Hala banyodaydık ve defne hala ağlıyordu. Aşağıdan da sesler gekiyodu ama duyamiyoduk. Banyonun kapısı açılınca herkes oraya baktı. "Bizi yanlız bırakır mısınız" dedi savaş. Bizde teker teker banyodan çıkıp alt kata indik
DEFNENIN AĞZINDAN:
Kızlarla beraber banyoda sessiz sessiz dururken kapı açıldı "bizi yanlız bırakır mısınız" denmesiyle gözlerimi kıstım hangi akılla geliyodu. Kızlar teker teker çıkarken savaş kapıyı kapatip kilitledi. anahtari da cebine koydu. "Ne yapıyorsun" dedim. Ayağa kalkıp savaşın karşısına dikildim. "Hım ne yapıyorum banyoda ayakta duruyorum sen ne yapıyorsun" dedi gülerek. "Off az ciddi dur deli misin nesin" dedim. Biraz durup yüzümü inceledi. "Neden ağladın" dedi. "Canım istedi ağladım" dedim hemen. "Defne bak ben romantiklige gelemem ama yalanı da hiç sevmem" dedi. "Eee napim" dedim. "Bana yalan söyleme"dedi. "Ne yalanı konuşmuşum daha demin yalan söyleyen ben miydim"dedim acaba gerçekten düşündüğü bu muydu digil miydi diye. "Offff defne offf" diyip elini ensesine attı ve kaşıdı. Çok cool duruyodu. Isırasım gelmişti. "Ne var" dedim. "Beni cildirtiyosun hemen bana sevdiğin kişiyi şöyle" diyip üzerime yürüdü. Bende ondan uzaklaşmak için geri geri gittim ta ki sırtım duvara çarpana kadar. Savaş kendi ve duvar arasında beni sıkıştırıp "cevap" dedi ısrarla. "Tamam anlatıyorum" diyip gözlerinin içine baktım. "Kumral kara gözlü uzun ve yapılı biri çok iyi futbol oynuyo böyle kalas senin gibi ama beni kendine cekmeyi başarıyo neden bilmiyorum ama onun gozlerinde huzur buluyorum" dedim. Savaş hizla duvara yumruk atıp "Kim lan o it" dedi. Sinirle yüzüme tısladı "Ne yapıcaksın" dedim korkuyla. "O iti öldürücem ne yapcam" dedi. "Lan mal kendini mi öldürcen" diyip tokadı baktım. Bana hizla dönüp bir bütün olurmuscasina yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma hapsetti. Bir elini belime diger elini basimin yanına koydu.Ilk olarak karşılık veremedim e normal olarak ama sonra vermeye çalıştım çünkü ilk opucugumdu. Kafamı geri çekip savasa baktım. Bana güldü. "Galiba ilk öpücüğün benim oldu" dedi. Birşey demedim. "Hadi ama seni kızdırmak hoşuma gidiyo"dedi islarla gozlerime bakıyordu. Aslinda birşey demeden kaçsam ah unuttum anahtar arka cebindeydi nasıl alabilirim nasıl alabilirim. Buldum. "Galiba ikinci opucugumu de elimden alabilirsin" dedim utancımdan savaşın gözlerine bakamıyordum. Sırıtıp dudaklarıma eğildi ve öpmeye başladı bende karşılık verebildigim kadar uğraşıp elimi cebine soktum ve anahtarı aldım işte bu kadar. Hizla savaşı itip duvar ve onun arasından ayırıp kapıya doğru gittim. Anahtarı deliğe sokmaya çalışıyordum ama olmuyordu elim tir tir titriyodu. Arkadan savaş elimi tutup anahtarı deliğe soktu ve çevirdi. Kulağıma eğilip "artık benimsin" dedi. Arkama donmemle yine dip dibe olduk. "Geri çekil" dedim zar zor. Gülüp bir adım geriledi. Bende hemen kapıyı açıp dışarı çıktım. Merdivenlerden hizlı hızlı inip kizlarin yanına gittim. Bana merakla bakıyorlardı. Kızların yanına geçip "sonra anlatırım hemde birazdan anlatsam iyi olur acaba sizin su evinize gitsek diyorum kiz kiza" dedim. "Iyi" diyip ayağa kalktı kayla ve merice döndü bavulumla cantami getir da" dedi. "Neden burda kalacaksin" dedi meriç. "Lan oğlum ayar etme la beni annem var benim abim var ablam var" diyip meriçin bacağına yavsca vurdu. "Banane kızım yarın gidersin ona bu akşam burdasın" diyip ayağa kalktı "Ben seni bekliyo olucam" diyip kaylanin dudağından öptü ve kaçtı. Kayla arkasından sövüp bize baktı "Hadi gidelim" dedi ve evden çıktık.
KAYLANIN AGZINDAN:
Suanda kizlarla oturmuş cansuyu bekliyoduk çünkü bize kahve yapiyodu neymiş falımıza bakacakmışız off batıl batıl seyler ama güzel oluyo tamam lan konuyu dağıtma. Cansu sonunda gelince herkese kahvesini dağıtıp oturdu. "Anlat bakalım defne" dedi sude. "Tamam kızlar anlatıyorum" diyip durdu ve başladı anlatmaya.Defne susmuş biz onu izliyoduk saskinlikla kahvemi kafama dikip tabağı ile üstüne koydum 3kere daire yapıp ters döndürdüm ve masaya koydum. "Şimdi siz sevgili misiniz" dedim. "Yani bence hayır evet biliyorum kafam karışık" dedi utana sıkıla çünkü fazla saçmalamıştı. "Abi siz kesin sevgilisiniz" dedi cansu. "Off banane be neyse neyiz abi onu bunu bırakın da ilk öpücüğümu sevidigim erkekle yaptım" dedi. Keşke benimde olsaydı. Asik olduğum sandığım yiğitle aman neyse. "Tamam kızım yarın öğrenirsin sıkma canını" dedim ardından gülüp "yanlız çok güzel kaçmışsın ha öperek anahtar almak akla gelebilecek şey digil ben olsam..." derken rana sözümü kesti. "Sen olsan meriçi öldürür öyle alırsın" diyip dil çıkardı. Cansu sude defne rana kahkaha atarken "güzel fikir aslında ama meriçin götü yemez" diyip sırıttım o anda telefonum çaldı. "Iti an çomağı hazirla" diyip telefonu açtım. "Ne var" dedim.
"Hadi eve gel"
"Oldu ben kızlarla burda kalcam"
"Kayla oraya gelir sürükleye sürükleye getiririm buraya"
"Hadi ya nasıl olcak"
"Öperim karşı koyamazsın"
"O zmaan köpeklerin ağzına bağlanan şeyden al müsait yerine bağla yoksa kısır bırakırım seni"
"Tamam sakın şampuan ama gelmeni istiyorum he kizlar da burda kalcak erkeklerde burda kaliyo" dedi. "Yoo siz kalın beni germez ister gelin ister gelmeyin yarında eşyalarımı alıp eve geçerim"
"Off iyi geliyoruz"
"Tamam eşyalarımı da getir yoksa seni dışarda bağlarım" diyip kapattım.
"Kızlar erkekler burda kalacakmış hep beraber buradayız" dedim. "Benlik sıkıntı yok sevgilimle kalcam" diyip sırıttı cansu. "Hehe tamam" diyip telefondan pizzaciyi aradım ve 20pizza 4kola söyledim. O sırada zil çaldı. Kapıyı açmaya yeltenince benden önce defne kalktı ve açtı bu kız az digil ya neyse. "Iceri erkekler sıra sıra girince meriçe baktım elinde bavulla ve çantayla gelmiş ay garibim bide poz yapiyo "meriç odama koy ortalık yerde kötü durur" dedim. "Lan kızım alicam seni bi yere" diyip kaslarını çattı. "Lan hoduk başlatma uçarım snaa burdan" dedim. "Hehe" diyip odama gitti. Bende galibiyetle güldüm.Bi yarim saattir evde mal mal oturmuş film izliyoduk ve canım çok sıkılıyordu. Defne ve savaş hıc konusmuyo erkekler kizlara poz yapıyordu. Cansu ve defne de ilerde birbirine sarılmış konuşuyorlardı. Zil çalınca hemen ayağa kalktım. "Kim" dedi meriç. "Bilmiyorum" diyip kapıyı açtım. Pizzacı gelmişti ve bu pizzacı tanıdıktı. "Aa naber" dedi çocuk. "Iyi sen" diyip gülümsedim. "Aynı çalışıyoruz okuyoruz neyse bana yardım et de pizzaları getirelim" dedi "olur vallaha" diyip kapıyı aralık bıraktım ve dışarı çıktım. Pizzaciyla yan yana giderken bi yandan da konuşuyoduk. Arabanin yanına varınca. Çocuk bana baktı "acaba bu aksam sana yazsam sorun olur mu" dedi. "Sorun olmaz yazabilirsin" dedim "a bu arada ismin neydi" dedim. "Mustafa seninde kayla sanırım" dedi. "Evet de nerden" dedim. "Sosyal medya diye birşey kurmuşlar" dedi. Güldüm. Mustafa