Ja we hebben de 7 vragen! Als er meer vragen komen zet ik er hier ook in.
K hoop dat jullie tevreden zijn met de antwoordenVan fenne444
Vader van Aiden, waarom doe je zo gemeen?
Mijn zoon moet sterk zijn, en als hij niet goed voor de roedel zorgt. Zit er niets anders op dan hem terug nemen, als hij zwak is en een mens luna laat worden, is hij niet klaar voor de taak.Van @Balletlove1
Jasper, hoe ben je erachter gekomen dat je gay bent?
Ik was nooit echt 'onder de indruk' van meisjes en trok me er in het begin niets van aan. En toen ja, eigelijk wilde ik het nooit toegeven. Soms dacht ik er aan, een vermoeden. Ik was bang voor reacties, alleen mijn familie wist het een soort van. En toen ontmoette ik Isaac. *glimlacht* en ja, toen wist ik het wel zeker, een soort van. Het is moeilijk toe te geven aan de mensen om je heen, en jezelf.Aiden, hoe ben je in hemelsnaam op het idee gekomen om onschuldige mensen te vermoorden?
Als je het over Rouges hebt, Rouges zijn Rouges. En mijn vader heeft me geleerd dat ze slecht zijn. Onze packleden hebben verwond. Nu weet ik wel beter. Ik zou niemand meer zonder rede pijn doen. Niet meer.
En de luna van Michael. Dat is iets dat ik je niet kan vertellen, het spijt me. Dat is iets persoonlijks dat ik Sophie niet eens kan vertellen.Komt er nog een deel 2?
Ja, ik wil zeker nog een boek over Dakota en Isaac schrijven. Wat vind je daarvan? Uit hun perspectief. Ik hoop dat jullie dat leuk vinden!Ouders van Aiden, waarom zijn jullie zo stom?
Moeder Aiden: "What? Wij zijn niet stom, wij voeden onze zoon op, voor de boze donkere wereld. Hij moet sterk zijn en de pack niet zwak laten worden."
Vader Aiden: "mijn vrouw heeft gelijk, alles is anders nu. Ik heb wat fouten gemaakt. Maar er zijn zware keuzes die je moet maken, en daar moet Aiden sterk voor zijn."Aan Jasper, vind je het raar dat je tussen de weerwolven zit?
Ja, wel een beetje. Maar dit had Sophie eerst ook, dus ik dacht nou dan maakt het niet zoveel uit. Alleen bij onze pack is het anders. Sommige wolven kijken me raar aan, een mens in hun territorium. Maar daar steekt Isaac een stokje voor, dan durfen ze alleen maar te glimlachen *lacht*Alle belangrijke weerwolven, al eens het spel weerwolven van wakkerdam gespeeld? Ik ben er verslaafd aan.
Isaac: "Weerwolven van wakkerdan? Nog nooit van gehoord"
Sophie:"wacht ik zoek het op" Aiden:"ik voel me nu een beetje een slechte weerwolf" *lacht* Dakota"we hebben gewoon een eigen spel, of ja over weerwolven en we kennen het niet" Sophie;"hebbes! Kijk" Chris:"is dat niet iets met kaarten?"*draait laptop naar de anderen*
Twee van die rollen komen het meest voor: burgers en weerwolven. Het is de bedoeling dat de weerwolven de burgers opvreten en dat de burgers proberen de wolven te ontmaskeren. Dat geeft een hoop spanning tussen de polen argwaan en argeloosheid, omdat je in een groepsgesprek er achter moet komen wie de boze wolf is en wie de brave burger. Weerwolven doen namelijk net alsof zij gewone burgers zijn. En de burgemeester kan ook nog weerwolf zijn. De ziener en het onschuldige meisje moeten de burgers zien te helpen, zonder zelf slachtoffer te worden en als de ene geliefde het slachtoffer wordt is de ander het ook. De rol van cupido heeft hen tot dit lot aangewezen. De heks kan haar krachten gebruiken om zichzelf of anderen weer tot leven te brengen. Als de jager wordt omgebracht ontsteekt hij in woede en neemt willekeurig wraak. Kortom genoeg om over te praten in Wakkerdam.
Jasper:"kennen jullie dat niet?" *kijkt ze aan met een ben je serieus blik*
Sophie:"ja maar nu ken ik het wel! Ik wist alleen niet dat het zo heette" *lacht*
Aiden:"dan moeten we het zeker een keer spelen" *iedereen knikt* Isaac:"bedankt voor de tip @Balletlove1!"
JE LEEST
Malia Moonlight
WerewolfBang keek ik op. Stil wachtte ik af totdat er iemand de deur doorliep. Niet de persoon die ik verwacht had. Het is donker en de gestalte komt op me af en loopt het licht in. Nee, niet de persoon die ik had verwacht. Misschien nog wel erger... Zij...