bölüm 55

46 0 0
                                    

Sabah telefon sesiyle mecbur uyanmak zorunda kaldım ısrarla çalıyordu. Gözlerimi aralayıp nerede olduğumu idrak ettim bi süre. Şuanda baktığım yer meriçin boynuydu. Telefon yeniden çalınca mecbur kalkıp montun cebinden telefonu çıkardım. Tahmin edin kim arıyo evet rana. "Nevar kızım sabah sabah" diyerek yataga ilerledim. "Kızım öğlen oldu sen hala uyuyon mu nerdesin şöyle geliyoruz malum evde yokmuşsun annen seni öldürecek" dedi. "Lan özürlü eve mi gittiniz annem beni öldürecek mi " diyip kendimi yataga attım lan meriç bu sesle nasıl uyursun. "Kızım kısa kes nerdesin" diyip ofladı. "Mericteyim" dememle ooooo sesleri geldi demekki hopirleri açıktı. "Lan kesin biz meriçle geliriz siz erkekleri alin gidin" diyip kapattım. Allahım niye hepsi özürlü. "Meriç kalk hadi" diyip meriçi dürtükledim. Uyanmadı. "Meriç lan meriç kalk" diyip tekrar durtukledim. "Peki sen istedin" diyip yüzüne şamarı yerleştirdim. "Ananı si.." diyip sustu. "Noluyo kızım" diye ekledi. "Eben doğuruyo kalk alışveriş merkezine gidiyoz" dedim."beni farklı şekilde kaldırmani tercih ederim" diyerek homurdandi. "Nasil olcak bu sefer yumruk mu istiyosun" diyip yumruğumu salladım. "Mesela öpücük verebilirsin" diyip imayla baktı. "Bakarız" diyip ayağa kalktım çantamdan kazakla pantolonu çıkarıp yatağa attım. "Çik üstümü giyincrm" dedim. "Arkami dönsem" diyip sırıttı. "Meriç çık" dedim sert ses tonuyla. "Iyi be zaten duşa gircem" diyip odadaki banyoya girdi. Bende hemen üstümü giyindim.
Saçımı 5dakikadir topuz yapmaya çalışıyorum ama olmuyo. Meriçin su sesleri kesildi bi yandan da onu bekliyodum. Odaya girdigi gibi gözüm ondan ayirlmadi. Şuan karşımda altında sadece havlu bağlanmış bir şekilde meriç duruyodu. Saçından yuzune yüzünden dudaklarına ordan vücuduna inen su damlalarını kıskandım şuanda. "Söyleseydin çıkardım odadan" diyip gözlerimi kaçırmaya çalıştım ama beceremedim tabi oda bu halime gülmekten geri kalmadı. "Gerek yok" diyip dolaba ilerledi bende onu izlemekle yetindim. Dolabı açıp kendine kıyafet çıkardı sonra baksa bir cekmeceden iç çamaşırını çıkardı. Havlu hala üstündeyken baksırinı altından geçirip giydi sonra havlusunu çıkardı. Bi an göz göze gelince arkamı döndüm. 1 kaç saniye sonra arkamdan sarıldı. Kulağıma eğilip "kızarınca çok tatlı oluyosun" diyip beni kendine çevirdi. Ellerini belime getirip beni kendine yasladı. "Neyden utanıyosun" diye bi soru yöneltmesiyle gözlerimi kaçırdım. "Bilmiyorum sadece kendimle ilgili sorunum sanırım" dedim yere bakarken. Başımı tutup kendine bakmamı sağladı. "Sana cesaret verirsem yapabilir misin peki" diye bi soru yöneltmesiyle ne demek istediğini anladım ama o konu için kendimi hazır hissetmiyodum. "Ben sanırım kendimi hazır hissetmiyorum yani cesaret versen bile yapamam" diyip kafamı yana eğdim. "Peki seni zorlamıcam ama senin tamamen benim olmanı gerçekten çok istediğimi bilmeni istiyorum" diyip kulağıma eğildi. "Ömür boyu benim olmanı" diyip kafasını boynuma gömdü. Kokumu içine çekip "birzmaanlar hazırdın neden şimdi digilsin merak ediyorum" dedi ama cevap veremedim çünkü hala güven sorunum vardı belki hala benden birşeyler saklıyordu. "Meriç bu konulara girmesek" dememle benden 1adim uzaklaştı. "Peki" diyip üstünü giyinmeye yatağın yanına gitti. Bende cantami montumu alıp odadan çıktım. Merdivenlerden inerken zil çaldı. Kapıya doğru yönelip hemen açtım. Tahmin üzerine karşımda kızlar vardı. Arkalarında erkekler. Kenara çekilip icreri girmelerini bekledim. "Hani benim meriç askim" diye dalga geçti eren. "Sikerim ağzını eren" diyip merdivenleren inmeye başladı. Yanımıza gelince eren meriçin saçlarına dokundu. "Mis gibi de olmuşsun" diyip göz kırptı. "Meriç anında erenin kafasina şaplagi geçirdi. "Rahat dur lan" diyip salona ilerledi galiba bana bozuk atıyordu. Herkes salona geçerken tabi kızlar hariç onlar yanima iyice sokulup "noldu lan meriçe" diye soru yöneltti cansu. "Yok bisey boşverin sonra anlatırım biraz bozuk atiyo" diyip bende salona geçtim kizlar da peşime. Tekli koltuğa oturup meriçe baktım gözlerini yere sabitlemiş boş boş bakıyordu. Ama o kadarda digil be. Kızlar da yerlerini almış oturmuşlardı. Herkes muhabbet ederken benim karnım gurulduyodu. "Ya ben acıktım" diyip ayağa kalktım. "Yenge bize ne hazirliyon bende açım" diyip sırıttı emre. "Ebeni hazirlicam kafede flaan yemek yiyelim karnım guruldyo" "iyi olur ordan alışveriş merkezine geçeriz" diyip kalktı ayağa meriç. Hala bozuk atiyo allahım sen sabır ver.

