bölüm 5

167 5 0
                                    

"Yoksa seni eve göndermem"
Herşeyi baştan sona anlattım.
"Yani anlicagin yiğit beni kurtarıp kendini feda etmiş oldu" diyip yere oturduk.
Meriçin yüzünün asıldığını farettigimde "yaaa aşkım bakma ama şöyle seni öpesim geliyo" deyip yüzünü ellerimin arasına aldım. Meriç bu sözümü duyunca daha çok surat yaptı. Bende istediği dışında dibine girip sıkıca sarıldım oda bana sarılınca
"Bütün gün burda kalabilirim" dedim. Meriç de "keşke öle birşey olsa" ben bide kaç yil bekledim" diyip daha çok üzüldü. Bende onu neşelendirmek için "o zman yılları telefi edelim 1 gün okula gitmeyiz gezerek yılları telafi ederiz nasıl olur" diyip sevinçle yüzüne gülünce bana dik dik baktı. "Aslında o yılları şimdi de telafi edersin" diyip bana sırnaşti. "O nasıl olacakmış" diyip yüzüne dik dik baktım. "Bu anı bozmazsan telafi edebilirsin" diyip dudaklarima küçük bir öpücük kondurdu. Bende "kabul ama bi şartım var yarın akşam okuldan birinin doğum günü partisi var kız arkadaşlarımdan onun doğum günü için bara gidicez söz mü" diyip güldüm.
"Tamam lan söz ama yanımdan ayrilmicaksin kabul mu"
"Zorunda kalırsam"
"O zman olabilir"
"Meriç biz şimdi okulda herkese sevgili olduğumuzu soylicez mi?"
"Şimdilik söylemeyelim başka günlerde bakarız"
"Partide de o zman şu sıfatı kullanırız bu gecelik partner"
"Tamam bebeğim sen nasil istersen" diyip dudağıma öpücük kondurdu.
"Meriç bizim evi biliyosun dimi?"
"Tabiki senle olan herşeyi biliyorum"diyip göz kırptı.
"Tamam o zman yarın akşam beni saat 7de alırsın ama şık giyin mükemmel ötesi ol çünkü bende öyle olcam"diyip konuşmasına izin vermeden dudaklarını sıkıca öptüm geri çekilip saate baktığımda saatin 2 olduğunu gördüm. "Saat çok geç olmuş gidelim artık seni evine bırakırım malum araban yanında diğil" diyip ayağa kalktım. Meriç kolumu tutup kucağına oturttu. 1 kaç dakika sadece gözlerimizle konuştuk ardından meriç "seni seviyorum" diyip deniz mavisi gözleriyle masum masum bana baktı."bende seni seviyorum" diyerek kumral saçlarını bozup "senle düşmankende bunu yapmak istemiştim sonunda yaptım" diyerek güldüm. "Iste en çokta bunu seviyorum gülünce gozlerin kısılıp bembeyaz dişlerin ortaya cikiyo" bu itirafın karşısında sımsıkı bir şekilde dudaklarına yapışıp tutkulu bir şekilde öpüşmeye başladık. Meriç kollariyla beni oyle kavriyodu ki sanki hickimse beni ondan alamazmış gibiydi. Telefonumun sesi bizi ayırdı arayan ablamdı.
"Efendim"
"Tamam geliyorum"
"Cansudaymış de"
"Tamam 30 dakikaya gelirim"
"Görüşürz"
"Meriç gitmemiz lazım babam aniden odama baskın yapmış ablamda oyalamaya çalışıyo ben seni birakim" diyip ayağa kalktım. Meriçin de elimi tutup ayağa kaldırdım. Motora gidip motora yerleştik kaskları takarken meriç evin yolunu tarif etti tamda bizim cansuyla gizli evimizin mahallesindeydi. Evine vardığımızda bahçeli 2 katli bi villanin önünde indi birbirimize iyi geceler dedikten sonra hızla evimin yolunu tuttum eve vardığımda anahtarlarla kapıyı açacaktım ki kapı açıldı karşımda babam vardı. Eve girdiğimde " cansulardaydım cansunun bi derdi vardı o yüzden oradaydım orada kalacaktım ama ablam telaşa kapılınca bende gelmek istedim noldu bi sıkıntı mi var" diyip ısrarla babamın suratına baktım. "Kızım senin için endiselendim merak ettim seni o yüzden yoksa bisey olmadı yani" deyip yüzüme gülümseyip sarıldı bende karşılık verip ayrıldım. "Babacım ben çok yorgunum odama çıkabilir miyim"
"Tamam kızım sen git dinlen iyi geceler"diyip anlımdan öptü bende odama çıkıp cansuya mesaj attım. "Kanka sana yarın bomba etkisi olaylar anlatıcam okula erken gel sen saati biliyosun, iyi geceler" mesajı attıktan sonra cansu miraçın en yakın arkadaşı efeyle çıktıklarını ama bunu ben cansu efeden başka kimsenin bilmediğini hatırladım. Yarın ilk işim sevgilime bunları söylemek olcakti ay yerim onu ben. Üstümü degitrip kendimi yatağa attım, meriçi düşünürken istemisizce yüzüme gülümseme yerlesiyodu. Gözlerimi kapattım yarının hayalini kurarak uyuya kaldım.
