Nie rozdział

17.5K 714 721
                                    


Prawie zbliżamy się do końca ff... :(

Tak świetnie jeszcze nigdy się nie bawiłam, pisząc opowiadanie.

Kocham was za te komentarze!

Mam do was jeszcze  kilka pytań:

1. Chcecie smutne czy szczęśliwe zakończenie? (Wszystko zależy od was)

2. Chcecie rozdział z Ziall'em? ^.^

3. Zielony czy niebieski? (To nie ma związku z Yes, sir!, ani bohaterami. Po prostu piszę nowe ff i nie wiem, które pierwsze opublikować i nazwałam je kolorami. Tytułów na razie nie podaję XD)  Pomożecie?


❤❤❤❤❤❤❤


Chciałabym zaprosić serdecznie do przeczytania wspaniałego ff:

,,Zbrodnia doskonała-Larry Stylinson".   Autor: fajnynick

Praca nie jest moja, mam nadzieję, że autor się nie obrazi, że to tu wstawiam :D

Opis:

Louis i Harry są partnerami z przymusu. Pracują razem, nie szczędząc sobie ostrych słów i docinków. Tomlinson zaś jest znużony nieustannym patrolowaniem dróg i wystawianiem mandatów, dlatego też, kiedy w Londynie dochodzi do niewyjaśnionych seryjnych morderstw, nie może powstrzymać uczucia radości. Jego codzienna nudna rutyna zostaje zniszczona, z czego początkowo jest uradowany. Nie ma pojęcia jednak, iż śledztwo przyniesie więcej nieoczekiwanych zwrotów akcji.

Ostrzeżenia: Opisy scen erotycznych pomiędzy dwoma mężczyznami, opisy scen zbrodni, a także duża ilość wulgaryzmów. Larry + pobocznie Ziam.


Dzięki tobie całymi dniami rozkminiałam kto może być mordercą...

Nawet we śnie mnie to nawiedzało XD

Wspaniały ff!

Bardzo polecam! ~Porucznik Sieg

Yes, sir! ~Larry ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz