bölüm 58

45 0 0
                                    

Neden bende bilmiyodum ama onunla konuşmak muhabbet etmek hoşuma gidiyordu. "Çünkü sen arkadaşımsın ve ayırca babamın ortağının çocuğusun" dedim. "Peki dediğin gibi olsun" diyip başını yatak başlığına yasladı. "Şimdi sorularımı cevaplar mısın" dedim ısrarla gözlerime baktıktan sonra oflayıp "sevgilinin işleri işte boşver" demesiyle olabildiğince kaslarımı havaya kaldırdım. "Nasıl yani" diyerek gözlerinin içine baktı. "Hani ben seni öpmüştüm ya bi ondan benim olan 'dudaklara nasıl dokunursun' bide senle fazla yakındık ya o yüzden" dedi. "Iyide ne alaka o zman ayrıydık biz onla" dedim. "Onu sevgiline sor bilmiyorum orasini" diyince kaslarım düştü. "Bu yüzden mi yoktun etraflarda" dedim ne diyeceğimi bilmiyodum ve benim yüzünden bu sekilde dayak yemişti kendimi borçlu hissetmiştim. "Keşke haber verseydin emin ol seni bu şekilde bırakmazdım" diyip bende yatak başlığına kafamı koyup yatağa yayıldım. "N-Ne yapıyon" demesiyle başımı ona çevirdim. Sanırım kekeledigi için kendine şuanda sövüyordu. "Yoruldum canım napiyim" diyip tavana baktım. "Ben gelmeden önce nereye gidiyodun" dedim hala tavanı izliyodum ama boranın bana baktığını da hissediyodum. "Seni özlemiştim uzaktanda olsa seni görmeye gelcektim" diyince gozlerim gözlerini istemsizce buldu. "Şey ben bugün burda kalsam sıkıntı olur mu" diyip doğruldum. "Neden ki" dedi. "Seni bu şekilde bırakamam " dedim. Güldü. "Bana acıma ben kendi başımın çaresine bakarım" dedi. Ona tekrar baktım. "Sana acımıyorum sadece kendimi suçlu hissediyorum hem yarana her gün pasuman yapılması lazım" dedim gözlerine bakarken. "Gerek yok sevgilin kızar " diyip gözlerini kapattı. "Hangi odanı kullanıcam yoksa salonda mi kalmam lazım"diyip ayağa kalktım. "Offf ne yaparsan yap da ama şimdi odamdan çık uyumak istiyorum " dedi. "Tamam" diyip odadan çıktım. Şimdi bütün odaları gezmem gerekiyodu. Bu kattaki odalardan 1tane yataklı oda vardı ve sanırım babasının odasıydı ve ben burda uyuyamazdım o yüzden bora burda kalsa daha mantıklı olurdu. Ben onun odasında kalsam hem fazla büyük. Boranın annesi yoktu oda annesizdi ama ölmemişti terk etmişti. Boranın odasına girdim tekrar uyuyordu. Yanına yaklaşıp dürüttum "boraa" ses yok tekrar dürttüm. "Boraaa" duymadı acaba öldü mu lan. Kafamı kalbine koydum. Yo atiyordu kalbi nefes de alıyodu. "Napiyon sen" uykulu sesini duymamla irkildim ve geri çekildim. "Yasiyon mu diye bakıyordum" dedim. "Yaşıyor muyum" diyip sırıttı."geç dalgani geç" diyip goz devirdim. "Neyse sana ne dicem sen babanın odasında kal ben burda kalıyım olur mu teşekkür ederim uyandığında göre seni oraya kovabilirim dimi" diyip sırıttım. "Tamam dediğimi hatırlamıyorum" dedi. "Hatırlatmamı ister misin yoksa tamam diyip aşağı ineceksin ve yemek yapıcaz hangisi" diyip yumruğumla bakıştım. "Oo yemek evet acıkmıştım ne var" diyip hızla doğruldu hızla doğrulunca canını acıttı ama bozmadan ayağa kalkıp karşımda dikildi. "Sen in ben elimi yüzümü yıkayıp geliyorum" diyip beni kapiya doğru döndürdü ve ittirdi. "Tamam ya çıkıyorum" diyip itmesini kestim. Ve kendim yürümeye başladım. Odadan çıkıp merdivenlere ilerledim şimdi annemi arayıp olayı anlatmam veya yalan söylemem gerekiyordu. Ama anlatmak daha cazip geliyordu. Merdivenelrden inip salonun içine girdim ve koltuğa oturdum. Çantamdan telefonu alıp annemin numarasını tuşladım yada eve mi gitsem öyle daha iyi olmaz mı hem az kızlarla da görüşmem lazım. Aşağı inen boraya baktım hafif sarsık yürüyordu. Yanima gelip oturdu."ee yemek" dedi. "Bora sen dışardan söylesen bende annemden izin almak için yanına gitsem" diyip yüzümü kırıştırdım. "Olur ya farketmez hem sevgilinden izin alırsın" diyip arkasına yaslandı. "Ya şöyle deme hem biz onla .... neyse bosver 2saate gelirim" diyip ayağa kalktım. Arkamı döndüm tam adım atıcaktim ki bora kolumdan tuttu. Benden destek alarak ayağa kalktı. "Noldu" dedim. "Şey aslında sana bişey demem lazım" diyip boşta olan koluyla ensesini kaşıdı. "Şöyle" dedim. "Yada bosver ya" diyip kolumu bıraktı. "Ya noldu söyle" dedim. "Sen geldiğinde söylerim" diyip geri oturdu. "Tamam görüşürüz ben seni ararım" diyip kolunu sıvazladım. Arkami dönüp kapıya ilerledim. Çok merak etmiştim ne dicegini ama üsttelemek de olmazdı soylese söylerdi. Ben bunları düşünürken motorun yanına gelmiştim. Kaskımi takıp motoru çalıştırdım. Gidonu çevirip gaza bastım.

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin