Sabah gözlerimi açtığımda karşımda çıplak bir vücut gördüm biraz o göğüse bakınca yeteri geldiğini anlayıp başımı kaldırdım meriç hala uyuyodu. Nerden anladın suratını gormuyon diyen insancıklara sesleniyorum ben hissederim çünkü o benim sevgilim. Gülümseyip çenesine bi öpücük kondurdum sonra kafamı eski haline getirip göğsüne öpücük kondurdum sanırım huylanmış olucak ki biraz kıbırdandı. Meriçin kollarından yavaşça çıkmak istemesemde çıkıp lavobaya girdim işimi görüp elimi yüzümü yıkadım saçımı da yeniden topuz yapıp banyodan çıktım. Meriç şeklini değiştirmiş sırt üstü yatmış ellerini yastığın altına sokmuş bi ayağı duzken diğer ayağı hafif kırılmış şekilde yatıyordu. Gulumseyerek yanına gittim çok tatlı uyuyodu. Telefonumu alıp hemen resmini çektim. Telefonu komidinin üstüne koyup Yatağa çıktım. Sonra meriçin üstüne komple cikip tabi ellerimi başının yanina koyup vucutlarimizi tam olarak yapistirmadim öyle bir şeye cesaret yok yani ama Birisi görse çocuğu uykusunda tecavüz ediyom sanır. Uyanması için yüzünün her yerine öpücüklerimi kondurmaya başladım. Ilk yanakları sonra burnu anlı gözleri son olarak cekinsemde dudaklarına küçük bi buse kondurdum. Uyanmayınca boynundan üfleyerek öptüm huylanıp birkackere kıpırdadı gözlerini açıp bana baktı sonra gülümsedi. Ellerini yastığın altından çıkarırken benim ellerime vurunca dengemi sağlayamadım ve allah kahretsinki vücuduna düştüm. Erkekliğini hissedince birden gerildim ama tek gerilen ben diğil mericte gerilmişti sonuçta çocuğun biryerleri taş gibi olunca yani anlamamak elde diğil baya bildiğin kıyafetler olmasa tövbe tövbe. "Şey ben eee" diyip geveledim sonra aklıma üstünden kalkmak geldi yine eskisi gibi ellerimi destek edip üstünden kalktım ve yüzüne baktım. Meriç derin bi nefes verince kendini sıktığını anlamıştım. "Mm şey ben günaydın demek için neyse" diyip yatağın Boş yerine kendimi attım. Kesin yanaklarim kıpkırmızı allahım öneydi. Birden meriç benim gibi üstüme çıkınca derin bi nefes aldım anında kalbim gümbür gümbür atmaya başlamıştı. Yüzüne gülümseme yerleştirip dudaklarımdan bi güzel öptü. "Günaydın sevgilim" diyerek yanağımdanda öptü sonra doğrulup bacaklarıma tam olarak ağırlığını vermeden oturdu. "Benim bi banyoya girmem lazım sende bence aşağı in ben gelirim" diyip ayaklarımdan indi sonra banyoya girdi. Daha çok kızarmamak ve utanmamak için hemen yataktan kalkıp odadan uçarak çıktım. Resmen çocuğun sabah sabah tamam devam etmicem yoksa daha çok kızarırım. Destur demeden pat diye cansu gilin odasına dalınca bunlar sarmaş dolaş uyuduklarını gördüm. Sessiz sessiz kapıyı kapatıp mutfağa gitme karari aldım. Yavaş adımlarla merdivenlerden inerken zil çaldı. "BEN BAKARİM" diye bağırırken bide koşmaya başlamıştım. Kapıyı açmamla şok dalgası yaşadım. Bunun burda olma imkanı sıfır sıfır sıfır. Burdada buldu beni mal karı. "Senin ne işin var burda nerden biliyon burayı" derken dışarı bu kıyafetlerle çıkıp kapıyı aralık bıraktım. "Yarıda bıraktığın dövüşü tamamlamak için geldim bebeğim en son yeniliyodun" diyip sırıttı. "Ulan zeynep nerden buldun burayı dedim" "ooovv sakin şampuan sadece küçük bi dedikodu ile geldiğini öğrendim sonra adresini falan araştırdım bu kadarrr" dedi senin suratına. "Tamam be numaramı veriyim sen beni ararsın şimdi müsait diğilim kimseye de söyleme" dedikten sonra numaramı söyleyip gönderdim. Eve girip hemen üst kata çıktım. Koşarak odanın kapısına geldiğimde girip girmeme arasında kaldım. Amann nolcak diyip pat diye girmemle. Ovvv ne goriyim dolabın karşısında altında düştü düşücek havlu sarılı bir meriç sanki hiç görmedin dedi ic sesim. Meriçi takmayıp hemen odanin kapısını kapatıp telefonumu gözlerimle aramaya başladım. Komidinin üstünde görünce oraya yol aldım. Ahh aramış hemen yelloz numarasını kaydedip. Meriçe döndüm altına dizi yirtik pantolon üstüne kaslarini belli eden bi kapşonlu kazak tabi kazağı gri pantolonu kot onu da belirtiyim. Suandada botlarını giyiyordu. "Şeyy ben bi duşa giriyorum" diyince bana baktı. "Tamam bekliyom" diyince kafamla onaylayıp banyoya girdim. Hemen kısa bi duş alıp bornozumla dışarı çıktım el nihayetinde kıyafetlerimi almam lazım. Ben çıkınca meriçin gözleri televizyondan bana döndü sonra sinsi sinsi sırıtıp ayağa kalktı bana doğru mu geliyo yok be aha geldi. "Sevgilim" diyip belimden kavradiği gibi kendine çekti. "Ee-Efendim" dedim şaşkın gözlerle ona bakarken. Bu halime kahkaha atıp "utanınca ayrı bi tatlı oluyosun" diyip yanagimdan öptü ve benden ayrıldı. "Ben aşağıdayım giyinip gel" derken çıkmıştı. Bana da arkasından bakmak düşer. Kafamı silkeleyip kendime geldim ve dolabimin önüne geçtim ne giysem lan. Aklımda kombin oluşturup hemen giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
JugendliteraturHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...