Sahilde yürüyorduk ve nereye gittiğimizi çok iyi biliyodum. Çok da uykum vardı sürekli esneyip duruyodum. "Off yeter ya ben surda uyucam ha simdi"diyip mızmızlanmaya başladım. "Tamam geldik" diyip kolumu tuttu ve beni bildiğiniz attı banka oturttu. "Yavas olsana ayı" dedim. Güldü. "Kayla" dedi ciddileserek. "Ne"dedim gökyüzüne bakarak. "Beni sevmiyosun borayı seviyorsun dimi"diye tısladı. "He deli gibi asigim" dedim. Bi anda bana baktı gözleri ateş gibiydi ellerini yumruk yapmış eklemleri beyazlasmisti. "Ama başka adama" dedim. Bi anda gevşedi. "Kime" dedi. "Eymene" dedim bu sefer ayağa kalktı. "O it kim lan söylesene" diye bağırdı. "Lan it şaka dedik anasını satayım" diyip gözlerimi kapattım. "Sen kime asik oldugumu biliyosun" dedim gozlerim hala kapalıydı. Kafamı yukarı kaldırdım. "Evet" diye ses duymamla meriç dudaklarıma yapıştı. Şuanda rüyadaydım ve gözlerimi açmak istemiyodum evet en iyi çözüm açmamak. Geri çekildim gozlerim hala kapalıydı "rüyadan uyanmak istemiyorum allahım lütfen biraz daha uyuyim" dedim gülme sesi duymamla gözümün tekini açtım. Meriç karşımda kahkaha atıyordu. "Neye gülüyon" dedim. "Sana" dedi. "Ben otele gidicem birAz dinlenmem lazım" diyip ayağa kalktım. "Tamam bana gidiyoruz" diyip elimi tuttu. "Ya napiyon lan mal" dedim yurumeye başlamıştık. "Ya bı.." derken sözümü kesti. "Eğer konuşursan seni yolun ortasında öper yanaklarınin kızaracak seyler soylerim" dedi. Tamam sustum. Arabaya binip sürmeye başladım.
Meriçin evinin önüne gelince tedirgince etrafa bakındım acaba gitmeli mıydım. "Gel yemem" diyip arabadan indi ay haspam yarın giderim zaten. Arabadan inip bavulumu aldım. Arabayı kitleyip meriçin açık bıraktığı kapıdan girip kapattım. Bavulumu kenara koyup meriçi aradım ama yoktu. "Meriç" dedim. "Ne" dedi. "Nerdesin" dememle mutfaktan çıktı. "Burdayım yemek sipariş ettim gelir birazdan gel" dedi. Bende gittim çünkü açtım ve uykusuz. Mutfağa girince masaya oturdum. "Otur diye çağırmadım ayran yapabilir misin" dedi. "Haspam sen beni ne saniyon yaparım tabi" diyip kalktım. Dolaptan yoğurt çıkardı meriç ve bana verdi. Bende bi kaba yogurt koyup içine yeteri kadar su koyup çırpmaya başladım. Meriçi arkamda hissediyodum çünkü nefes alış verişleri değiyordu üstüme. Ayrani yapınca "geri bas" dedim. Güldü. Arkama döndüm. "Ne sipariş ettin"dememle zil çaldı. Birşey demeden çıktı ve kapiya baktı bende ayranı bardaklara koydum. Masaya koyup oturdum. Meriç gelince önüme lahmacun koydu. "Düzgün birşey almışın şükür" dedim. Lahmacunu açıp eşit bir şekilde dağıttım meriçte karşıma oturup yemeğe başladı. Bende aynı şekil sarip yemeye başladım. 2tane yiyince isyan edip bardağın hepsini kafama diktim. Ardından 1tane daha sardim. Meriç ayağa kalkıyordu "noldu" dedim. Yanıma geldi beni önüne çevirdi. "Dudağın ayran olmuş" dedi. Elimi kaldirip dudağıma götüreceğim sırada meriçin dudakları bütünleşti ardından geri çekilip bana baktı "Seni cok kıskanmıştım bora iti öyle yapınca" dedi. "Inan bende cok şaşırdım" diyip lahmacundan büyük bir ısırık aldım. Meriç Bana bakarak yerine oturdu. Ve yemeğini yemeye başladı.
Lahmacun bitmiş oturma odasında oturuyoduk. "Meriç sen odana çıksana uyucam" dedim. "Geç benim odama film izlicem" dedi. "Iyi zaten yarın gitcem" diyip ayağa kalktım. Merdivenlerin başındaki bavulumu alip meriçin odasına çıktım. Kapıyı kapatıp bavulumu rastgele bi kenara koydum. Aslında banyo yapsam iyi olurdu hem kıyafetlerim de var. Hemen odadaki banyoya girip banyo ettim. Rahatlamıştım üstüme meriçin havlusunu dolayıp banyodan çıktım. Kendi bavulumu açmaya erinirken meriçin dolabını açtım. Üstüme tişört alıp giydim tişört upuzun olduğu için esortman giyme gereği bulmadım. Saçımı taramak icin sırt çantamı aradım ama alt katta kalmıştı. Odadan çıkıp merdivenleri indim. Salona girdigimde meriç oturmuş televizyon izliyodu. Onu takmadan önünden geçip çantamı koltuktan aldım. "Sen nereye" dedi meriç. Malmi ya çantami almaya geldim. "Çantamı almak icin geldim gerizekalı misin anlamıyon mu" diyip suratına baktım yutkunarak beni süzüyordu. "Sorun olursa çıkartabilirim" dedim. "Hayır cok yakışmış" diyip suratıma baktı. "Iyi ben cikiyom"dedim. Ve koşarak merdivenleri çıktım. Odaya girip kapıyı kapattım. Aynanın karşısına geçip saçlarımı taradım. Yatağın altına girip kendime pozisyon buldum ve gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Fiksi RemajaHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...