Hepimiz kafede oturmuş kahvaltı yapıyoduk. Karşımda meriç oturmuş dalgın dalgın yemeğini karıştırıyo herkes kendi muhabbetinde aklım mericin ne dusundugundeydi arabada gelirken de hiç konuşmadı zaten piç. Sinirle çatalımı masaya attım bütün gözler bana döndü tek bizimkiler digil başka masalarda dönmüştü. "Bence kalkalım su işi bitirelim isim var akşama" diyip ayağa kalktım deri ceketimi giyip cantamı omzuma takip kafeden çıktım. Arabama yaşlanmış bizimkileri bekliyodum. Çok fazla ofkeliydim daha düne kadar iyiyken sabah sabah yaşadık ebesini. Sonunda kızlar görülünce doğruldum arkalarında erkekleri göremiyordum. Kızlar yanıma gelince "kanki erkekler gelmiyo bizle sude benim arabamı alsin ben senle geliyim" diyip koluma girdi cansu. "Iyi tamam" diyip şoför koltuğuna yol aldım. Cansu da yaslandigim yerden direk binmişti. Şoför koltuğuna oturup çantamı arkaya attım arabayı çalıştırıp gaza bastım. 5dakika sessiz geçerken sessizliği cansu bozdu. "Kardeşim aranizda ne oldu" dedi. "Bilmiyorum"dedim. "En son aranizda nasıl bi diyolog geçti" diyip merakla bana baktı. Cansuya kısa bir bakış attım. "Off yatma olayi geçti işte ben kendimi hazır hissetmiyorum dedim cesaret versem flaan dedi bende yok dedim olmaz dedim cesaret yok kendimi hazır hissetmiyorum gibi seyler söyledim sonra dedi ki en son istekliydin ama dedi bende cesaretim gitti gibi seyler geveledim iste offf" diyip elimi direksiyona gecirdim. "Ee bunda büyütülecek ne varmış" dedi. "Neymiş tam olarak onun olacakmışım ömür boyu onun olacakmışım gibi seyler dedi belki hazır diğiliz hallahalla ya" diyip cansuya baktım. "Bence biraz fazla saçmalıyo meriç kızım seni zorlayamaz belki son olaylardan sonra bi güvensizlik oluştu olamaz mi yani" diyip geriye yaslandı. "Iste bende tam o konunun üstündeyim belki benden başka cokkk yalanlar saklıyo belki güvenim kırıldı ama yüzüne vurmakta istemiyorum" diyip ofladim. Şimdi alışveriş merkezinin otoparkına girmiştik. Bos yer bulup park ettim. Arkadan çantamı alıp arabadan indim peşime cansu da indi arabayı kilitleyip içeri girdik. Sude gilde gelirlerdi birazdan. Biryerde oturup bekledik.

Suanda kızlarla ölçü veriyoduk neymiş özel tasarimmis lan abi aynısı mağazalarda satılıyo bizi burda uğraşıyor. Ölçüyü tam 30dakikada aldılar 1saat içinde hazır etmeleri gerekiyodu belki 2 saat farketmez. Terzi gibi yerden çıkıp kıyafetler icin aksesuar almaya geçtik.

Şuanda anca aksesuar almaktan çıkıyorduk ve burdaki yavşak çalışanı devmekten zor tutmuşlardı. Abi yok böyle yavşak ikide bir sulaniyo oldu olacak evlenme teklifi et. 23 dakikadır bu mağazadaydık. Ve şimdi çıkmış kuaföre geçiyorduk burası rana ve defne gilin sıkça takıldıkları yermis halasının mağazasından birisiymis bedavadan herşeyi yaptirabilirmişiz. Kuaföre girdiğimiz gibi önümüze en az 7 görevli çıktı. "Merhabalar rana defne hanım lütfen burdan" diyip bize yön verdi. Ilk saçtı sanırım hicbir fikrim yoktu. Ama tahmin ettiğim gibi oldu hepimizi yan-yana dizip saca başladılar. Saçlarımızı kostüm için boyamamız lazimdi ama geçici boya yıkayınca çıkıyomus. Ben saç uclarimi yesil yapıp baştan aşağı aralarına gri attırmak istedim. Rana tam yanımdaydı ve o komple boyatcagini duydum rengini daha karar verememiş kataloga bakıyordu. Kızlarda benimki gibi tarzlar yaptırıyorlardı saçlar ilk önce yıkandı sonra kurutuldu şimdi de boyuyolardı ve ayriyetten manikür yapıyolardı ve tırnaklar renkli olmak zorunda olduğu icin gri siyah yaptırıyordum.

Şimdi hepimiz koreliye benzemistik saçlar falan ben bana göre güzel olmuştum ve herkez çok güzel olmuştu. Şimdi de cafede oturmuş ranayi bekliyoduk kıyafetleri almaya gitmişti. Saç baş 2 2.30 saat dersek toplam 3saattir süsleniyoduk çünkü takı da almıştık. "Hadi gidek" diyen kişiye döndüm rana gelmişti. "Şükür allahıma" diyip ayağa kalktım benle beraber hepsi kalktı. Hepimiz arabanin yolunu tuttuk bugün hepimiz bizde kalacaktık ve şimdiden bıkkınlık gelmişti çünkü bunlar beni uyutmazdi

Wallaha uyuyorum billaha uyuyorum bizimkilerle beraber erkenden uyuma fikri kılmıştık ve bu gerçekleşiyordu. Bakalım yarın neler olacaktı.

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin