Πρόλογος

3.4K 127 72
                                    

" ΣΌΝΙΑ;;; " φώναζα καθώς άνοιγα αγχωμένη ένα - ένα τα συρτάρια της τουαλέτας μου. " ΣΌΝΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏΩΩ " κλαψούρισα και πέρασα τα χέρια μου νευρικά ανάμεσα στα χάλκινα μαλλιά μου.

" Μάλιστα Κυρία; " ακούστηκε η φωνή της την ώρα που έκλεινε η πόρτα πίσω μου.

" Έχασα... έχασα τοο..." από το άγχος μου είχα ξεχάσει και το όνομα του, με αποτέλεσμα να κάνω νοηματική. Βασικά αυτό δεν ήταν νοηματική, παρεξήγηση ήταν. " ...το κολιέ με το κόκκινο διαμαντάκι σε σχήμα καρδιάς! "

" Κυρία, είμαι σίγουρη πως κάπου εδώ θα είναι. Μην αγχώνεστε, θα βρεθεί. " μου είπε με την απαλή φωνή της και γονάτισε δίπλα μου για να ψάξει και η ίδια.

" Αναστασία, παιδί μου; " ακούστηκε ο πατέρας μου να με φωνάζει απ'τις σκάλες, αναγκάζοντας με να σταματήσω αυτό που κάνω και να κατευθυνθώ προς εκείνον.

" Ναι πατέρα; " ρώτησα αναστατωμένα· προσπαθώντας να ελέγξω την αναπνοή μου.

" Φεύγω, γλυκιά μου. " είπε και άνοιξε τα χέρια του διάπλατα για να με δεχθεί στην αγκαλιά του.

" Πάλι;;; " κατσούφιασα και χαμήλωσα το κεφάλι ενώ σταύρωνα τα χέρια μου σαν πεντάχρονο.

" Αφού το ξέρεις πως με χρειάζονται Αναστασία. Μόνοι τους δεν είναι άξιοι για τίποτα. "

" Μια χαρά άξιοι είναι! Εσύ είσαι ιδιότροπος. " απάντησα κι έκανα να φύγω αλλά με τράβηξε στην αγκαλιά του γελώντας.

" Υπόσχομαι πως όταν τελειώσω με το ταξίδι στην Ιταλία, θα έρθω να σε πάρω και θα πάμε διακοπές ένα ολόκληρο μήνα όπου θες! " είπε καθώς χάιδευε τρυφερά την πλάτη μου.

" Αλήθεια; " ρώτησα και σήκωσα τα μάτια μου για να τον κοιτάξω. Οι ρυτίδες γύρω από τα μάτια και στο μέτωπο του είχαν βαθύνει περισσότερο και τα άσπρα μαλλιά του είχαν μακρύνει κι άλλο, φτάνοντας μέχρι τα μάγουλα του.

" Αλήθεια. " με επιβεβαίωσε κι άφησε ένα απαλό φιλί στο μέτωπο μου πριν χαλαρώσει τα χέρια του για να πάρει τις βαλίτσες απ'το δωμάτιο του και να κατέβει ξανά στο ισόγειο.

" ΚΥΡΊΑ ΤΟ ΒΡΉΚΑ! " τσίριξε η Σόνια απ'το δικό μου δωμάτιο, κάνοντας με να λάμψω απ'τη χαρά μου. " Αυτό δεν είναι; " έτρεξε σε εμένα μόλις μπήκα στο υπνοδωμάτιο και επέκτεινε τα χέρια της για να μου το δείξει.

" Ναιι! Είσαι τέλεια Σόνια! Ευχαριστώ πολύ! " ανακοίνωσα καθώς το έκλεινα στην γροθιά μου και της έδωσα ένα πεταχτό φιλί στο μάγουλο.

Πρόσεχε Αναστασία!Where stories live. Discover now