arkasını dönüp pizzaları almak için çabaladı. Bende onu seyrettim. Birisi elini elime bağlayınca yanima baktım. Of meriç fırsat verde azcık çocuklara yavsayalim ama yok yani illa basacak. "Ne yapıyorsun ya" diyip elimi çektim. Mustafa bize dönüp "selam" diyip merice baktı. Ardından bana bakıp "Kayla sen pizzaları al ben de öburlerini alıp geliyorum" dedi bende elindekileri alıp "Seni beklesem daha iyi olur" dedim. Aksi taktirde bu meriç bunu bayardı. "Peki" diyip kolaları ve pizzaları alip Arabanin kapısını kapattı. "Hadi" diyip yürümeye başladı. Bende arkasından yürüdüm. Arkadan meriçe baktığımda arabada yaşlanmış bana bakıyordu. Biraz çıldırsın dimi. Eve girip mutfağa geçince tezgaha pizzaları bıraktım mustafa da peşime bıraktı. "Ne kadar" dedim. "516" diyince "Sen bekle cuzdanimi alip geliyorum" dedim. Hızla oturma odasına gidip çantamdan cüzdanı aldım. Ve geri çocuğun yanına gittim. "Kart geciyoruz dimi" dedim. "Evet" dedi. Makinayı çıkarınca bende cüzdanımdan kartı çıkarıp mustafaya verdim. "6tl bozuk yokmu" diyince. "Bozuk kullanmam dur bizimkilere sorim" diyip mutfaktan çıktım. "Geçenler 6tl bozuğu olan varmı " dedim "öyle para mi var lan" diyince emre güldüm demekki yoktu. "Anladım" diyip geri oraya döndüm. "Sen 520 flaan çek istediğin gibi bozuk yok" dedim. "Iyi" diyip çekti şifreyi girip tezgaha yaslandım. Ardından telefonuma mesaj geldi. Açıp baktım videoydu. Açıp baktım bu benim gamzeyi cansu da ecemsuyu dövüdüğü videoydu. Vidyoyu izlemeye başladım. Bitince aşağı kaydirdim "özlenen kayla yarın geri dönüyo ilk kimi dovucek tahmin" diye yazmış cansu ulan cansu. Kafamı kaldırmamla birisinin kafasına vurmam bir oldu. "Oha lan ne kafa var sende" dedi mustafa. "Pardon ya" diyip alını tuttum. "Yok birşey de sen neymişsin böyle" diyip telefonu gösterdi. "Eh var biraz marifet" dedim. "Neyse ben gidiyim" diyip kapıdan çıktı mustafa bende peşine dış kapiya geldiğimizde merice baktım hala orda durmuş sigara iciyodu. "Meriç eve geliyo musun almiyim mi" dedim. "Gelcem sen gir" dedi. "Iyi tamam mustafa sana da iyi geceler"diyip cevap vermesine izin vermeden kapıyı kapattım ve cama koştum çaktırmadan baktım. Meriç çocuğu hirpaliyodu. Hızla kapıya koştum ve disri çıktım bizimkilerde endişelenip disarı çıktılar. "Meriç ne yapıyon malmısın"diyip aralarına girdim. "Ne mi yapıyorum benim olanı koruyorum" dedi. Meriçi hizla itip mustafaya döndüm "sen gitsen iyi olur sanırım" dedim. "Peki öyle olsun kayla" diyip arabasına ilerledi. "Bak hala ismini aniyo" diyip yumruk çaktı meriç çocuğa ama yazık ya. "Meriç sen beni öldürmek mi istiyon deli misin divane misin" diyip hızla yine ittim. "Ben gidiyorum" diyen mustafaya döndüm çocuk yikilmamisti hala ayaktaydı ama vurmak istemiyo gibi bi hali vardı "Peki özür dilerim onun adına" dedim ve meriçin önüne geçtim. Arkadan beri meriçi tuttum. Mustafa arabaya binip gitti. Bizimkilere dönüp "Neden ayirmiyosunuz" dedim. "Ben karismam ara dayağı yersem cansu beni öldürür" diyip arkasını döndü ve gitti efe. Diğerleri de aynı şekil. Oflayarak meriçe döndüm "neden yaptın" dedim
"Kayla sen beni seviyo musun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Fiksi RemajaHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...