1 hafta sonra
Büçün İstanbula gitme günüydü dedem gili çok özlemiştim onları görmek bana iyi gelicekti. Kızlar buraya gelecekti burdan beri hepimiz annemin sayesinde özel bi araçla havaalanına ordan uçağa binip istanbula uçacaktık ordan da dedemin şoförleri alacaktı bizi. Telefonum çalınca gözlerimi aynadan alıp telefona baktım sevgilim arıyodu. Evet bu hafta içinde hiç kavga etmedik suanda aramız çok iyi gidiyo göz koymayın oyarım heee. "Alo" diyerek açtım. "Hatun birazdan orda olucaz biz erkeklerle kızlar gelmediyse onları da alalım mı" diye sordu. "Yok yok gerek yok onlar gelir birazdan sizde çabuk gelin geç kalıcaz" dedim."itiraf et bisey demicem beni çok ozledin dimi bende seni hatun 10dakikaya ordayız" diyip suratıma kapattı lan baya baya suratıma kapattı. Ben o elini senin münasip yer..neyse boşverin. Bavullarımı aşağı önceden indirdiğim için elime montumu yolda kullanmalik cantami aldim. Hemen odamdan çıkıp merdivenlerde takır takır inerken kapı çaldı "ben bakarım" diye bağırdım. Merdivenelrden inip kapının yanına gittim ve hemen açtım. "Lan bizim kızlar" diyerek gülümsedim. "Lan kayla" diyip üstüme atladı cansu. Ya ama yuh ben yere yapışırken mal cansu üstümde düştü biz düşünce kahkaha sesi duymamla ağırlık hissettim yuh lan 1000kilo taşıyom üstümde. "O-oha lan ca-canım çıktı" diye bagirmamla hepsi teker teker kalktı hepsinin kalkmasıyla derin nefes aldım. "Ölüyodum ya lan" dedim tavana bakarken. "Siz bittiniz" diyip kalkmaya çalışmamla hepsi kaçtı ama ben kalkamadım sırtım tutuldu heralde lan. Birden kahkaha sesi geldi ama kizlar diğil erkek sesi. Kafamı kaldırıp sesin geldiği yere baktım. Yuh lan erkekler bana bakıp gülüyordu meriçte dahil "gulcegine yardım et sevgiline sizde sevgililerinizi azarlayin hepsi üstüme çıktı ah ama doğru erenin sevgilisi yoktu dimi garip" diyip piç slime yaptm. Bana ölümcül bakışları atmaya başladı ama ben takmayıp merice döndüm "herif yardım et kalkamiyom sırtım aciyo" diyip elimi uzattım. "Karşılığında istediğimi yaparım ama" diyip piç piç güldü. "Aman bırak istemez kalsın" diyip kalkmaya çalıştım. Ağzımdan inleme çıkınca daha fazla dayanamadım ve geri yattım. "Siz gidin ben gelmiyorum dedeme de öldü dersiniz katili de arkadaşları dersiniz" diyip ağlama gibi bi ses çıkardım. Gözlerimi tavana dikip bakınmaya başladım meriç yanıma gelip beni kucakladı. "Sevgilim iyi misin hastaneye götürelim mi seni" diyerek koltuğa ilerledi. Yüzünde endişe vardı aşkımın ay yerum. "Yok hastanelik bisey diğil benim odamda melhem vardı yukarı çıkalım da sen sırtıma sür ovalayarak geçer o şekilde" diyip Meriçin boynuna iyice saklandım. Çok aciyodu lan. Cevap vermeden beni yukarı çıkardı odama girince ayağı ile kapıyı kapattı ve beni yatırdı. "Melhem nerde" diyip ayaklandı. "Dolabın üstünde" diyip elimle işaret ettim. Hemen o yöne gidip uzandı ve aldı abi boy pos yerinde yani. "Yüz üstü yat" diyince dediğini yapıp o şekilde yattim. Kazagimi yukarı sıyırıp biraz bekledi sonra melhemi sürdü. Masaj yaparak sürmesi beni rahatlatmıştı. "Bitti" diyince sırt üstü döndüm. "Saol" dedim. "Ee ödülüm nerde" diyip hınzırca sırıttı. "Diyosun" diyip merice tutunarak oturur pozisyonuna girdim. "Ödülüm" diyip dudak bükünce hemen dudakları o şekildeyken dudaklarını öptüm. "Tamam mi gidelim artık geç kalacaz" diyip ayaklandım utanmıştım. lan ayağa kalkınca Meriçte kalktı sırıtıyordu pis. "Ya gülme "diyip omzuna vurdum. "Tamam tamam ama bi kere daha öpsene çok güzel öptün" diyip dudaklarını öne çıkardı. Dudaklarına vurup "meriç ya saçmalama hadi gidelim" diyip elini tuttum ve odadan çıktık. Deli mi ne gelmiş bide dudak uzatiyo boşta olan elimi yanaklarıma götürdüm yaniyom ulan. Meriçe döndüm sinsice sırıtıyordu lezir olduk eyi mi.Şuanda annemle mutfakta konusuyoduk bizimkiler salonda beni bekliyordu gitmek için "Anne gidebilirsin tabiki hem tek başına ne yapıcaksın hep bizle ilgilenme gez biraz" diyip yanağından öptüm. "Tamam kızım o zman sizde geç kalmayin çıkın hadi" diyip omzumu sıvazladı ve salona geçti Bende peşine gittim. Kadın daha demin bana annem gilin yanına gitmek için izin istedi ne dicem tabiki gidebilir. "Hadi gençler görüşürz" diyen annemin sesiyle anneme döndüm hepsini teker teker öpmüş merdivenlerden çıkıyordu. "Hadi gidelim bizde" diyip kocaman sırıttım. Koşarak meriçin yanına gidip koluna girdim tepkime şaşırsa da bisey demedi ve oda gülümsedi. Bavulumun yanına gidince montumu giyip cantsmi sırtıma taktım. Meriç bavullarımı almış arabaya yerleştirmeye gitmişti. Peşine bizimkiler en son ben çıktım nidense evet doğru benim evim.
Annemin hazırlattığı arabaya hepimiz binmiş havaalanına gidiyorduk şuanda, dedemle babaannemi çok özlemiştim. Birisinin beni kolları altına alınca bu düşüncelerden ciktim ve kolların sahibine döndüm. "Noldu" diyerek suratimi inceledi. "Yoook bisey daldım öyle" diyip iyice koynuna girdim meriçin kokusunda uyumak vardı ama nerdeyse gelmiştik. Bu halimden cesaret almış gibi oda sardı kollarını bedenime sıkıca sarıldı bırakmamak üzere bende onaŞuanda ne yapıyoduk ah hadi ama kargaşa çıkmadı neyse söylüyorum şansa bakki havaalanında uçağa binerken bazı turist kizlar benim aşkımı ve eniştelerimi kesiyo hadi ama bisey yapmadık sadece öldüresiye dövmüş olabiliriz ama yumruk atmadım sadece saçında saç kalmadı hepsinin öyle ammannn boşverin şimdi ne yapıyoruz sudenin ereni kıskanma serefini kutluyoruz ya abi kız seviyo sende seviyon bide gelmiş gozüne soka soka sen beni kıskandın diyip sırıtıyo. Tabi sude altta kalırmı aynı ben lafları yapistiriyo kız tek kalmasin diye şey ettim hem sen benim neyimsin flaan fistan tabi erende altta kalmaz "allahın emriyle sevgilim ol artık be yeter kızım yeter of daraldım ulan benimsin lan artık" diyince benim ağız şekilden şekle girdi lan yuh havalananinin ortasında ve herkes alkışlıyo. Sude birden erenin üzerine gidip suratına tokati yapistirmasiyla yuhammina diyesim geldi ama ortam. Eren de şoka girmiş gibi sudeye bakarken sude birden sarıldı lan ben bu kızı anlamıyom aha gitti kafa lan sen korelilerle evlenecegdin bana da manita bulacagdin neyse konu sapmasın eren sudeyo kucağına a lip döndürmeye başlayınca ogurtuler çıkardım iyy ne kadar mutlular. Kulağımda sıcak nefes hissedince birden gerildim "sen onları kıskandın mi bebeğim" diye ses duyunca rahatladim ama birden heyecanlandım. Kim kskanmis ben yani birazcık "yooo hicte bile" diyip meriçe döndüm birden dip dibe gelince geri çekilme isteği duydum ama o istegimi sikip attım gayet memnunum ulan ben. "Mmm nereden öpsem göz burun yanak boyun dudak veya hepsi" diyip belimden tuttu ve kendine çekti. "Meriç burda mi hadi ama bırak gidelim geç kalacaz" dedim ürktüm lan birden lan sana noluyo kayla kendine gel ulan.
"Tamam ordan daha cazip" diyip dudaklarıma kısa bi öpücük kondurdu. Geri çekilip burnumu gözümü yanaklarımı en sok olarak boynumu koklayarak öptü. "Kokuna bile aşığım kadın" diyip güldü. Hemen etrafıma baktım meriç de bana anlamsız bakışlar atıyordu. "Noldu" diyince kaslarım catik ona döndüm. "Ya bidaha gülme kızlar görür" diyip dudak büktüm. Gülüp büktüğüm dudaklarımi dudakları arasına alıp öptü. "Peki sevgilim" diyip geri sude gile döndü eli hala belimdeydi. Bende dönüp iyice merice sokuldum. Abi adam kaslar sağolsun yastık gibi lan kemik batması yok. "Artik gitsek diyorum he uçak kaçacak" diye bagirmamla hepsi bana döndü. "Tamam be gidelim ne dırdır ettiniz dimi sevgilim" diyip sudeye baktı eren. "Aynen sevgilim" dedi sude ve önden önden yürümeye başladı ay götüm benimde yanımda taş gibi sevgilim var be ama söylemeyin %99ego havalara uçar hiç çekemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Teen FictionHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...