bölüm 56

62 0 0
                                    

Telaş yapmış deli deli etrafta bu mal kız arkadaşlarımı izliyodum. 30dakika oldu ve daha giyinmediler. Ben giyinmiş saçlarımı düzlestiriyodum. Sonunda cansu defne giyindi ama rana sude. Ah acaba vazmi geçsek. "Lan yeter" diye bagirmamla rana sude bana baktı. "Sakin sakin giyinin ne bu telaş yemin ederim gelmem biryere" diyip saçlarımı yapmaya devam ettim. Ilk defa saç duzlestiriyodum heralde. Yani yeni ben olunca. Saçlarımı bitirip cansunun önüne oturdum makyaj konusunda iyiydi kaşarım. Ilk fontoden sonra rikit rimel ardından siyah bir ruj sürdü. Aynaya baktigimda güzel olduğumu gördüm. Harbi güzel olmuştum. Kızlara döndüm rana giyinmiş makyaj yapiyo defne sudenin saçıni yapiyo sude de kendine makyaj yapiyo. Cansunun yanına oturup onu izledim abi bir insan oğlu kendine bu kadar güzel makyaj nasıl yapar ya. Makyajını bitirip bana baktı. "Sende kız olsan anlarsın." Diyip ayağa kalktı. Ay haspam laf soktu ben ona bir sokucam neyse. Bende ayağa kalkıp çanta hazırladım. Siyah tayt siyah bol tişört abu siyah ruju koydum yedek ayakkabı koyup kapattım. Deri ceketimi giyip cebine telefonu koydum cüzdandan bi miktar para alıp cebime attım. Kızlarda ufak ufak toplaniyolardi. "Ben sizi salonda beklesem" diyip kapıya ilerledim. "Hayır hep beraber fotoğraf cekinicez şimdi bizde incez bekle" dedi cansu. "Offf hızlı" diyip yataga oturdum.

Şimdi hep beraber salona inmiş fotoğraf cekiniyorduk ve tahmin edin kim çekiyo tabikide abim. Cansu bi şekilde ikna etti ve istediğini elde etmiş bulundu. "Kizlar yeter çıkmam lazım" diyip oflayarak ellerini iki yana açtı. Cansu yanına gidip telfonu aldi ve resme baktı. "Evett bu güzel olmuş tamam gidebilirsin" diyip kışkış yaptı. Abimde sevinçle koşarak çıktı evden. Annem kahvaltı hazırlamıştı ama hiçbirimiz adam akıllı yiyemeden çıkmıştık. Şimdi herkes cansunun arabasına binmiş ilerliyoduk ben önde diğerleri arkada. Kafamdaki şapka ters olduğu için düz yaptım çünkü kafamı yaslayamiyodum. Cansu arabada Şarkı açınca şarkıya uyarak dans yapacağımız okula 20dakikada vardık. Erkekler onlar da bizden sonra geleceklerdi meriç gelirmi bilmiyodum ama gelmez diye düşünüyodum. Arabadan indikten sonra bagajdan cantami aldım. Kızlarda çantalarını almış hepimiz yan yana ilerliyoduk. Telefondan anneme mesaj attım. "Anne şoföre şöyle motorumu getirtsin kaskı unutmasın" evet şimdi siz soracaksınız napcan diye. Boranın evine gidicem çocuğa ne oldu merkatan yarıliyom napim yani. "Kızım hadisene" denmesiyle kizlara döndüm. Telefonu cebime sokup yanlarına koştum. "Naptın" diyen cansuya döndüm. "Anneme mesaj attım motorumu gönder diye" diyip şapkamı duzelttim. Offf dur yanlış mi Gördüm burda bukadar yakışıklı erkek olması hiç iyi diğil. Ama kesin bu okulda 5-6 sürtük vardır dimi. Ve tabi tahmin ettiğim gibi kenarda 6sürtük var. Yanında da offf dur gozlerim kamaştı. Yakışıklı erkekler. Ama aralarında birini tanıyorum evet çok iyi tanıyorum bende nerde görmüştüm mmm he buldum borayla motor yarışına gittiğimizde görmüştüm. Ama çocuğun tarzı süper ya ama sarışın peh ben esmer severim canım. Lan meriçi aldatıyo gibime geldi. Telefonu cebimden tekrar çıkarıp anneme yine mesaj yazdım. "Anne motor eldivenimi unutma bide ne olur ne olmaz bot ve siyah pantolon siyah olsunlar yoksa yeni almak zorunda kalırım seni seviyorum" yazıp meriçe girdim. Acaba mesaj yazsa mıydım. "Bence onu bırak önüne bak" kulağıma eğilen sudeye baktım ardından dediği gibi karşıma. O olamaz son dakika kaslı çocuğa çarpmaktan kurtuldum ama omuzlarımiz değdi. Biraz ilerleyip durdum sallana sallana arkama döndüm kafamı yerden kaldırıp şapkamın altından nasıl birine carptigima baktım. "Pardon" diyip hızla yoluma döndüm. Esmer mavi gözlü ama yakışıklı. Size bi kuralımı söylemedim dimi esmerlerde mavi gözü sevmem iğrenç durur tiksinirim. Ama yakışıklılarsa kurtarırlar. Birisinin kolumu tutmasıyla refleks makinam kendini tutamadı ve anı hareketle elle kurtuldum ve tam karnına yumruk attım. Kim diye başımı kaldirdigimda o çocuğu gördüm. Takmadan yoluma devam ettim bizimkiler biraz önde durmuş bana bakıyorlar. Agizimi oynatarak 'bu kim' dedim. Hepsi dudak büktü. Hay ben çattık iyi mi. Hızla kızları geçerek okulun içine girdim. Onlar peşime müdürün odasina gittik. Ne ariyonuz derseniz korkmayın loo nerde hazirlancagimizi sorduk oda sınıf söyledi ve gerekli malzemelerin olduğunu söyledi. Sınıf 12-c bulup girdik. Fazla mi özen göstermişler. Hepimiz sıra sıra girip kapıyı kilitledik. Çantamı kenara atıp şapkamı çıkardım. "O it kimdi" diyip sıranın üstüne oturdum. "Bize mi soruyon" diyip makyaj masasına yöneldi rana. "Onu bunu boşverin erkekleri buraya çağırdım 30dakikaya gelirlermiş" diyen cansuya hizla döndüm bu hareketimi farkedip telefondan kafasını kaldırdı. "Sakin 35dakika sonra da dans yarışması başlıyo" diyip telefona tekrar gömüldü. Sıradan inip cam kenarina oturdum. Bahçe bu kadar dolumuymus be adam. "Kaç kisi dans etcek" diyip ranaya ordan sudeye baktım. "10 kişi biz sonuncu olarak dans edicez birazdan dansa baslicaklar hatta duyuruya başladılar" diyip assagi gosterdi. Kafamla sallayıp camdan baktım. Ardından gökyüzüne. Telefonuma mesaj gelince çıkardım annemdendir diye. "Tamam kızım birazdan şoför getirir hatta 10dakikaya orda istediklerini hazırladım neye koymamı istersin" demiş. "Anne sirt çantama koy siyah olsun😙" yazıp attım. "Tahmin etmistim zaten kızım hadi başarılar 1.olmadan gelme😍😍❤" canım bu karı benim ya. Telefonu cebime koyup tekrar bahçeye baktım. 6sürtuk gotleri gozukene kadar giymis etekleri Üstüne de pullu mullu bisey büyük bir ihtimal bunlar da dans eder. Kafamı duvara yaslayıp gözlerimi kapattım.