Sabah alarmdan once uyandım. Erinerek kalkıp elimi yüzümü yıkarken aniden alarmın sesiyle elimdeki suyu üstüme boşalttım sonra kendi kendime gülüp aklımı çektim. Odama geri geçtiğimde alarmı susturup yatağa uzandım nedense canım biraz sıkkındı. Okul için nerdeyse komple yırtık kot pantolonumu giydim üstüme de göbek üstü siyah tişörtümü giyindim belime de kareli kırmızı siyah gömleğimi bağladım. Ayakkabı olarak da beyaz konvers giyindim. Sonra aynanın başına geçip saçımı dağınık topuz yaptım sonrada kafama gozlugumu takip kendimi baştan sona süzdüm nedense bugün kendime özenesim gelmişti dudağıma dudak renginde ruj sürüp çantama 2-3 kitap koyduktan sonra salona indim. Annem sofrayı hazırlarken görünce çantayı kenara bırakıp anneme yardım etmeye mutfağa geçtim. "Günaydın anne"
"Günaydın tatlım" diyip bisey diyecekmiş ama korkuyo gibi bi hali vardı bende yardımcı olmak için "anne konuş ne diceksin korkma annemsin sen benim" diyip göz kırptım. Annemde "kayla ben ablandan birşeyler duydum dün geceyle ilgili şey... yada boşver tatlım" diyip elini yüzüme koydu. "Evet anne sevgilim var hemde hiç beklemediğim kişi tarafından sevgilim var tahmin et kim"
"Yoksa yiğit mi" diyip şaşkınlıkla bana baktı. "Hayır anne meriç düşman olduğum çocuk" diyip sırıttım. Annem tam cevap verecekti ki telefonuma mesaj geldi. Cansudandı:
"Kanka 10 dakika sonra herzamanki cafede ol kahvaltı yapma orda konuşuruz benim de anlatacaklarım var ben çıktım yola" diyip yanına gülücük koymuştu. "Annecim çok özür dilerim sonra konuşuruz tamam mi ben cansuyla dışarıda kahvaltı yapıcam" diyerek çantamı kaptigim gibi evden çıktım. Motorun yanına gidip kaskımı kafama taktım yola çıktım. 7 dakikanın üzerine cafeye vardığımda cansunun da anca geldiğini gördüm. Motoru durdurup kaskımı çıkardım. Cansuyla herzamanki masaya oturup garsonun gelmesini bekledik. Siparişi verince cansu "kanka olaylar büyük" diyip heyecanla suratıma baktı. "Kanka vallaha olaylar bende de büyük ilk senmi benmi" dedim " kanka ilk sen söyledin onemli konusacklarim var diye sen başla"dedi ve söze girdim. Herşeyi baştan sona ne olduysa ayrıntılı şekilde anlattım. Cansunun ağzı açık kaldı. "Yaa kankacım böyle oldu sende ne haber var" diyip sırıttım. "Efe partiye beraber gidelim diyo herkese herseyi söyleyelim diyo bide nisbet yaparmış gibi el ele gitcekmişiz"diyince benim gözler büyüdü. "Helal be enisteme doğru diyo abicim en doğrusu o gidin vallaha ama benlik bi sıkıntı var kanka biz kimseye soylemiçekmişiz henüz partiye de arkadaşlık anlamında gitcez beraber" diyip omuzlarımı düşürdüm. "Kanka sıkma canını bak bize..."derken telefonum çaldı. Arayan meriçi:
"Aklınıza teşfik ettim sonunda"
Meriç: " Bebeğim ben bugün okula 2 ders geç gelebilirim beni merak etme diye aradım"
"Niye geç gelcen ki"
Meriç: "efeyle işlerimiz var halledip gelicem hatta şimdi kapatmam lazım sonra konuşuruz"diyip yüzüme kapattı.
"Adam odun çıktı eskiden başımdan ayrılmazdı şimdi beni boşluyo neden acaba" diyip söylenmeye başladım. Ardından "he kanka unutmadan söylim seninki de 2 ders yok ikisinin isi varmış"
"Tamam kanka da 1er dondurma yiyelim de öyle kalkalım canım çok çekti"diyip dudak büktü. "Kanka beni biliyon ben hayır diyemem böyle şeylere o yüzden kabul ediyorum"diyip öpücük attım. Garsona söyleyip bize 2 kutu dondurma getirdi benimki çilekli kako, cansunun karamel kakoydu. Dondurmaları yedikten sonra hesabı cansuyla ortaklaşa ödeyip motora doğru gittik. Cansu kaskımı aldı bende güneş gözlüğümü taktım tam gaza yüklenecem " kanka sahilde turlayalim zaten bizimkiler 2 ders geç gelecekmiş bizde geç gelelim bisey olmaz"diyip sırtıma vurdu. "Kabul kanka zaten ingilizce hiç çekemem"diyip gaza yüklendim. Sahile geldiğimizde motoru kumsala soktum kumsalda biraz dolaştıktan sonra banklara oturmak için yer arıyoduk ki gözüme takılan bisey oldu. Kavga. Hemde 2 ye 4 kişi az olan tarafın arkası dönük olduğu için göremedim ama 4lüden 1ini tanıdım motoru oraya sürüp yanlarına gittim ve durdum cansu bırak kanka flan diye seyler söylese de aldiriş etmedim. Motordan inerken a bunlar bizimkiler meriçle efe. Motordan hızlı bir şekilde inip yanlarına gittim cansu da pesimden geldi. "Noluyo burda meriç bunlar ki..." dicektim ki dün bana tecavüz etmeye kalkışan herifleri gördüm. "Meriç bana açıklama getir bunlar ne ariyo burda en önemlisi sen NE YAPIYON BUNLARIN YANINDA!!"derken sesim yükseldi. 4lüden sarışın çocuğun yanindaki esmer "abi sonra gelip hesap soruyonuz böyle güzele kim sataşaz bide asi tam benim tipim yavrum takılalım senle nasıl olur maşşallah fiziğe bak be allah yaratmış bende faydalanmak isterim" diyip kahkaha atmaya başladı sonra yanındakiler gülmeye başladı. Meriç "KAYLA BANA DÖN!"diyip kolumdan tutup kendine çekti sonra belime bagladigim gömleği çıkarıp özenle bana giydirdi ve önümü bağladı. Bana yaklaşıp dudaklarını yanağıma sürterek kulağıma kadar gitti ardından "ulan kayla yakıcam o bacaklarını bide yanında ben olmadan giyinirsin ha yakarım bacaklarını"diyip beni aarkasına aldı. Ardından Cansuya satasmaya başladılar "bunun fiziği de çok güzelmiş bak mert tam senlik oğlumsen böyle kızları seversin al götür kenara hallet gel sevgilisi izin verir sonuçta"giyip kaş göz işareti yaptı. Cansu da dizi yırtık beyaz pantolon üstüne siyah en açıklarından göbek üstü giymişti benimki gene kapalıydı ama efe de artık cansunun heryerini yakardı. Efe sinirlenip "lan sen kim oluyorsun lan oldururum lan seni şerefsiz diyip cansuyu yanına çekti. Kaslı vücudunu ortaya çıkaran tişörtünü çıkarıp cansuya giydirdi. Sarışın çocuk "ama böyle olmaz ki birazda biz kullanalım manzaramız güzeldi niye bozdunuz" derken çocuk motoruma doğru yürüdü. Motoruma vardığında üstüne oturup kurcalamaya başladı o benim annenin hediyesiydi serefsize eletemezdim. "İn lan motorumun üstünden" derken çocuğun üzerine üzerine yürüdüm inmeyince yüzüne yumruğumu geçirdim seni şerefsiz orosbu çocuğu bidaha buna cürret edersen ölürsün"diyip diğerlerinin üstüne yürüdüm bana bakın şerefsizin oğulları hepinizin ağzımızın yüzünüzün yerlerini değiştirmeden siktir olup gidin yoksa hepinizi kendim cezalandiririm" dedim arkamdan "bebeğim ben çağırdım onları ufak bi hesabımız vardı onu halledecektik arkadaş...lari bekliyoduk onlarda geldi" diyip yan tarafı gösterdi. Bunlar meriçin çetesiydi. Sarışın çocuk "abi biz özür dileriz gerçekten çok pardon yengelerim özür dilerim yanlış anlaşılma oldu galiba"diyip sulanmaya başladı. Meriçin yanına gidip "uzatmayalım boşver hadi gidelim canım sıkıldı bulaşmayalım şunlarla hemde terledim"diyip gömleğimin önünü çözdüm çıkartacaktım ki meriç "eğer çıkarırsan cezalanirsin bebeğim sabrımı zorlamadan geri giy" diyip yanıma yaklaştı sonra omzunu omzuma sürterek adamların yanına gitti. Şerefsizler korkularından kaçmaya başladıklarında meriç yanıma gelip "şimdi gidebiliriz bebeğim" diyip elimi tuttu. "Aşkım siz buraya neyle geldiniz"diye sorarken gözüm cansu gile takıldı cansu tişörtü çıkarıp efeye vermiş efede hem giyiyo hemde cansuyu azarlıyordu. "Biz arabayla geldik siz gibin peşinizden geliyoz bizde"diyip bana yaklasti ve dünkü gibi kulağımın altını öptü harbi diyorum bak buraya bal sürmüşler diyip benle dalga geçti. Cansuyla motora bindik tam gidicez meriç önümü kesti "bak bu son seni birdaha asla motora binerken kasksız gormicem" diyip önümden çıktı bende tam gaz yola çıktım. Okula vardığımızda 1dersin tenefusunfeydiler. Cansuyla sohbet ede ede ilerlerken tam karşımda duran kim diye baktım ki Yiğit geri mi dönmüş!!!

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin