Bu gerçek olamazdı dimi!!!
"YAVRUMAŞKIM"diyip koşmaya başladım. Sarılıp yerimde tepindim resmen. "Lan kızım dur oldurcen beni" diyip geri gekildi sude. "Lan kızım deli gibi özledim seni" diyip geri çekildim. "Bende özledim seni deli kuzen" evet doğru duydunuz kuzenim. "Hoş geldin kardeşim" diyen cansuya döndüğümde bana igrenir bakışı atıp sudeye sarıldı. "Satın siz satın satın" diyip onlara arkamı döndüm. "Hele hele bu hareketleri senden öğrendi dimi cansu" dedi sude. "Yok be ben öyle mi yapıyom" dedi cansu. "Heh küstüm işte banane" diyip saçlarımı savurdum. Sudeyle cansu gür bi kahkaha atınca yanıma rana ve defne geldi. "Neyse sonra küserim tanıştırma fasli yapalım" diyip sude gilin yanına gittim peşime rana ve defne geldi. "Bu sude benim kuzenim kore delisi olduğu için koreye okumaya gitti hiç gelmez sanıyordum ama geldi işte" dedim ve devam ettim. "Bunlarda rana ve defne buraya taşındıkları için bu okula geldiler" dedim. Tanışıp kaynastilarinda "buldum yemin ediyorum buldum" diyip hizla bizimkilerin önüne geçtim. "Bize dans üyesi buldum kızlar sude çok güzel dans eder hemde kore" diyip güldüm. "Süper" dedi rana. "O zaman yeni üye hoş geldin" dedi defne. "Tamam kızlar fazla yalvardınız kabul edim gitsin" diyip güldü. Hep beraber sınıfa geçince sudeye döndüm. "Sınıfın hangi sınıf" dedim. "12/A" dedi. Rana ve defne de ordaydı. "Tamam ben şimdi sizin sınıfınızı bizim sınıfa aldırıyorum bekleyin burda" diyip koşa koşa müdüre gittim. Kapıyı çalıp içeri girdim. "Hocam direk konuya giriyorum rana defne sude 12A sınıfında üçünü benim sınıfa istiyorum" dedim. "Senin demenle olmuyo evladim" diyip geri bilgisayara baktı. "Istiyosaniz babamı ararim ve sizi okuldan artırırım nasıl fikir" dedim. "Tamam tamam geçsinler senin sınıfına kaydını şimdi aldiriyorum ama soyadları lazım" dedi. "Rana defne soyal sude derin" dedim. Ardından odadan çıktım. Hızlı hızlı koşup sınıfa girdim bizimkiler sırada oturup konuşuyorlardı."gençler bu sınıftasınız" dedim. Ve onarlarin yanına gidip siranin üstüne oturdum. "Nasıl yaptın" dedi rana. "Kızım sen tanımadın mi bu kızı istediği şeyi 2dakikada yapar" dedi cansu. "Onu bunu boşverin ben yine aynı yerde tek oturucam cansu sen sudeyle otur ranayla da defne otursun" dedim. Siradan inip siramdaki rana ve cansuyu kiskisladim. Yerime oturup kızların yerleşmesini izledim. Önümde cansu defne onların önünde rana sude oturdu. Ayaklarımı yana uzatıp duvara yaslandım. Elime telefonu kulaklığı alıp şarkı açtım. Gözelerimi kapatıp dinlemeye başladım. "Lan ayı kalksana" diye ses duymamla gözlerimi araladım.tabiki cansuydu. "Nevarlan" dedim. "Hadi dans yapıcaz ya" dedi. "He tamam aldınız mi benim kıyafetleri" dedim "he aldım çabuk" dedi. Ayağa kalkıp cansunun koluna girdim. "Kizlar nerde" dedim. "Başkatbol sahasindalar" dedi. "Iyi" diyip kafamı omzuna koydum. Basketbol sahasi kapalı büyük bir yerdi. "Burası baya büyükmüş ya la" dedim. "Wallaha kanka bende böyle oldugunu bilmiyodum" dediğinde güldüm. Kızlar üstünü değiştirmiş yanlarımıza gelirken elime kıyafetleri attılar. "Giyinin gelin biz ne dansı yapacağımızı seçicez" dedi defne. "Tamam gı" diyip koşarak soyunma odasına girdik. Üstümüzü değiştirip geri sahaya geçtiğimizde şarkı çalıyordu hadi ama kore dansi mi yapicaz" dedim. Ordan sude duymuş olacakki "yakışıklıyken sev dansa gelince hadi ama oldu güzelim" dedi. "Tabiki güzelim" diyip güldüm. Yanlarına gidip "eee kore dansi mi yapiyoz harbi" dedim. "Bi yarışma var 2 tane dans sergilicez ama danslar bize ait olucak 1i kore şarkısıyla dans 2.si türk şarkısıyla dans ilk olarak dans figürlerini planlayip beraber dansı yapicaz" dedi rana. "Kabul varmı aklınızda birşey" dedim. "Sudenin kore dansi ile var benim türk yani ranayla" dedi defne. "Tamam aklınıza gelenleri yapalım daha iyi olur" dedi cansu. "Hadi" diyip sudenin dediklerini yapmaya başladık.
BORANIN AĞZINDAN:
Onu öptüğüm günden beri kaylayi hiç göremedim. Kaylaya cekiliyodum sanki bide şansa babamın ortağının kızıymış ah be meriç olmıcaktı o kız kesinlikle bana aşık olurdu. Onun için ondan nefret edip beni sevmesi lazım meriçi yok sayması lazım. Oturduğum yerden kalkıp Hızla gamzeyi aradım en sonunda kenarda bi erkekle yiyisirken gördüm ne sürtük bir kızdır bu. Hemen yanlarına gidip yalancı bi öksürük yaptım. Sesi duyar duymaz çocuk gamzeden ayrılıp bana baktı. "Hayırdır" dedi. "Lan başlatma hayrına defol gazmeyle işimiz var" diyip çarpık bir gülüş yaptım. Gamze yanıma gelip bana sürtünmeye çalıştı. "Bora mmmm kayladan sonra benle ilk benle olmanı tercih ederdim ama neyse sonuçta taş gibi bir erkeksin mericten daha iyi"diyip vücudumda ellerini gezdirdi. Ardından hizla bana arkasini dönüp çocuğa baktı arkadan bana iyice yaklaşıp sürtmeye başladı ulan dua et kaylaya karşı ilgim var yoksa seni surda öyle bi neyse. "Git artık" dedi gamze çocuğa. "Daha sonra o zaman" diyip sırıttı çocuk ve arkasını dönüp gitti. Gamze bana geri dönüp kollarımdan itip duvara yasladı. "Şuanda sana açığım istediğini yapabiliriz" diyip bacaklarımı bacaklarının arasına alıp iyice dibime girdi. "Lan kızım sikicem bi uzaklaş"dedim. "Ne zaman" diyip ellerini müsait olmayan yerlerde gezdirdi. Gamzeyi hizla itip benden uzaklastirdim. "Senle anlaşma yapmaya geldim" dedim kaslarımı çatıp hafif bağırarak. "Peki ne anlasmasi" dedi. "Meriçi yatağa atıp videoya cekeceksin ve bu okuldaki herkese atıcaksın anladın mı sonra istediğini veririm sana turkiyedeki en ünlü kişileri bile veririm" dedim. Bu onu tatmin etmemise benziyodu. " sende olursan olur" dedi. "Ben olmıcam eğer yapmazsan ecemsu var benim tanıdığım senden daha iyi sürtükler var bunu kaçırma eğer yok diyo.." derken sözümü kesti. "Peki tamam kabul ama meriçe her yaklastigimda beni itiyo" dedim. "Orası bende onu bi güzel sarhoş edip sana mesaj atıcam sende gelip onu evine götüreceksin sonrası anladın ama videoya cekiceksin" dedim. "Ne zaman olucak" dedi. "Ben sana söylerim bekle" dedim. Ve Hızla ordan uzaklaştım.
KAYLANIN AGZINDAN:
dansı çalışıp hareketlerini planladiktan sonra hepimiz boylu boyunca yere yatmış öylece tavanı izliyorduk. Bi anda müzik ah bu benim telefonumdu. Erine erine kalkıp telefonu aldım ve açtım. "Efendim anne" dedim. "Kızım süprizi beğendin mi" dedi. "Evet anne hemde insan cok güzelmiş teşekkür ederim" diyip güldüm. "Tamam tamam senin icin doğum günü partisi ayarladım bi barda yarın askam için senin okulundaki herkese 5dakika sonra mesaj gidicek yarın için sana ve arkadaşlarına izin aldım alışverişe gidip ordan kuaför ordan da bara geçersiniz" dedi. "Ya anne ne gerek vardı bunlara" dedim. "Tamam kızım öptüm bayy" diyip kapattı. Telefonu yerine koyup geri kızların yanina gittim. "Kizlar yarın doğum gunu partim varmış annem bar ayarlamış bütün okula mesaj 5dakika içinde gidecekmiş yarında annem bizim için izin almış alisveriş kuaför falan" diyip geri yere yattım. "Süper çok iyi olur yani biraz gezmiş de olurum bayadır yokum" dedi sude. "Bencede gezmiş oluruz" dedi rana. "Yarın efeye inat apaçık kiyafet alıcam" dedi cansu. "Iyi aferin şimdi artık sınıfa çıksak terim kurudu üstümde hasta olcam" dedim. "Iyi be" dedi defne.
Hep baraber sınıfa çıkınca yerlerimizi aldık. Aslında ben kix box yapıcaktım ama kızlar izin vermedigi için mecbur bende geldim. Yerimde otururken yanımda bir hareketlenme hissedince o tarafa döndüm. Aha şimdi yüzleşme sırasıydı. Bora yanıma oturup iyice yayıldı. "Koşmak istiyorum" dedi. "Bencede iyi olur" diyip ayağa kalktım. Bora da kalkınca ben önde bora arkamda hizla yürürken kapıda mericle karşılaştım ilk bana sonra arkamdaki boraya bakınca yüzünde kaslar seğirdi. "Çekil" dedim çünkü kapı önünde duruyodu. "Neden" dedi umursamazca "geçicem de o yüzden" diyip merici itekledim. "Sadece sen o zaman" dedi. "Hayır borayla ben şimdi çekil" dedim. Bora arkamdan belimi tutup "çekilmiyorsa burda konuşalım sıkıntı olmaz benim için" dedi. "Kim izin verdi sınıfa girmene" dedi meriç. "Ben izin verdim seni ilgilendirmez ya çekil ya da olduğun yerde seni döverim" dedim. "Çekilmiyorum gel döv" dedi meriç. "Ulan" diyip hızla meriçin Üstüne yürüdüm tam yumruk atacaktım ki birisi tuttu. Hadi ama efe yapma. "Salsana kardeşim" diyip hızla elimi çektim. "Ikiniz de kafayı yetmişsiniz ha meriç dayak yemeyi özlediysen bundan değil benden ye çünkü gerçekten acitiyo" dedi. "Efe şunu al kapıdan" dedim. Efe meriçe doğru gidip kulağına birşeyler dedi. Meriç pis pis gülüp "buyrun geçin" dedi. "Salak midir nedir ya yürü bora" diyip boranin elini tutup yürümeye başladım. Meriçin önünden geçerken elimize baktigini gördüm. Ordan uzaklaşıp bos bir kenara geçince "konus bora" dedim. "Ben seni öptüğüm için özür dilerim" dedi. Yüzünde pişmanlık akıyordu. "Unut gitsin bende unuttum" diyip boranın omzuna vurdum kolunu tutup "Senin elin harbi ağır ya" dedi. "Dalga geçme" dedim. "Tamam tamam yarinki doğum gününe gelicem" diyip yanagimdan makas aldı ve gitti. Bende sınıfıma girip yerine oturdum. Tahminimce bu son dersti. Telefonu elime alıp gurup açtım. Ben sude rana defne cansu. Ismi de DONSUZLAR👙👙 yaptım. Hemen mesaj geldi.
Yavrumaşkım: "oooo donsuz sensin la o" dedi sude.
Esmergüzeli:"tabi la daha götundeki boku temizleyemiyon😂😂" dedi cansu.
Oryantelranoş: "😂😂😂" dedi rana
Şirrek: "malsiniz hoca bakıyo önünüze dönün" demesiyle defnenin hemen önüme baktım. Hocayla gözlerimiz kesisince hocaya 32disimi göstererek güldüm. Hoca kafasini sallayıp önüne dönünce geri telefonu açıp yazamaya başladım.
Sen: "dönün lan önünüze kim konuşun dedi" diyip telefonu kapattım. Önüme dondugum an karşımda hocayı gördüm "bismillahirahmanirahim" diyip kendimi arkaya atmamla az kala düşüyordum biri beni tuttu. Erendi. Doğrulup ona baktım "saol" diyip hocaya döndüm. "Hocam hortlak mısınız pardon da" diyip kızlara baktım kikir kikir gülerken sude arkama bakıyordu. Hadi ama erenmi. Ulan hani sen korelilerle evlenecektin. "Birdaha gormucem kayla son uyarım" diyip güle güle gitti hoca. Erene baktığımda sudeyle hala bakisiyolardi. Yalandan öldürüp "eren" dedim. Eren hizla bana bakip "Ne oldu" dedi. "Yakalandın" diyip güldüm ve sudeye döndüm. Kıpkırmızı olmuştu. Kafama vurup "sus ya" dedi ardından sırasına gitti. "Lan olum seni öldürürüm lan mal" diyip ölüm bakışı attım. "Bende seni bende seni" diyip telefonu eline aldı. "Hocam eren de telefonla oynuyo banane onun da elinden alın telefonu banane banane alcaniz" dememle herkes kahkaha atmaya başladı. Yuh meriç bile gülüyordu. "Hehe hehe" dedi eren. Gülerken. Tam konuşacaktım ki zil çaldı. Ayağa kalkıp çantami omzuma attım. Hiç kimseye bakmadan sınıftan çıkarken birisi kolumu tuttu. Sude öldürecek beni. "Kızım sen bittin yürü bide tirip atiyo bebek gibi" diyip beni çekiştirmeye başladı. Ben ne yapmıştım allah beni kahretsin bide ispiyoncu oldum iyi mi of yaa bebek gibi hemde allah beni ne yapsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Genç KurguHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...