"Kayla" gozlerimi aralayip baktım. "Kanka şoför gelmiş" diyip cami gösterdi cansu. "Tamam kanka geliyom birazdan" diyip hizla kalktım şapkamı alıp kafama geçirdim. Hızlı adımlarla okuldan çıktım. Bahçede şoför beni görünce hemen toparlanıp hazır ola geçti. Yanına varınca " bana böyle hazır olda durma lütfen amca anahtarı ve çantamı versen yeter kaskı unutmayalım" diyip gülümsedim. "Peki efendim" diyip arabanin yanına gitti. Motoruma yaşlanıp bekledim. Ilk cantami sonra anahtarı sonra kaskımı verdi. "Teşekkür ederim" diyip okula yön aldım. Etrafa bakarak ilerliyorum ama birçok göz üstümde olduğu için çok rahatsız oluyorum. Su sürtükler gitmiş lan. Sanırım dans sıraları gelmiştir. Hızlı hızlı sınıfa girdim. "Kayla sıra geldi hadi bırak eşyalarını yap su makyajını çıkalım" diyip güldü. "Iyi" iyip aynanın yanına gittim. Masanın üstünde siyah ruj vardı alip sürdüm. Rimelimi tazeleyip hafif allikla isimi bitirdim. "Hani erkekler buraya gelecekti" diyip cansuya baktım. "Aşağıda bekliyolar" diyip elime örtüyü verdi. (Gençler videodaki gibi olmucak üstümüzden uzun pelerin atarak başlıcaz dansa sonrası o şekilde) tahmin edin hangi renk. Bilemediniz kırmızı ama benimki hariç ben siyah özgürüyum. Nihahahah. Sınıftan çıkıp dans edicegimiz yere gittik. Tam şansımıza o sürtükler dans ediyodu ve ingilizce bir şarkıda ediyorlardı. Gözüme çarpan surtuklerin başı güzel yapmasına yapıyodu ama genellikle erkek kesiyordu. 3 dakika sonra bittikten sonra bizi çağırdı jüri. "Karahan koleji lütfen sahneye" hemen sahneye çıkıp pozisyonumuzu aldık. Gözüm insanların arasına gitti. Meriç gelmişti ah gönlümün efendisi bu kadar yakışıklınin arasında seni nasilda seçiyorum. Sude şarkıyı söyleyince yanımıza geldi. "Kızlar kazanıyoruz" diyip ellerimize vurdu.

Şimdi hepimiz duzeni oluşturmuş şarkıyı bekliyoduk ki sarki geldi. Şapkamızı aynı anda indirip çarşaf gibi şeyin iplerini çözünce yere düştü kurtuldum.(gerisi vidyoda)

Dansımız bitmiş herkes bizi alkışlıyordu. Jürilerden onaylama sesleri flaan lan o kadar iyi miydik kizlara baktım gülüyorlardı. Bende gülümsedim ve sahneden inip erkeklerin yanına geçtik şimdi 1 2 3 kişi seçip 1.yi seçeceklerdi. Erkeklerin yanına gidince herkes sevgilisine sarıldı ben sarilamadim bide sude. Kolumu masaya koyup etrafa bakındım. O mavi gözlerle karşılaştım bu bana niye bakıyordu. "Evet buraya resah koleji-karahan koleji ve gazi kolejini çağırıyorum" diye anons yapılınca kızlarla hemen sahneye çıktık. Su sürtük kizlar bu okuldandı herhalde. Bu kolej de gazi koleji. Şimdi kalpler dum tek tek bakalım kim 1.olacak.

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin