"Meeting his parents"
Ik word wakker met Aiden naar me. Het is raar, het lijkt alsof ik hem al jaren ken. Elk beetje van zijn karakter, weet wanneer en wat hij voelt. Mijn ogen glijden over zijn gezicht. Ik kan het niet laten hem aan te raken en draai met mijn duim rondjes op zijn arm. Als Aiden beweegt stop ik meteen. "Niet stoppen" murmelt hij. Zijn ogen openen en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Ik wil elke morgen zo wakker worden" zegt Aiden.
"Ja?" Vraag ik. "Ja" bevestigt Aiden. "Laten we nog even blijven liggen" zegt Aiden. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en Aiden slaat zijn arm om mij heen. Hij geeft een kusje op mijn haar en zucht.
De deur word geopend en Kai staat er. "Ehm, je ouders zijn er Aiden" zegt hij. Aiden springt uit bed waardoor ik met mijn hoofd op het matras bonk. "Auw!" zeg ik overdreven. "Waar, hoezo?" Zegt Aiden mij negerend. "Ze zijn net het territorium in. Ik zou maar opschieten" zegt Kai. "Dankje" Aiden kleed zich om in een spijkerbroek en strak wit t-shirt. "Ik ga maar, dag Sophie" zegt Kai en doet de deur weer dicht. "Ga je ook vast aankleden babe?" Vraagt Aiden. "Ja, moet ik iets speciaals aan? Want ik heb alleen mijn grijze shirt en spijkerbroek die ik al 4 dagen aan heb" zeg ik. "Ik laat Lara wel kleren brengen, welke maat?" Vraagt Aiden. "S" zeg ik. "Kon ook niet anders, kleintje" ik kijk hem geïrriteerd aan en Aiden geeft me een kort kusje. "Zie je zo" zegt hij en loopt zijn kamer uit.
Ik blijf nog even liggen wachtend op Lara. Niet later word er op de deur geklopt. "Binnen" zeg ik. "Hier" zegt Lara en ik pak de kleding aan. Ze geeft me ook een borstel. "Ik denk dat dat ook wel handig is niet?" Vraagt ze. "Dankjewel, Lara" zeg ik met een glimlach. "Wil je anders even blijven? Kan ik met iemand praten" vraag ik haar. "Ja Tuurlijk" zegt ze. "Dus, hoe gaat het tussen jou en Aiden?" Vraagt ze. "Wel goed, ik begrijp eindelijk een beetje hoe dat mate gedoe werk" geef ik antwoord. Lara heeft me een blauwe spijkerbroek met een grijs T-shirt een een wit vest gebracht.
Ik borstel mijn haar door en doe het is een staart. "Heb jij al een mate?" Vraag ik aan Lara. "Ja, de beta" zegt ze. "De beta?" Vraag ik. "Ja, Kai, de beta van Alpha Aiden" zegt ze. "Oke dat moet Aiden maar weer even uitleggen" zeg ik. Ik loop naar de badkamer. Aiden zal het vast niet erg vinden als ik een nieuwe tandenborstel pak. Nadat ik mijn tanden heb gepoetst loop ik terug naar Lara. "Klaar voor?" Vraagt ze. "Ja" antwoord ik. "Ik wil je wel zeggen, dat de ouders van Aiden. Wat streng kunnen zijn. Vooral zijn vader. Ze kunnen kil uit de hoek komen" waarschuwt Lara me. "Dankjewel" zeg ik.
En loop ik de gang door. Naar de ouders van Aiden. Ik ben best nerveus, Wat nou als ze me niet leuk vinden?
JE LEEST
Malia Moonlight
Manusia SerigalaBang keek ik op. Stil wachtte ik af totdat er iemand de deur doorliep. Niet de persoon die ik verwacht had. Het is donker en de gestalte komt op me af en loopt het licht in. Nee, niet de persoon die ik had verwacht. Misschien nog wel erger... Zij...