Şuanda masada oturmuş sıkıntıdan patlıyodum. "Bak şimdi benim halam geliyo ve yanındakiler bizim akrabalar sakın ağzını açıp sıçma" diyerek beni uyardı bora. Tam cevap verecektim ki "bora" dedi bi kadın sese dönünce oldukça güzel bi kadınla karşılaştım yanındaki kadinlar erkekler ve çocuklar masaya yerlesiyodu. "Hala naber" diyerek kalktı bora ve kadınla sarıldı. "Geç hala otur" diyerek kendi yerini verdi bora. "Çocuğum sen nerde oturacaksın" diyip oturdu halası yanıma. Bora bana bakıp halasına döndü. "Kaylanin yanına otururum ben" diyip beni hafif iteledi bende kaydım. Bora yanıma oturup kolunu arkaya doğru attı ve bana tutundu yani şöyle yanındaki kolum digilde öbür taraftaki koluma arkadan beri sarıldı."bu kim" dedi kadın beni göstererk. "Merhaba efendim ben kayla..." derken bora sözümü kesti. "Sevgilim hala" dedi. Ben ne yaptığını düşünürken halası "hee pekte güzelmiş bu kız kimdir" dedi. Aha onu söyleme bari. Hemen boranın bacağına cimdik attım. Bakışlarını hemen bana çevirdi. Gülümsedim ve gözlerimle kızdım 'söyleme' diye oda anlamış olacak ki halasına döndü. "Bende saklı desem" dedi. Halası ilk bana baktı sonra tekrar boraya döndü. "Iyi bakalım öyle olsun" diyerek arkadaşlarına döndü. "Bora öldürücem seni neden sevgili olduğumuzu söyledin" dedim. "Ya kayla napsaydim babam öyle dedi bende öyle yaptım" dedi. "Ne yani baban git kaylayla sevgili rolü mi yap dedi" diyip kaslarımı cattim. "Hayır öyle diğil oraya birisini bulup gitmezsem geldiğimde seni küçük çocuk gibi döverim dedi" diyince kahkaha atcaktim mi bora benim agzimi kapattı. "Gülme fazla güzel oluyosun" diyip elini indirdi bakışları dudaklarıma indi. Ve eğilmeye bu oyunu bozarım arkadaş. "Bora lavobo nerde" diyip kafamı döndürdüm. Çocuğun kalbini kirmak istemem sonuçta seviyo ve sevgisine karşı çıkamam isterse kendisi yok edebilir bu sevgiyi. "Ben seni götürürüm" diyip ayağa kalktı. Elimi tutup benide kaldırdı. "Rol gereği tutmam lazım" diyerek eliyle belimi kavradı ve beni bi yöne doğru götürdü. Bende bisey demeden onu takip ettim. "Lavoba şura bekliyorum çabuk" diyip elini belimden çekti. "Tamam" diyip yanından ayrıldım. Tuvalete girip aynadan kendime baktım. Off offf allahım nedir benim kaderim. Elimi yıkayıp kuruladım ve tuvaletten çıktım. Bora bir duvara yaşlanmış telefonuyla uğraşıyordu. Yanına gittim. "Hadi" diyip koluna girdim belimden tutmasını istemiyordum. Masaya varınca yine aynı şekil tek sandalyeye oturduk. Birazdan düğün baslicakti sanırım çünkü ışıklar sönmüştü. Iceriye gelinle damat girince herkes alkislamaya başladı tabi bende. Gelinle damat dans ederken bi süre sonra baskalari da kalktı. "Benimle dans edermisin sevgilim" diyip kas göz halasini gösterdi. Halasının cakmamasi için "Tabi sevgilim" diyerek elini tutum boranın ve ayagı kalktim dans pistine gelince ellerimi omuzlarına koydum oda ellerini belime sardı birazda kendine çekti. "Lütfen beni sevgilin olarak gör halam cok çakalıdır anlar" dedi. "Tamam" diyip boraya resmen sarıldım. Oda bana iyice sarıldı. Bi süre dans edince sarki bitti bizde yerimize geçtik. Gelinle damatta yerine geçince nikah memuru başladı konuşmaya.
Şükür evet demişlerdi bizde eve geçiyorduk. "Bora halan beni tanışmak icin cagirirsa ne dicen" dedim. "Ayrıldık derim heralde ne diyiim" dedi. "He tamam" diyerek önüme döndüm. Daha başka bisey konuşmamıştık. Eve gelir gelmzde odaya çıkıp üstümü degistiridim ve yattım.
Sabah duş sesleriyle uyandım. Doğrulup kafamı baza başlığına dayadım o sıra su sesi kesildi. Banyoya donmemle borayı gördüm altında havlu vardı ve kasları ohohho öne lan öyle. "Şey ben bence uyumalıyım" diyip kendimi yatağa soktum. Güldü allah kahretsin lezir oldum lennn. Biraz zaman geçtikten sonra "giyindim kalk" dedi bora. Bende derin nefes alıp yataktan çıktım. "Bana söyleseydin keşke çıkardım odadan" diye yakındım. "Çok güzel uyuyodun kıyamadım" diyip odadan çıktı. Bende fazla aldırmayıp ayağa kalktım bugün evime gidicektim cantamı falan hep toplayıp aşağı indim. Bora salonda uzanmış televizyon izliyordu. "Bora ben kaçar" dediğimde bana döndü. "Nereye" dedi. "Evime lan evimi özledim" diyip güldüm o sıra bora yanıma gelmişti. "Ben seni bırakırım" diyip komidine ilerleyince durdurdum. "Arabam burda gerek yok okulda görüsüz" diyip evden çıktım. Bahçe kapısından da çıkınca arabama ilerledim ve bindim. Boraya el sallayıp son gaz burdan uzaklaştım.
Şimdi okula gelmiş kızlarla konuşuyordum. Eve gittikten sonra ordan da okula gelmiştim işte. "Kayla dedem bizi yanına istanbula çağırıyor 15günü tatilinde cansu kanka senide çağırıyor bide arkadaşlarınızi da getirin tatil yaparsınız dedi bende kabul ettim gideriz dimi" diyince. "Gideriz vallaha kız kıza oh mis dedemi babannemi de çok özledim" dedim dedem gil istanbulda yaşıyordu. Neden bilmiyom ama orda yaşamak istiyorlardı. "Anamm ben fevzi dedemi cok özledim ya la" evet yalak cansu devam. "Lan abartma işte gidicez" diyip kızlara döndüm ardindsn rana defneye. "Geleceksiniz itiraz yok" dedim. "Hangi şehirlerdir deden gil" dedi rana komik bir şekilde. "Istsnbul" dedim. O sırada yanımızdan erkekler geçti mericle bakışma yaşadık ama ilk ben çevirdim başımı. "Ya abi barışın yine niye küstünüz" dedi sude. "Neden küstük ilk başta bilmiyom ama ben kavga ederken yanıma gelip beni korumamasi koydu çok sinirliyim ona karşı bide borayı o hale getirdikleri aklima geldikçe sinirlerim geriliyo" diyip elimi masaya vurdum. "Lan kızım sakin ol" aynı anda diyince hepsi şaşkınlıkla onlara baktım onlarda kendilerine bakıyorlardı. Birden hepimiz kahkaha atınca herkes bize döndü ama aldırmadık. Sustuktan sonra zaten hoca geldi. Herkes sırasına dağıldı.
Ders dinlerken telefona mesaj gledi titreşimde olduğu için kimse duymadı siranin altından baktım.
GÖNDEREN: DELI BIZ😂😂
Evet bizim kizlar gurup açmıştı ismi de buydu. Hemen tıkladım.
GÖNDEREN:Yavrumaşkım(sude)
"Gençler istanbula erkeklerde gelsin mi" yazıyodu. Peşine yine mesaj geldi
GÖNDEREN:ikizlerin aşkımı(defne)
"Süper olur wallaha gelsinler"
GÖNDERİLEN: "Kızlar dikkatinizi benim üstüme verin meriç gelmezse kabul" dedim.
GÖNDEREN:Yavrumaşkım
"Ayy sende ya neyse hoca bakıyo kıllandı ben kaçar" dedi okumamla kafamı kaldırmam bir oldu. Hocayla göz goze gelince kaslarımı kaldırdım noldu dercesine hoca bi süre baktıktan sonra etrafa bakındım. Meriç telefonuyla ilgileniyordu. Off çocuk ya neden öyle bisey yaptın he. Zil çalınca düşüncelerimden ayrıldım. Kizlar ayaklanıp "biz kantine gidip geliyoz bisey istiyon mu" dedi cansu. "Yok kanka siz takılın" diyip kafamı masaya koydum.CANSUNUN AĞZINDAN
Kızlar ve erkekler olarak toplanmış kayla ve meriçi nasıl baristiririrz onu düşünüyoduk.
"Bence bunları alışveriş merkezinde bi markette kapatalım" diye fikir sürdü ortaya sude. "Aynen olur bence"diyerek atladım. Herkes onaylayınca zaferle güldük bunlar kesin barışırlardı.
Planı yapmış bu aksam için sözleşmiş sınıfa çıkıyorduk. Efe kolunu omzumdan çekip belime sardı. Ne zamandır beraber de olamiyoz kocacigimlan bende ona sokuldum anlima küçük bir buse kondurdu. Ben bu adamı yarim yer. Sınıfa girince mecbur ayrılıp arkadaşlarımızın yanlarına dagildikk. Kayla hala kafası sırada yatıyordu. "Kankaaa" dedim. "He" dedi odun ya resmen odun. "Bu akşam sizde kalsak olurmu kızlarla" dedim. Bana dönüp baktı. "Kızım malmisiniz bide izin istiyon sicicam ağzınıza ama he" diyip kaşlarini çattı. "Tamam lan bisey demedim bu akşam sizde kalcaz" diyip yanından kalktim ve sudenin yanına oturdum. "Is tamam" diyerek gülümsedim oda bana gülümsedi "çok güzel olucak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Teen FictionHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...