Chapter 27

2.1K 92 5
                                    

"A new tattoo"

"Wat is de naam van mijn broer?" Vraag ik. "Mikai Moonlight" zegt de zwart wolf. "En wat is zijn naam op dit moment? Zijn schuilnaam?" Vraag ik. Anders weet ik nog niets. "Zijn naam is..."

"Isaac, van de Lightwood pack" verbaast kijk ik de twee wolven aan. "Ik kende mijn echte broer al die tijd al!." Zeg ik. "Zoek hem snel!" En ik ben weer terug naar Sara. "We moeten nu naar Isaac en Jasper!"

Even verderop richting de pack zie ik Jasper. "Jasper!" Roep ik en ren naar hem toe. "Waar is Isaac?" Vraag ik. "Hij ging achter de Rouges aan" zegt Jasper. "Shit" en dan ren ik het bos in. "Isaac!" Het is misschien niet echt slim, om zijn naam keihard te roepen maar ja.
"Isaac!?" Gil ik. "Waar ben je?!" Ijs Chris me kapot als hij ineens voor me staat. "Sophie's? Wat is er" vraagt hij. "Sjesus, ik dacht dat je bijna dood was of zo" zeg ik. "Nee, ik leef nog" zegt hij. "Fijn, Isaac. Ik weet wie mijn echte broer is" zeg ik dan. "Wie?" Vraagt hij. "Mikai Moonlight, aka Isaac" zeg ik. Met grote ogen kijkt hij me aan. "Ook al eens een witte en zwart wolf gezien de laatste tijd?" Vraag ik. "In de bossen heb ik vreemde wolven gezien. Verder niet" zegt hij.

"Ik al wel, kijk. Heb jij ook al tatoeages?" Ik bekijk zijn rug. "Nee" zeg ik zuchtend. "Jij hebt er wel een bij" zegt Isaac wijzend naar mijn nek. "Die staat voor jou" zeg ik. "Oke, moet ik er dan geen hebben?" Ik kijk op en zie de tatoeage. "Jep" zeg ik wijzend. "Oh, nou dan is het in elk geval waar" zegt Isaac.

"Maar moet je niet terug naar Aiden?" Vraagt Isaac terwijl we weer naar Jasper en Sara lopen. "Ik ben boos op hem, hij sloeg een meisje en zei dat ze het had verdient. En eerst deed Louis hetzelfde bij mij" zeg ik. "Misschien moet je het goed maken, Aiden is al heel veel verandert sinds jij er bent. Sophie als je eens wist hoe agressief hij is zonder jou" zegt Isaac. "Misschien breekt hij nu wel het hele dorp af!" Zegt Isaac.

"Shit! Mijn ouders zijn daar nog" zeg ik. "Moet ik met je mee gaan?" Vraagt Isaac. "Nee, ga jij maar met Jasper naar Chris toe. Daar is het veilig, Aiden zal mij niets aandoen. Oh en wil je Sara meenemen?" Vraag ik. "Wie is Sara?" Vraagt Isaac.

"Dat ben ik" we zijn bij Jasper en Sara aangekomen. "Sjesus Isaac, laat me nooit meer alleen in dit enge bos!" Roept Jasper. "Beloofd" zegt hij. "Nemen jullie Sara mee?" Vraag ik. Ze knikken. "Zie jullie broertjes" zeg ik en loop dan weg.

"Broertjes?!" Hoor ik Jasper nog zeggen.

Tadia! Doe en voorspelling voor de volgende!
XOXO

Malia MoonlightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu