Bab 3

4.2K 87 0
                                    

"Weh bangun dah sampai depan rumah kau dah pun."

tidur mati ke apa minah ni, menyusahkan aku betul lah.

"Hwaghhh...."

hodoh betul perangai

aku tak tau macam mana kepala aku boleh terlentok elok je kat atas bahu dia, malu wehh

"ouh dah sampai ehh, thank you bos erk dani."

Seminggu berlalu
Jam pukul 8.30 p.m.

Aduh tak pasal-pasal nak kena cover kerja Kak Asleen,

hmm sokay kan baik kalau aku tolong dia. Sis redo wehhh.

Ehh bos tak balik lagi ke? Emm lantak lah kat dia asalkan dia tak kacau aku dah la.

Aku apa lagi dengan tekun dan bangganya buat kerja aku yang entah tahun bila nak habis

ehh minah mana pulak tu keluar dari bilik bos, dah la seksi gila. Tak malu ke apa pakai baju macam tak cukup kain. Kalau aku ada anak macam ni dah lama aku tolong tazkirahkan

Flashback

"Dani, please you kenapa dua tiga hari ni you dah tak contact I macam dulu? I miss you so much babe."

"Lia kan I dah cakap masa bila I ni boyfriend you? I tak penah declare pun."

"Alah you ni I dah anggap you lebih dari tu you know."

gila apa minah ni. masak aku kali ni ngan dia.

"I anggap kita tak lebih dari kawan Lia. please dont be like this."

"You! apa ni. I tak boleh hidup tanpa you, you tau tak?!"

Lia mula bergerak ke arah Daniel.

Sara Ameylia binti Dato Johari
25 tahun
International Model

"Stop it Lia! aku dah cakap antara kita tak akan ada apa apa. susah sangat ke kau nak faham?" Daniel mula hilang sabar dengan kerenah Lia.

fine jantan tak guna, aku nak kahwin dengan kau untuk bolot semua harta kau. tapi kau langsung tak pernah nak layan aku. then fine.

Lia pantas bangun dan tanpa berkata apa apa terus keluar dari bilik itu yang dirasakan panas semakin membahang.


Andai Ada BAHAGIA BuatkuWhere stories live. Discover now