bölüm 18

51 0 0
                                    

SÜPRİZZZZZZZZZ"diye bağırmaya başladı. Sonra insan kalabalığın içinden pasta geldi ve herkes "iyiki doğdun meriç iyiki doğdun meriç, kayla seni çok seviyo"dediler bu soze ben bile şaşırmıştım. Meriç bana dönüp sıkıca sarıldı. "Bende seni çok seviyorum" dedi ve pastaya döndü mumları tam uflicekken "dilek tut" dedim. Bana dönüp "benim dileğim belli zaten" diyip mumları üfledi. Herkes alkışladı. Sonra Meriç bana dönüp dudaklarımdan öptü. Herkes "ooooooo" sesleri çıkardı. Sonra herkes sıra sıra hediye vermeye başladılar. Bende fırsatı firsat bilip cansuyu kenara çektim. "Kanka getirdin dimi hapları"dedim. "Getirdim kanka ama bana bütün detayları anlatcan yoksa keserim seni" duruma bağlı kanka fazla detay vermem belki"diyip ilaçları aldim ve çantama koydum sonra mericin yanina gidip elinden tuttum ve sürükledim. Dans pistinin oraya götürüp çantamı ona verdim ve sahneye çıktım. "Ilk kez sesimi başkalarına duyurucam o yüzden biraz heyecanlıyım" diyip meriçe baktım "bu sarki senin icin başımın belası seni seviyorum" diyip şarkıyı adamlara söyledim. Ritme girmesi için kafamı saladim ve ritme girdi.
"Biz seninle yıllar yılı ne birleştik ne ayrıldık bazen güldük mutlu olduk bazen hiç yere darıldık...
Başımın tatlı belası" diyip parmakla meriçi gösterdim." Gönlümün kara sevdası herşey bos senden sonrası vazgeçmem senden vazgecmem  ayrılmam senden..." sarki bitince meriç elindeki çantayı yanındaki emreye verip yanıma geldi ve beni dudaklarımdan öpmeye başladı ve kollarıyla belimi sarıp beni kendine çekti. Dudaklarımızı ayırınca herkes alkışladı. Sonra mikrajona gidip "istek alabilirim" dedim herkes bunu şöyle bunu soyle dedi. "Tamam sizin istediğinizi digil sevgilimin istediğini soylicem" diyince herkes gülmeye başladı. Meriçe dönüp "hangisini istiyosun" dedim. "Gel hayalimi söylemeni istiyorum"dedi bende mikrafona geçip adamlara kafa salladım. " Sen bana demedin mi mavi gözlerin gibi gidelim denizlere sen beni sevmedin mi  aşkımızın külleri yakamaz mi yine sözler yalan oldu bak geceler hergun kör bıçak geçmez bu ömür böyle....
Gel hayalim anıları alalim kaçalım buralardan gel yoruldum yalanlari yaşayan gururumdan....." şarkıyı bitirdikten sonra mericin yanına inip "beğendin mi" dedim. "Dünyadaki en güzel hediyem olabilir" dedi. Ona bi adım atıp dibine girdim ve kulağına eğilip" bu daha hiçbirşey" dedim ve geri çekildim. Ve cansunun yanına koşa kosa gittim. "Kanka benle acil tuvalete gel" diyip cansuyu çekiştirmeye başladım. Tuvalete girdiğimizde allah kahretsin keşke girmeseydik diye içimden geçirdim. Ecemsu ve tayfası hadi bize geçmiş olsun diye içimden geçirdim. Aynanın karşısına geçip makyajima baktım. Onların gitmesini bekliyodum ama gitmiyolardı bana  Aynen bakıyorlardı onlara dönüp "hicmi güzel görmediniz bebeğim isterseniz size fotoğraf dağıtım olur mu"diyip onları bozdum. Ecemsu üzerime yürümeye başlayınca bende ona yürüdüm. Bi an gözlerinden kpeki görüşemde gene aynı ifadesini takındı. "Kızım uza yoksa burda işini bitiririm"diyip omzuma vurdu. Cansuya dönüp kaş göz işaretiyle arkadaşlarını tut dedim. Onda anlamış gibi kafasını sallayıp Ecemsunun arkasına onların önüne geçti. Ecemsuya bir tokat off öyle boyle diğil tuvalette sesi yankılandı Ecemsuya baktığımda musluğa yapışmış kanayan dudağını siliyodu. Arkadaşlarına bakıp "evet sıra kimde gelsin" dedim. Kimseden ses çıkmayınca "DEFOLUN !!!"diye bağırdım telaşa kapılıp tuvaletten kacistilar ensona ecemsu kaldı. Ona yaklaşıp "bunun bi cezası var ya herkesin önünde benden özür dilersin yada herkesin önünde seni döverim hangisi" diyip kolundan tuttum. Ve bara girdim. "Kızım bırak ya bıraksana" gibi yalvarislari vardı ama takmadım. Sahneye çıkıp Ecemsuyu yere attım. Herkes  bize baktı. "Şimdi bu arkadaş ya özür dilecek yada dayak yicek sizce hangisini yapsın" dedim. Ardından herkes konuşmaya başladı. Meriç yanıma gelip "kez şunu napıyorsun" diyip kolumu çekiştirdi. "Karışma meriç" diyip onu ittim. Ecemsuya eğilip "çoğunluk özür dilet diyo çoğunlukta döv diyo artık senin secimin hangisi" dedim ve ayağa kaldırdım. "ZAMANIN DOLDU YA SIMDI SOYLE YADA IKISINI UYGULUCAM" diye bağırdığımda ayağıma kapanıp "özür dilerim özür dilerim sana yaptığım herşeyden özür dilerim seni kıskanıyordum meriçi elde etmeni de kıskandım çünkü çocuk sana baktı hala anlam veremedim kendimi senden üstün güzel gördüm" diyip aglamaya başladı. Ona eğilip "aglamana gerek yok bence sen çok güzel bi kızsın ve burda seni kıskanan yüzler tane kız var beni kıskanıp böyle yapman cok saçmaydı ve beni karşına alman büyük cesaretti" diyip onu kaldırdım. Ve sahneden indim. Meriç peşime inip "neden kıza böyle birşey yaptın" dedi. "Bu kızlar arasında bi konu dedim. Yanıma cansu geldi. "Kanka iyi yaptın haketmıştı" diyip sırtıma vurdu. Danslar başladı. Herkes dans ediyodu. Meriç ve tayfası sigara içmeye dışarı çıktılar.bizde cansuyla dans etmeye cikicaktik ki telefonum çaldı. Kim olduguna bakmadan actim. Allah kahretsin bu ses "kayla acil konuşmamız lazım" yiğitti bende diyodum ne zamandır yok. "Dışarıda bekliyom meriçle ilgili"diyip suratıma kapattı. Çantamı alıp dışarı çıktım cansu arkamdan seslendi ama takmadım. Dışarı varınca yiğit az ötede arabaya yaşlanmış sigara içiyordu bok iç diye icimden geçirince beni gordu ve sigarasını yere attı. Yanına gidip"nevar çabuk şöyle işim var" diyip dik dik ona baktım. Bana gülüp " emin ol sana dediklerimde sonra meriçi öldürene kadar döveceksin"diyip yine sırıttı. Beni merak sardı."çabuk anlat" diye çıkıştım. "Bekle sarışın şeytan meriçi bekliyoru... geldi" diyip arkama baktı. Bende arkama dönüp mericle göz göze geldik. Ssuratında endişe korku vardı. Yiğite dönüp "çabuk anlat"diye çıkıştım. Meriçe dönüp "dogum günü çocuğu hediyeni veriyorum"dedi ve sırıttı. "Yapma yiğit"dedi sinirle. "Yaptım bile"diyip beni kolumdan tutup kendine çekti. "Aslında herşey oyundu yani benle meriç icin sen oyuncagimizdin" dedi. Ardından "Biz mericle iddaya girdik seni ilk yatağa atan mirasa konacaktı" dediginde gözlerim faltaşı gibi açıldı. "N-NE DIYOSUN LAN SEN"diyip meriçe döndüm. "Kayla herşeyin açıklaması var beni dinle sakin sakin konuşalım" dedi. "Allah senin belanı versin daha ne duymamı istersin"diyip suratına tokadı bastım. Yiğitin seslenemesiyle olduğum yerde çakıldım "bunu sadece biz digil efe cansu da biliyo sarışın şeytan"diyip kahkaha attı. Yiğite hizla ilerleyip ona da tokati bastım. Ve hızla ordan uzaklaştım. Ağlamaktan gözlerim şişmiş zar zor görüyodum etraf cok karanlıktı. Biraz yürüdükten sonra gözlerime far ışıkları geldi bana yaklaşıyordu sanki melekler beni almış gibiydi belkide öldüm ve ruhumu melekler almaya geliyordu. Işıklar olduğu yerde durdu sonra arabadan biri indi ama kimdi goremiyodum. Sonra yere yığıldım. Gözlerimi hafif hafif açtığımda kuzeyi gördüm kuzeyin kucagindaydim. Ve gozlerim karardı.
Gözlerimi açtığımda başka bir yatakta yatan kuzeyi gördüm. "Nerdeyim"diye aniden kalkınca başıma ağrı girdi. Sonra kuzey aniden yanıma gelip telaşla "iyimisin bisey mi oldu"dedi. Yavaş yavaş oturur pozisyonuna gelirken "kuzey nerdeyim"dedim. Pencereden baktığımda gündüz olmuştu kuzey hiç uyumadan bana mi bakmıştı. "Seni bizim odaya getirdim yolda bara giderken seni gordum sende bayılınca buraya getirdim" dedi."kimsenin haberi yok dimi burda oldugumun"dedim. "Hayır telefonun defalarca çaldı mesaj geldi ama bakmadım"dedi. "Teşekkür ederim bakmadigin için benim muğlaya geri dönmem lazım uçak bileti ayarlayabilirmisin bana bende hocayla konusucam parasını veririm"diyip komidinin üstündeki çantamı alıp içinden telefonu çıkardım. Ve hocanın numarasını bulup konuştum. Giderkrn  yanına uğramam lazımmış. Ne uğraşacam be uçağımı ayarlar giderim. Kuzey yanıma gelince" bilet hazır istediğin gün saat uçabilirsin istersen senle bende gelebilirim" dedi."hayır gerek yok ben giderim teşekkür ederim iyiliğinin karşılığını söz veriyorum odicem" diyip ayağa kalktım. "Ben odama gidiyorum yarım saat sonra cikista buluşalım da beni havaalanına birakirmisin" dedim. "Tabi tabi ben sana yazarım" dedi. Bende odadan çıktım. Aynı katta olmak çok iyi olmuştu. Hemen odaya girip kapıyı kapattım. Bavulumu çıkarıp bütün eşyamı koydum. Üstüme de siyah pantolon siyah göbek üstü giyip saçımı da topuz yaptım gözlüğü de gözlerime takıp odadan çıktım.
Çıkışa ilerlerken cansuyla karşı karşıya geldik. Yanıma gelip sarılmaya çalıştı ama onu iteledim. Cansu bana bakarken "herseyi öğrendim bunu benden saklamani da öğrendim şimdi çekil ve beni  gördüğünü kimseye söyleme yoksa arkadasligimizi bitiririm ve arkadasligimizi gözden  geçirmem gerek" diyip ordan hızlı bir şekilde ayrıldım. Kuzey taksi çağırmış kapının önünde bekliyordu."selam" dedi sevecen bi şekilde. "Selam diyip bavulumu şoföre verdim. Kuzey kapımı açınca arabaya oturdum oda yanıma oturup kapıyı kapattı. Dibine gidip kafamı omzuna koydum. Annemi arayıp şoförü havaalanına gönder dedim ve kapattım. Havalanına vardığımda kuzey bana biletimi verdi. Bende uçağa geçtim. Yerime oturunca kulaklığımı takıp son ses müzik açtım. Ve gözlerimi kapattım. Uyandigimda yere indigimizi anladım çünkü sallaniyoduk. Uçaktan inince bavulumu alip havaalanından çıktım. Kapıya çıktığımda şoför beni bekliyordu bavulumu ona verip arabaya bindim. Eve geldiğimizde direk bavulumu almadan eve girdim. Annem bana sarilmaya çalışınca "anne şimdi digil"diyip koşa kosa odama  çıktım ve kapıyı kilitledim. Banyoya girip küvetin içine girdim ve küveti doldurup içine girdim. O kadar rahatlamıştım ki gözlerim dolamaya başladı. Sinsi sinsi ağlayıp küvetten ciktim. Üstüme rast gele pijama giyip yatağa girdim. Ve uykunun beni almasını bekledim.

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin