resmen lan. "Senin kokuna bile aşığım" diye itiraf ettim. "Senin saçlarının teline bile aşığım" diye itiraf etti oda tebessüm ettim. Sanırım sevilmek cidden çok güzel bisey beni annemden dhaa çok kimsenin sevmedigini düşünürdüm ama öyle değilmiş babam kardeşlerim arkadaşlarım suanki annem hepsini seviyorumm ve beni sevdiklerini de biliyorum en önemlisi de meriç asik olduğum adam. "Nasil bu kadar huzur vermeyi başarıyorsun resmen sakinlik dinginlik getiriyorsun bana" dedi. "Bunun bi adı var biliyo musun" dedim. "Neymiş o isim" dedi. Güldüm yüzüne eğildim ve dudaklarına doğru fısıldadım "aşkk" gözleri gözlerime bakarken birden gözleri dudaklarıma bakmaya başladı benimde istemsiz bakışlarım dudaklarına gitti. Meriç o muhteşem ötesi dudaklarını dudaklarıma yapıştırınca karşılık vermeye başladım böyle dudaklar sizinde olsa yani hayır diyemezsiniz ama benim wallaha sizi bulur döverim o benim. Karşılık vermemden cesaret almış olacak ki öpüşü yoğunlaştı. Ve üstüme çıktı. Çıkmasıyla kafamı geri çekip kapıya baktım "merak etme kilitledim" diyip başımı tuttu ve dudaklarına yapıştırdı. Ellerimi ensesinde bağladım. Oda ellerini birisini belime birisini enseme yerleştirmişti. Çok güzel öpüyodu hem istekli hemde acıkmamak için yavaş. En sonunda nefesim bitti ve ayrıldım. "Soluk soluğa kaldım bide üstüme çıktın" diye açıklama yapma isteği duydum. Güldü "Sen yukarda ol" diyince aniden beni Üstüne aldı. "Yaramazlık için yerimi meriç hem bizi kahvaltıya bekliyolar hadi inelim" diyip üstünden kalktım. "Ya ama daha cezan dolmadı" diye söylenerek ayağa kalktı. Güldüm ve meriçin dudaklarına küçük bi öpücük bıraktım "yetti mi" diye sordum "bitane daha op" diyince kiramadim ve öptüm tam ayrılırken izin vermedi. Sert bi şekilde öpmeye başladı. Ben geri geri giderken üstüme üstüme geliyodu en sonunda sırtım duvara çarptı. Ayrılmak isteyince izin vermedi lan şimdi sen bittin. Tam dudağını ısıracaktım ki ayrıldı. "Isıramazsın bebeğim" diyip kapiya ilerledi kilidini açıp çıktı. Oha lan çok cool davrandı. Bu adam benı benden ediyo lan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Novela JuvenilHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...