bölüm 53

52 0 0
                                    

Mal mal etrafa bakınıyodum etraftakiler izliyo garsonlar ve bizim kızlar ayırmaya çalışıyordu bende mal izliyodum. Kafamı meriçe çevirdim eymen meriçi üstünden atıp yumruk atmaya başladı mericte onu üstünden atıp yumruk attı. Hemen yanlarına koştum. Meriçin yumruk için kalkan kolunu tutup durdurdum. Öfkeyle bana döndü. "Meriç dur" dedim yalvarırırcasına. Bi süre dik dik bana baktı sonra eymenin yumruğuyla yere yığıldı. Eymen meriçin üstüne çıkmaya kalkışırken eymeni tutup geriye atmaya çalıştım tabi pek başarılı olmadim ama gitti. Mericin yanına diz çöküp hafif kaldırmış kafasını tuttum. "Meriç" dedim. "Sonra konusucaz kayla" dedi sinirle ve beni ittirip ayağa kalktı. Yuh lan camiş demek istesemde tuttum kendimi çünkü çocuk haklı abi. Bende ayağa kalktım. Kızlar erkekleri ayırmış sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Mericte geçmiş bi kenara sigara içiyordu. Gözüme eymen çarptı yerde oturmuş bana bakıyordu. "Bunu yapmak zorunda digildin" dedim. "Neden ilk o saldırdı"dedi. "Bence gayet normal sevgilisi başka erkeklerle oturmuş konuşuyo bunu gören her erkek çıldırır" diyip ellerimi iki yana açtım. "Benimde kendimi savunmam lazım" dedi dudağının kanını silerken. Fazla dayak yemişti burnu kasi dudağı kaniyo yüzünde de morluklar vardı. "Meriçi durdurunca yumruk niye attın" dedim. "Bilmem senin karşında ezik kalmak istememisimdir" diyip güldü. Ay senin karizmana. Sinirle bizimkilerin yanına doğru ilerledim. Meric bana öfkeyle bakıyordu sonum hayır olsun allahım. Yanlarına varınca gözler bana döndü çünkü suçlu bendim. "Gençler sonra konuşsak şimdi en iyisi meriç gile gitmek" dedim. "Kızım senin yerine bizi deşerlerse öldün sen" dedi cansu ve kafama hafiften vurdu. Şimdi en büyük olay patlamış oluyor. Biz kızlarla arabalara binerken kafeye baktım. Anında eylemle göz göze geldim. Önüme dönüp arabaya bindim. Bu çocuğun amacı neydi allah aşkına. Kızlarda binince biz arkadan erkekler önden yola çıktık.

Evde oturmuş erkeklerin bağrışlarını dinliyoduk evet haksızım ama haklı yönlerim de vardı. Eymen orda beni bırakmamış kurtarmıştı. "Kızım şunların azari bitsin seni kızlarla halletmeyenin anasını halletsinler" dedi cansu kulağıma eğilip. "Lan kızım hak..." derken sözüm kesildi. "Kayla sana ne demeli hah erkekle muhabbeti sarmisin gidiyon lan kızım bilerek mi yapıyon yemek yerken yüzüne gözüne birşeyler bulastirmayi da erkekler gelsin öpsün veya silsin lan benim olana o çocuk nasıl dokunur lan kafayı mi yedirtcen sen bana bide mekanı kurmuşsunuz hep beraber yemek yiyonuz" diyip ellerini saçlarına geçirip çekmeye başladı "Lan kafayı siyircam anasını sikiyim böyle olayın" diyip ellerini saçlarından çıkarıp yere doğru salladı. Kendimden habersiz sinirle ayağa kalktım. "Ulan it benim o kafesin içinde dikişlerim patladı bide üstüne üstlük beni gamzenin üstünden savurup yere firlattin gamzeyi kucaklayıp gittin peki ben ne oldum heh düşün bana ne oldu. Beni orda cansu bile kurtaramazdı eymen geldi beni tuttuğu gibi hastaneye götürdü geç kalsaydı kan kaybından ölürdüm tabi senin bunlardan haberin yok. Bugünde tesadüfen karsilastik bende teşekkür amaçlı bizim masaya çağırdım ama sen konuşmadan etmeden kavgaya girisiyon serseri misin lan sen" dedim çok ofkeliydim. Bunları söylerken meriç yumuşamış eskisi gibi bakmıyordu. Koşarak merdivrnleri çıktım ve tuvalete girdim. Abi tuvaletin içine sokucam kafasini çekicem sifonu ama nerde aklı temizlenirdi ne güzel. Musluğu açıp elimi yüzümü yıkadım zaten yorgundum iyice yorgunluk çökmüştü üstüme. Musluğu kapatıp kafamı kaldırdım ve mericle göz göze geldim. Aynadan birbirimize bakıyorduk bu hangi ara geldi buraya abi. Ona dönüp mal mal bakmaya başladım. Uzanıp havluyu aldı ardından bana 2adim atarak dibime girdi. Yüzümü kurulayip havluyu musluğun icine attı. "Kayla ben ne dicegimi bilmiyom yani off tamam kabul ediyom gerizekalının tekiyim" diyip elleriyle yüzünu kapattı. Hadi ama ben sana kıyamam. "Sorun diğil böyle bi mazeretle senin karsina çıkmam benim aptalligim eski konuyu açmamam lazımdı" diyip ellerimi yuzundeki elerine koydum ve ellerini yüzünden çektim. "Ilk yaralarını temizleyelim sonra bizimkilerin yanına gideriz" diyip yanağına öpücük koydum. "Malzemeler nerde" dedim. "Ben getiririm" diyip banyodaki dolabın kapağını açtı ve en üstünden bi kutu çıkardı. Yanıma gelip müsluga koydu. Kutudan batikonla pamuğu alıp batikonu pamuğa sürdüm ardından meriçin dudağına sürdüm tepkisiz beni izliyodu. Dudağına batikon sürünce bant yapıştırdım. Ardından kasinin kenarına batikon sürüp bant yapıştırdım. Kutuya geri batikonu koyup krem aldım ve morluklara sürdüm. Isım bitmişti ve malzemeler diyerlerine de lazım olucaktı. "Bunları oburlerine de götürelim" diyip kutuyu aldım ve banyonun kapısına ilerledim

CANSUNUN AĞZINDAN
kayla merdivenlerden inerken meriç de iniyordu. Bunlar hangi ara barıştı. Başımda zebani gibi dikilen sevgilime baktım yüzü yaraydı ay aşkım ya kıyamam. "Alın şunları temizleyin sunların suratlarını" dedi kayla elindeki kutuyu kaptım. "Ilk ben" diyip ayağa kalktım. "Hadi efe gel" diyip elini tuttum ve bu kattaki lavobaya çekiştirdim. Lavobaya girmemizle efe sertce elimi bırakıp klozetin kafaginin üstüne oturdu. Hadi ama bu kadar sinir iyi diğil. Önüne diz çöküp elimi dudağına götürdüm ardından kaşına "acıyo mu" dedim. "Sence" dedi. Cevap vermedim. Ilk kaşını öptüm sonra dudağının kenarını. Abi insan bi tepki verir dimi. "Batikonu pamuğa sürüp yaralarına sürdüm ardından bantı yapistirip sinirle ayağa kalktım. Insan bi kızar bisey der dimi ama yok adam istifini bozmuyo hay senin. Hizla ayağa kalktım. Kapıya doğru yürürken kolumdan tuttu kendine çekip arkadan sarıldı. "Tamam senin suçun yoktu ama seni başka erkekle gormek beni bozdu bide yanınızda bizi istememiştiniz bilerek gittiniz sandım yani sandik" dedi. "Efe...bende özür dilerim böyle olmaması lazımdı" diyip efeden ayrıldım ve ona döndüm. "Ciddi anlamda çok üzgünüm" diyip sıkıca sarıldım. Güldü. "Tamam şimdi ağlarsan hiç susmazsın" diyip benden ayrildi yüzümü inceledi bi süre sonra dudaklarıma buse kondurup geri çekildi. "Hadi gidelim ama bunun affı olucak" diyip banyodan çıktı. Fırsatçı yemin ediyom. Bende arkasından çıktım. Salona girdigimizde ranayla emre büyük kavga etmişlerdi anlaşılan çünkü rana emreye tokat atmıştı. Emre sinirle ranaya dönüp rananin belinden tutuğu gibi çekti ve dudaklarına yapıştı. Ananingo oh süper dilodilo.
RANANIN AĞZINDAN:
Sıkıntıdan oturmuş bu erkeklerin tiribini cekiyoduk. Daha demin üst katta ne olduysa bu kayla meriç barıştı şimdi cansu barışırdı ne yaparsa artık. "Savaş yeter artık tiribin çok koyuyo" dedi defne. "Kızım ne tiribi deli misin nesin erkek adam tirip atar mi" dedi. "Savaş eğer şimdi yanıma gelip bana sarılmazsan tirip atarım sonra çeker giderim yüzümü goremezzin" dedi. Allahım bu kızların tiribi nedir. "Abi deli misin nesin bulmuşsun böyle kızı kaçıriyon dua et kardeşine cekmemis yoksa daha azgın sürtük olurmuş" demesiyle emreye döndüm. O BANA BANA SÜRTÜK DEDI BANA!!!
Hızla ayağa kalktım "SEN BANA NE DEDIN" dedim. Oda ayağa kalktı. "Ne demişim lan ben" dedi normal sesle. "SEN DAHA DEMIN BANA NE DEDIN" dedim. "Duydun ne dedgimi" dedi sakin bi sesle. Yüzüne tokati bastim. Sinirden elim kolum titriyodu. Gözleri gözlerimden 1santim ayrilmadan öne bir adım atti. Attığı gibi elini belime koydu ve beni kendine çekti vucüdum sert vücuduna çarparken dudakları dudaklarıma deydi. Kalbim çıkıcak sandım Allahım sen bana ne yapiyosun öylece mihlandim kaldım. Dudakları çok yumuşaktı ama sert öpüyordu. Alt dudagimi dislediginde acıyla inleyip geri ittim emreyi. Gülerek geri çekildi. "Lan mal opcen bari niye ısıriyon" diyip elimi dudağıma götürdüm. "Imza bıraktım o dudaklar artık benim diye" diyip koltuğa oturdu hala sırıtıyordu ve bizimkiler kikirdiyodu. Çantamı hizla alıp koşturarak evden çıktım it ya ısıriyo bide imzam diyo. Dudaklarım onunmuş hah götüm nasıl yemek yicem o zmaan.
Allahım kendimden sogdum tamam daha espiri yapmıyorum. Çantamı omzuma takıp yolda yürümeye devam ettim. Şuanda yüzümde anlamsız bir gülme vardı. Neden allahım neden kalbim böyle atıyordu. Sırtımda bi el hissedince çığlık atıp arkama doğru tokat attım tam isabet kimse yuzune denk gelmişti. Gözlerimi açıp kim olduğuna baktığımda gozlerim irice açıldı. "E emre"

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin