bölüm 46

42 0 0
                                    

MERIÇIN AĞZINDAN:
şuanda ne mi yapıyorum kaylayi izliyorum. Abi bi insan uyurken bu kadar masum mu olur. Kaylanin karanlıktan korktuğunu bilmiyodum. Yerde oturmuş ağlıyordu hizla yanına gidip "kayla iyi misin" dedim. "Değilim defol" dedi. Ah be güzelim seni nasıl bu şekilde bırakıp uyuyim. Kaylayi dinlemeden kollarımın altına aldim ve sarıldım. Inatci sarilmiyo da. Bi süre öylece durup kokusunu içime çektim. Kafamı eğip kaylaya baktığımda uyumuş olduğunu gördüm. Hemen kucaklayıp yatağına yatırdım. Yerdeki pikeyi alıp üstüne örttüm. Tişörtümu çıkarıp yanına yattım. Kaylayi izliyodum yüzünün her bir ayrıntısını yokluyodum o küçük burnu kalın kasları küçücük dudakları gülerken kaybolan o üst dudağı. Bana doğru iyice dönüp yüzünün yarısını yastiga gömdü. Ya bu kız beni öldürücek mi o dudakları aralanmış bütünleşmiş çok tatlı duruyodu resmen opmemek için kendimi zor tutuyodum. Kaylaya sarılıp kokusunu içime çektim ve gözlerimi kapattım.
Sabah uyanmamla kaylanin gogsumde yattığını gördüm. Kafasına küçük bir öpücük kondurup onun uyanmasını bekledim. Ne de olsa o şaşkın suratını gormek bana keyif vericek. 5dakika öylece tavana baktım sonra kayla haraket edince gözlerimi kapattım
KAYLANIN AĞZINDAN:
gözlerimi acinca çıplak bir vücudun üstünde yattığını gördüm. Hemen kafamı kaldırıp ne olduguna baktım. Lan meriçin ne işi var burda bir dakika neler oluyo!! Gece ışıklar gidince meriç yanıma gelip sarılmıştı sonra uyuya kaldım. Şimdi bu haldeyiz. Meriçin suratını incelemeye başladım ah be düştüğümüz hallere bak be adam. Saçlarıni elleyip kokusunu içime çekmek istedim ama olmuyo gururum izin vermiyo olmuyo be. Doğrulup etrafıma bakındım. Güneş doğmuş sesler geliyodu ayağa kalkip kapıyı açmaya çalıştım ama hala kapalıydı. "Offf" dedim. Arkama dönüp meriçe baktım. Of şöyle güzel uyumasana ve bas belası. Yanına gidip oturdum. Meriçin yeni çıkmış kirli sakalları daha bi seksilik katıyordu. "Beni fazla mi kestin" diyip gözünü açınca hemen ayağa kalktım. Birden kolumdan tutup beni kendine çekti. Yataga yatırıp üstüme çıktı. "Napıyorsun be mal" dedim. "Asıl sen napıyorsun" dedi. "Allahım sen bana sabır ver" diyip göz devirdim. Meriçi yana doğru itince beni tutmuş olacakki o alta ben üste çıktım. Bu sefer o yuvarlanıp beni altına aldı pikeye dolanmıştık. Ben onun üstüne çıkarken yere düştük. Meriçin üstüne düşerken az kala dudaklarımız degiyodu. "Ya offf" diyip debelendim. "Kızım oynaşma canımı yakıyorsun" dedi. "Canıma değsin" dedim. "Cansu yardım edin imdaattt" diye bağırdım. "Yavaş be kızım kulağımın zarı patladı" dedi. "CANSUUU IMDAATTTTT CANSUUU SUDEEEEE RANAAA DEFNEEEEE EFEEEEE SAVAŞ EREN EMRE" diyip sustum. "Ohaaa" dedi. "NOLUYO acın kapıyı" bu ses sudenindi ah kuzenim canim benim. Kapı açılınca herkes bize saskin saskin bakıp gülmeye başladı. "Ya kuzen yalvarırım çöz rana bak çözmezsen senin dans kursuna gelmem" dedim. "Oo tehtit" dedi cansu. "Meriç kusura bakama dans olmazsa bende olmam" diyip bana doğru geldi. Diğerleri de gelip bizi çözmeye başladılar. En sonunda kurtulunca derin bir nefes alıp "şükür allahıma" dedim nefesimi verirken. "Ay haspam goren de başka birşey yaptık sanır" dedi. "Bide yapsaydın" dedim. "Kayla hariç herkes dışarı" diye bsgirinca meriç korkmadım diğil. Herkes dışarı çıkınca geri merice baktım. "NOLUYO be malmısın" dedim. "Şimdi yapabilirim" diyip beni kolumdan çekti ve Yatağa attı. Üstüme çıkıp ellerimi başımın üstünde tuttu hemde tek eliyle. "Noluyo" dedim. Yüzüme eğilip "seni öpmek üzereyim" dedi sessizce. "Ya saçmalama kalk" diyip ellerimi çektim. Meriçin çıplak vücuduna koyup itmeye başladım. Sanki kasları daha coklasmis gibiydi. "Sen kas mi yaptın biraz şişmişsin" dedim lan ben bunu neden hangi akla dedim. Sırıttı. "Sen boranın kaslarini daha iyi bulduğundan beri" dedi. Anaa. Ben mi dedim. "Iyi kalk" dedim. "Bu kadar kolay diğil" dedi. "Uff sıktın ama ha" diyip yüzüne tokati patlattim ardından kasıklarına vurdum. Kivirilip üstümden indi. Ayağa kalkıp "çık odadan üstümü değiştiricem" dedim "paslanmamışsın" diyip sırıttı ardından odadan çıktı dolabimdan siyah tişört ve siyah yırtık bi pantolon çıkardım ayakkabı olarak siyah pumalarımı giyip üstüme ceketimi aldım saçımı topuz yapıp çantama telefonumu cuzdanimi koyup odadan çıktım. Herkes oturmuş kahvaltı yapıyordu. Saat de 8di. Kapiya doğru gidip "ben çıktım" dedim ve kapıyı kapattım arabama binip okula doğru sürmeye başladım.

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin