bölüm 54

50 0 0
                                    

KAYLANIN AĞZINDAN
Gece gece rananın görüntülü konuşma isteğiyle kıramayıp açtım bi baktım cansu sude de var rananin yanında da defne.
"Kızlar ben evden çıktım ya" dedi rana. Yaw basladı yine anlatmaya ya. "Pesimden emre de gel..." derken sözünü kestim. "Kızım yeter 2.kere dinliyom anladım sevgili oldunuz sanki milyoner oldun ha" diyip baygın bakışlar attım. "Ama napim çok heyecanlıyım" diyip surat astı. "Lan kızım burda kafamı yedin yeter 10kere dinledim" dedi defne onun bu haline güldüm. "Gençler ve kendini genç sananlar ben kapatıyorum yarın alışverişe gitcez uykulu uykulu sikseler gitmem" dedi cansu. "Lan kızım dur bisey dicem" dedi sude hemen gözüm sudeye kaydı. "Türkçe şarkıda dans yapılmicakmis sadece istediğimiz şarkıyla dansi yani kore dansinı yapıcaz şimdi görüsüz" diyip kapattı. Allahım günahım ne ki böyle kuzen verdin. Peşine cansu peşine ben çıktım. Kendimi Yatağa atıp tavana diktim gözlerimi. Yarın bizle erkeklerde gelecekti ve isyana baglicaktik kıyafet modelini rengini rana sude hazırlamıştı sadece takı makı saç baş bide kıyafetler için ölçü alacaklardı. Ve ben şuanda yanımda meriçi istiyodum belkide bana tiripliydi. Offf ne yapsam ne yapsam. Bence ben gitmeliyim dimi kendimi yataktan kaldırıp hizla dolaba uçtum. Sırt çantama siyah boy firend pantolon aldım Üstüne de siyah kazak aldim malum havalar soğuk. Üstümü değiştirme gereği duymadan deri ceketimi giydim cebime anahtarlarla telefonu koyup elime ayakkabıları aldım. Ayakkabılarımda siyah puma evet. Koşa koşa sessizliğe özen göstererek merdivenlerden indim ama şansıma abim televizyon karşısına oturmuş uyukluyodu fırsat bilerek kapıyı açtım ayakkabıları giyme fırsatı bulmadan arabaya uçtum bindigim gibi gaza köklenip mahalleden çıktım
Şimdi arabadan inmiş koşarak Meriçin evine gidiyodum ayağımda ayakkabı yok niye niye konuşuyon diyonuz. Kapıyı bikackere çakmamla açıldı demek sen meriç bensiz uyursun ha. "Ulan senin an.." derken sözünü kesti bi zahmet yani kessin. "Iyi geceler sanada meriç" diyip göz kırptım. Beni baştan aşağı süzdü. Ardından kahkaha attı. "Ne lan bu kılık" diyip eliyle brni gösterdi. "Off geçme dalga senin yüzünden hep" diyip somurttum. "Tamam tamam sustum" diyip kapıya yaslandı. Beni defalarca kez süzünce bende süzdüm. Çoraplarım siyah pijamam siyah gri ve çok güzeldim bence. "Ya yeter dondum al beni içeri yoksa giderim ha" diyip kaslarimi indirdim. "Tamam geç içeri" diyip geri çekildi. Hemen içeri girip merdivenlerden koşarak Meriçin odasına çıktım. Çantamı montumu komidinin üstüne koyup ayakkabıları zaten dalladim. Hemen yatağa oturdum. Meriçte gelip karşıma oturdu. "Anlat bakalım seni bu hallere ne getirdi" diyip kafasini yana egdi allahım bir adam bu kadar tatlı yakışıklı asil ve serseri olur mu Ya. "Ama gulmicen soz mü" harbi ya ben niçin gelmiştim meriçi ozledigimden mi yoksa onunla uyumak istediğimden mi yoksa bana tirip attığını düşündüğümden mi yoksa o bicimli dudaklarını öpmek istediğimden mi. "Bence hepsi" diyip sırıttı. Lan yoksa ben icimden digil dışımdan mi söyledim. "Dur dur dur ben içimden söylemedim mi" diyip umutla gözlerine baktım. Kafasini salladı. "Bende seni özledim sana tirip attığım yok bende o dudaklarını özledim ve seni düşünmekten uyuamıyordum. Iyiki geldin ayrıca senle bende uyumak istiyorum" dedi. Ya ısırcam seni. Öne doğru eğilip meriçin dudaklarina küçük bi buse kondurdum. Daha kafamı çekmeden "Bence bu beni doyurmaz" dedi meriç. Ensemi tutup beni kendine bastırdı. Dudakları açlıkla öperken aynı zamanda nazik davranmaya da çalışıyordu. Meriç Beni hala öperek hem kendini hem beni kaldırdı. Ellerini bel boşluğuma koyup oksamaya başladı. Bende tek elimi mericin saçlarına diğer elimi vücudunda gezdirmeye başladım. Nefesim kesilince kafamı geri çekmeye çalıştım ama salmadı. Iyi oynayalım bakalım kim bırakıyo. Dudaklarını dişlerimin arasına alıp ısırdım inleyip geri çekildi. "Ama bu hile" dedi. "Ama nefessizlikten ölücem" dedim. "Nefesini kesiyorum dimi" diyip anlını anlıma yasladı. Ellerimi yuzune koydum. "Nefesimi kesiyosun ama kesilen nefesim kadar kalbimi hizlandiriyosun" diyip küçük bi buse bıraktım. "Mmm ömür boyu bu tatla yaşamak istiyorum" ya mmm çok tatlı demişti bunu başka kızın yaninda söylerse kesin o kız bu mala asik olurdu çünkü ben tekrar asık oldum. "Birdaha onu deme" diyip geri çekildim meriçi itip yataga yattım. Şaşkın şaşkın bana bakıyordu. "Neyi birdaha demiyim ömür boyu dediğimi mi kastediyosun" diyip imayla kaşını kaldırdı. "Hayır mmm dedin ya birdaha deme çok tatlı oluyon ve başka kızların akıllarını çelebilirsin" diyip kaslarımi cattim. Güldü allahım sen gülme yasaklıyorum. "Gülmek de yasak" diyip olabildiğince cattim kaslarımı. Bu sefer kahkahayi bastı nasıl bir tipteydim merak ediyodum açıkçası. Yanıma gelip önüme yattı bende mecbur biraz kenara kaydım. "Peki başka nasıl tatlı oluyorum" diyip elini kafasının üstüne koyup bana üstten baktı. "Sen robot gibi dur... Aman banane be" diyip arkamı döndüm. Yine güldü gülüşü kulaklarimda çınladı. "Taman öyle olsun o zmaan sende gülme sinirlenme sert bakışlar atma hicbir şey yapma çünkü çok tatlı seksi oluyorsun ve seni gören her erkeğe yumrugumu sallamak istiyorum" diyip belime sarıldı. Hemen merice döndüm. "Ama ee tamam boşver uyuyalım sadece" diyip mericin göğsüne sokuldum ve sarıldım. Oda bana sarılıp başıma öpücük kondurdu "Iyi geceler benim hatun"

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin