"Convincing you, that I can handle it alone"
"Ben je blij dat ik je heb gevonden?" Vraagt Aiden terwijl hij met zijn handen door mijn haar gaat. "Ja" zeg ik mompelend. "Maar ik wil nog niet terug, mijn ouders zijn ontvoert. En Michael en jouw vader is hier geweest" vervolg ik. "Dan gaan we je ouders vinden, ze zijn vast niet ver" zegt Aiden. "Dat hoop ik" zeg ik zuchtend.
"Ik heb je zo erg gemist, waarom ging je weg?" Vraagt Aiden. "Nou eigelijk, was het niet de bedoeling om helemaal hier naartoe te gaan" zeg ik en ga van zijn borst af zodat ik Aiden aan kan kijken. "Eigenlijk wilde ik niet weg" Aiden fronst. "Waarom ging je dan weg?" Vraag hij. "Omdat ik zo stom reageerde, en ik sist het even niet meer. Toen kwam ik Rachelle tegen, die me leide naar alpha Chris, die mij mijn familie liet bellen. En detoneert vertelde Jasper dat mijn ouders weg waren, en toen ging Isaac mee" leg ik uit. "Je had niet weg hoeven gaan, ik ben je nog achterna gekomen Sophie, ik was ongerust" zegt hij. "Het spijt me" zeg ik.
Aiden's hoofd komt dichterbij en zijn neus raakt de mijne. "Laat me, never nooit, nog zo schrikken" zegt hij fluisterend. "Beloofd" zeg ik. En net op het moment dat Aiden me wilt zoenen gaat de deur open. "Oh shit" zegt Jasper. "What the hell!" Roept Aiden. "Het spijt me ik ga al" zegt hij en is weg."Nu ben ik boos" zegt Aiden. "Je bent niet boos" zeg ik. "Nee?" Zegt Aiden. "Nee, je bent blij, want je hebt me weer terug" zeg ik. "Ja, dat klopt" zegt hij lachend. Ik kan niet langer wachten en druk mijn lippen op de zijne.
"Ik moet gaan" zegt Aiden. "Ik moet kijken of de pack veilig is aangekomen en de hell niet is losgegaan thuis, ga je mee?" Vraagt hij. "Ik kan niet mee, ik moet mijn ouders vinden" zeg ik. "Maar Sophie" zeurt Aiden. "Ik mis jou ook, maar, ik moet weten of ze veilig zijn" zeg ik. "Ik kan mijn vader vragen wat hij in dit huis deed?" Vraagt Aiden. "Doe maar" zeg ik. "Maar dan moet je wel mee" zegt hij lachend. "Nee, nee, dat is gemeen!" Roep ik. "Jawel, je mag kiezen" zegt hij bijtend op zijn lip. "Ugh, oke, aangezien Michael hier het laatst is geweest, ga ik naar zijn pack" antwoord ik. "Geen sprake van!" Roept Aiden. "Ik kan voor mezelf zorgen" zeg ik. "Nee, ik ga mee!" Roept Aiden. "Aiden, jij moet voor je pack zorgen" zeg ik.
"Waarom kan ik niet Kai de pack laten leiden? Hij is beta" zegt Aiden. "Nee, nee, jij gaat zelf terug, ik moet iets alleen kunnen doen, en trouwens. Ik heb Isaac" zeg ik. "Nee, ik sta het niet toe" zegt Aiden.
"Pech, wolfgast" zeg ik lachend en ren mijn kamer uit. "Argh! Sophie!" Roept Aiden me na.
"Sophie daar ben je!" Roept Isaac. "Hey" zeg ik. "Ik ben gek geworden" zegt hij. "Huh? Nee, wat is er?" Vraag ik. "Het is raar" zegt hij. "Ik ken je niet goed" zegt hij. "Oh! Hoe durf je! Ik vind dat je me alles mag vertellen!" Roep ik beledigd. "Best, maar dit is heel gênant" zeg hij. "Vertel op" zeg ik. "Ikdenkdatjaspermijnmateismaardatkanhelemaalnietwantjasperisgeenmeisjeenikvalopmeisjes" ratelt hij. "Overnieuw" zeg ik lachend. "Ik denk dat, ehm, je broer Jasper, mijn mate is. Maar dat kan helemaal niet. Want hij is geen meisje" zegt Isaac rustiger. "En maakt dat iets uit?" Vraag ik. "Wat maakt uit?" Vraagt Isaac. "Dat hij geen meisje is" zeg ik. "Maar, ik ben niet gay!" Zegt Isaac. "Blijkbaar wel" zeg ik. "Neen" zegt hij. "Dan is hij niet je mate, dat kan ook. Dat je je vergist" zeg ik en haal mijn schouders op. "Je moet me helpen" zegt Isaac.
"Helpen waarmee?" Vraag ik. "Om, om, het je broer te vertellen. Hij zal het vast raar vinden" zegt Isaac. "Raar? Hoezo dat nou?" Vraag ik verward. "Dat ik, misschien een heel klein inieminie beetje gay ben" zegt hij. "Eh, nee, Isaac gewoon niet" zeg ik lachend. "Hoe weet je nou zeker dat hij het niet raar gaat vinden?" Vraagt Isaac.
"Omdat, lieve Isaac, Jasper gay is"
"Oh"
Wat denken jullie? Isaac, en Jasper???
Volgende hoofdstuk komt als iemand iets heeft gecommend over een ship naam voor Aiden en Sophie, en Jasper en Isaac.Suc6 mensjes
JE LEEST
Malia Moonlight
LobisomemBang keek ik op. Stil wachtte ik af totdat er iemand de deur doorliep. Niet de persoon die ik verwacht had. Het is donker en de gestalte komt op me af en loopt het licht in. Nee, niet de persoon die ik had verwacht. Misschien nog wel erger... Zij...