Gok de tattoo!
"Beginning to rule"
Ik zucht eens diep en loop dan Aiden's huis in. "Aiden?" Vraag ik. Geen reactie. "Mam pap?" Ook niets. "Evan?" Nope. "Sophie" geschrokken draai ik me om maar dan zie ik dat het Aiden is. "Waarom liep je weg" Aiden toont geen enkele emotie.
"Omdat ik boos was, en je zei dat ik weg moest" zeg ik. "Waar staat die tatoeage voor?" Vraagt hij. "Gaat je niets aan" zeg ik, ik moet niet doen alsof ik hem elke keer vergeef. Ik laat me niet bespelen. "Sophie, ik ben je mate. Ik moet voor je zorgen" zegt Aiden. "En ik vind niet dat je andere pijn mag doen" zeg ik. "Als jij zegt van niet, doe ik het niet" zegt hij. "Fijn" zeg ik. "Waar staat die tatoeage nou voor?" Vraagt hij. "Als ik niet meer boos op je ben weet je het" zeg ik en loop weg. "Sophie!" Roept Aiden, niet boos. Op ene normale toon. "Ik wil alleen zijn Aiden!" Roep ik. "Helemaal aleen zonder jou!" Gil ik en kijk hem woest aan. Ik weet niet wat ik heb, ik ben gewoon ongelofelijk boos.
"Sophie je ogen gloeien" zegt Aiden. "Wat!" Roep ik nog steeds boos en loop naar een spiegel. Mijn grijze ogen gloeien inderdaad op. "Weer een stapje dichterbij" zegt Aiden. "Bij wat?" Vraag ik. "Wolf worden" zegt Aiden en loopt naar me toe. "Lieve Sophie, het spijt me heel erg. En ik zal niemand meer pijn doen" zegt hij. "Beloofd?" Vraag ik nog lichtelijk aangebrand. "Beloofd" zegt Aiden.
"Ik wilde het eigelijk hebben over jou als luna, het zal niets groots zijn. Ik stel je voor en je moet een eed afleggen. Meer niet" zegt Aiden. "Oke, maar hoe zit het met je vader?" Daar zorg ik wel voor. Ik knik. "Is goed, wanneer wilde je het doen?" Vraag ik. "Nu?" Vraagt hij. "Wat? Ik weet toch helemaal niet wat ik moet zeggen" zeg ik verbaast. "Hierbij zweer ik trouw aan Blackmoon. Zal ik haar leiden met al mijn kracht en zal ik al die mededingen beschermen" zegt Aiden. "Oke, dat is goed" Aiden pakt mijn hand en mijn de woede die nog over was vloeit weg. Toch ben ik wel een beetje bang voor zijn vader.
-*-
"Hierbij zweer ik trouw aan Blackmoon. Zal ik haar leiden met al mijn kracht en zal ik al die mededingen beschermen" de packleden klappen en huilen als wolf en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Dames en heren, jullie luna Sophie!" Roept Aiden. "Ik verwacht dat jullie naar haar gezeggen zullen gehoorzamen, ze zal alles wat goed is voor deze pack doen" en uiteindelijk is het feest. Aiden had super snel een feestje ervan gemaakt. Lara en Kai hadden ook geholpen en ik wist me er niets van af."Nu zul je als je wolf bent, ook met ze kunnen communiceren" zegt Aiden. "Maar nu an dat nog niet" vervolgt hij. Ik knik. "Wat is mijn taak?" Vraag ik. "De pack leiden met je hoofd en hart, ervoor zorgen dat ik geen domme agressieve beslissingen maak. Oorlog bijvoorbeeld en leiden als ik weg ben" zegt Aiden. "Jij voorkomt gaos en oorlog" ik knik."dat is nog best wel een grote last" zeg ik lachend. "Je kunt het aan Sophie" ik glimlach. "Je bent er sterk genoeg voor"
JE LEEST
Malia Moonlight
WerewolfBang keek ik op. Stil wachtte ik af totdat er iemand de deur doorliep. Niet de persoon die ik verwacht had. Het is donker en de gestalte komt op me af en loopt het licht in. Nee, niet de persoon die ik had verwacht. Misschien nog wel erger... Zij...