Chapter 31

2K 83 2
                                    

"alpha child"

Als mijn eerste les heb ik gym. Ik kleed me om en loopt de zaal in. De klas is verdeelt in groepjes. Calum komt naar me toe en ik alchohol liefjes. "Hey, kom bij ons" zegt hij. "Oke, leuk" ik loop achter hem aan.
"Jongens, dit is Cara, ze is van school geruild" zegt Calum. "Hey" zeg ik. "Hoi, ik ben Dakota" zegt een Meisje. Ze heeft oranje achtig haar en grote groene ogen. "Sam" Sam is echt groot zeg sjesus. Zijn zwarte haar zit warrig op zijn hoofd en hij heeft bruine ogen. Zo stelt iedereen zich voor. Naast Dakota en Sam heb je ook nog, Marit, Iva, Yordy en Feline.

Iedereen behalve Marit en Yordy is kind van een alpha. "En, welke positie heb jij?" Vraagt Sam dan. "Ik ben dochter van een beta" zeg ik. "Welke pack" nu komt het. Please ga dit niet na checken. "Lightwood" zeg ik. "Oke, das toch van alpha Chris?" Vraagt Dakota. "Ja" zeg ik. "Hij is ook nog niet zo oud denk ik" zegt Feline. "Nee" zegt Marit. "Rond de 20, 30 of zo" zegt ze. "We gaan beginnen met de gym!" Roept de docent.

Nou ik heb vrienden met ze gemaakt. Dit zijn ze allemaal en ik moet gaan graven om iets te weten te komen over Aiden.

"Dus Dakota, van welke Alpha ben je dochter?" Vraag ik. "Ik ben dochter van de luna, van een andere man. Maar dat weet de alpha niet. Gelukkig" zegt ze. "Wow, dat zal vast moeilijk zijn" zeg ik. "Ja, gelukkig is de alpha erg aardig" zegt ze. "Ik ben van Michael" oke. Ik moet dit even verwerken. Tegen mij was hij niet echt aardig. Maar als ik wat te weten kan krijgen, heb de jackpot.

"Ik hoorde dat er een vergadering was, mijn vader ging er ook heen" zeg ik. "Ja, het is bij mij thuis. Niet dat ik er zin in heb, lekker de hele tijd op mijn kamer zitten" zegt ze. "Zal ik mee gaan? Ik bedoel, dan ben je niet alleen" ik moet toch wat proberen. "Ja, super idee!" Zegt ze. "2 dagen, dan is het. Ik kom je wel ophalen" zegt ze. "Oke" zeg ik. Dan moet ik wel bij de lightwood pack zijn.

"Leuk!" Zegt ze. "Ja" zeg ik en begin de oefening die de docent gegeven had.
Na de les is het pauze en zit ik bij het alpha groepje.
"Is het leuk om zoon of dochter van een alpha te zijn?" Vraag ik. "Streng, hard. Je moet goede keuzes maken en soms zijn die moeilijk" zegt Sam. "Maar het lijkt me wel geweldig om mijn vaders plek over te nemen" zegt Calum. "Snap ik" zeg ik. "Word jij ook de beta of heb je een broer of oudere zus?" Vraagt Calum. "Een broer, hij is af en toe al beta. Om te oefenen" zie ik. "Hetzelfde heb ik, mijn jongere broer mag beta zijn" zegt Marit. "Oh, maar Isaac is niet jonger, op zich heb ik niet echt zin in zon verantwoordelijkheid" zeg ik.

"Dat kan ik begrijpen, je moet keuzes maken om de pack te helpen. En je kunt bijna nooit voor jezelf kiezen" zegt Dakota. "Dat is soms moeilijk" zegt ze.

Nou, tot nu toe gaat het best goed!

Wie wil er een Q&A? In dit hoofdstuk vragen stellen.
Aan mij en de characters! Ik heb echt zin om ze allemaal te antwoorden

Malia MoonlightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu