Chapter 38

1.9K 81 4
                                    

"King Mikai and Queen Malia Moonlight?"

"Sophie" hoor ik. Ik zucht en open mijn ogen eens stukje. "Wat?" Kreun ik. "Goedemorgen" fluistert Aiden en ik glimlach even. "Hey" zeg ik. "Kom je uit bed?" Vraagt Aiden. "Oke" ik sla mijn benen uit en sta op. "Mag ik nog even blijven liggen?" Vraag ik. "Ik heb je al laten liggen, het is 2 uur" lacht Aiden. "Oh serieus?" Lach ik. Ik sta op en pak schone kleren.

"Ik zie je zo" zegt Aiden. "Tot zo" zeg ik en ik geef hem gauw een kus. Dan begin ik met aankleden en mijn haar. Als ik klaar ben loop ik naar de keuken om wat te eten. "Dag schone slaapster" lacht Evan. "Hey" lach ik en pak een boterham.

Als ik klaar ben met alles loop ik naar buiten en zie ik Isaac en Aiden tegen over een onbekend persoon staan. "Weet jij wie dat is?" Ik schrik me kapot van Jasper die achter me staat. "Jesus" lach ik. "Sorry" zegt Jasper. "Laten we gaan kijken" ik loop naar het groepje toe met Jasper die me volgt.
"Hoi" zeg ik. De oudere jongen glimlacht naar me en ik glimlach ongemakkelijk terug. "Dag Malia, hoe gaat het met je" hoe weet hij mijn naam? "Bedankt nog voor je brief" zegt hij en geeft een knikje. Ik sla mijn hand voor mijn mond. "Oh, sorry sorry, Het spijt me" zeg ik haastig en maak een kleine buiging. "Ga staan alsjeblieft, ik ben niet hoger dan jullie" zegt Mike.

Ik ga weer rechtop staan en kijk hem zenuwachtig aan. "Omdat jullie nu allebei weten wat en wie je bent, wil ik graag met jullie praten" zegt hij. "Volgt u mij" zegt Isaac en we lopen naar het huis. Ik en Aiden lopen er een beetje achter. "Hoe moet ik me in hemelsnaam gedragen?" Vraag ik Aiden. "Rustig, blijf jezelf. Hij komt gewoon zijn familie een bezoek brengen" zegt Aiden. "Althans dat denk ik" zeg hij. "Maak het nou niet erger" zucht ik mompelend en we lopen de woonkamer in.

"Dus, nu jullie allebei weten dat je koninklijk bloed bent, neem ik aan dat je erover hebt gedacht, naar het paleis terug te keren" zegt Mike. "Maar ik kan niet zomaar weg hier" zeg ik. "Natuurlijk" zegt Isaac. "Waarom niet?" Vraagt Mike. "Ik heb hier mijn verantwoordelijkheden, ik ben luna, mensen volgen mij. We hebben de grootste pack van het gebied. Aiden kan ik niet in de steek laten" zeg ik. "We zoeken een vervanger, en Aiden kan op bezoek komen" zegt Mike.

"Sorry, maar ik kan en wil hier niet weg" zeg ik. "Je zult dan ook geen kans krijgen de troon te krijgen" zegt Mike. "Ik ben daar niet op uit, ik wil gewoon vrede" zeg ik. Mike knikt. "Zeker?" Vraagt hij. "Je bent niet de eerste die het probeert, alle packs verenigen" zegt hij. "Ik weet dat ik het kan, en ik kan altijd mijn ouders hulp vragen" zeg ik. "Je pleegouders?" Vraagt Mike. "Nee, mijn echte ouders" zeg ik. "Je kunt ze zien?" Vraagt Mike verbaasd. "Ja, ik kan ze oproepen, kijk de ze 2 tatoeages staan voor de koning en Koningin van de maan" zeg ik wijzend naar de 2 wolven poten.

"Dat is onmogelijk" zegt hij mompelend. "Je zult moeten komen Malia, onze familie probeert al jaren contact te krijgen met onze wolfvorm ouders" zegt Mike. "Ik ga niet mee, punt uit" zeg ik. "Ik wil mee" zegt Isaac. "Kun jij dat ook, Mikai?" Vraagt Mike. "Ik heb ze een keer gezien in een droom, maar niet zo als Malia" antwoord Isaac. "Je mag mee, maar we hebben niet veel aan je. Malia is speciaal" zegt hij. "Ik kan niemand achterlaten" zeg ik. Aiden pakt mijn hand vast en kijkt me aan. "En ik zal haar ook niet laten gaan" zegt hij. "Ik zal vaker terug komen, als jij mee wilt Mikai, pak je spullen. We vertrekken zo" zegt Mike en loopt het huis uit.

"En Chris dan?" Vraagt Jasper aan Isaac. "Dit is belangrijker, het land heeft me nodig" zegt Isaac. "Ga je Chris en je pack achterlaten om met Mike mee te gaan?" Vraag ik. "Ja, dat zou jij ook moeten doen" zegt Isaac. "Onze taak is vrede brengen, niet koning worden Isaac" zeg ik. "Je kan als koning ook vrede brengen" ik zucht. "Ga maar" zucht ik en loop de kamer uit en trek Aiden mee. "Als jij meegaat Jasper, snap ik dat. Maar zeg me dan wel gedag" zeg ik en loop dan naar de keuken.

"Ik vind het goed van je dat je niet meegaat" zegt Aiden. "Ik doe het voor jou, en de pack. Ik hoef geen koningin te worden" zeg ik. "Ik vervul mijn taak vanaf hier, en het lukt me prima. Samen met jou" ga ik verder.

"Het komt allemaal wel goed hoor babe" zegt Aiden en knuffelt me. "Dat wil ik graag geloven" zucht ik en sla mijn armen om hem heen.

Malia MoonlightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu