-Chiar vrei să faci asta? Șopti fetei la ureche.
-Da.
-Ești sigură că ești bine? Poți să nu faci asta, știi destul de bine, nu? Putem să mai așteptăm.
-Am zis da. Vreau. Șopti la loc ea.
- Posibil să te deranjeze la început, dar apoi nu mai simți.
-E în regulă. Serios. Ea îl privi serioasă.
El zâmbi slab când o văzu strâmbându-se .
-Ți-am zis că prima dată va fi mai nașpa.
(N/A: La ce vă gândiți mă?=))) )
-Ce naiba... Taehyung îi privea pe cei doi de lângă el. Ya! Dacă vă aude careva vorbind așa o să zică că v-o trageți nu că îi bagi niște dopuri de urechi. Nu sunteți zdraveni la cap. Clătina din cap privind la Namjoon și Ji Ana care acum râdeau de expresia lui.
-Dacă mă gândesc bine, ar fi putut să fie chiar bine interpretată. I-auzi Ji Ana îți surâde ideea? Namjoon se amuza de surprinderea ce se putea citi ușor pe fața lui Taetae.
-Scuze prințișor, dar sunt luată. Îi făcu ea cu ochiul și împinse dopul de urechi mai bine în ureche.
-Îmi spui așa fiindcă iubitul meu e o prințesă? Îi șopti ei, cât să nu fie auzit de restul.
-Și asta, dar și faptul că acum chiar arăți ca unul. Taetae nu i-ai văzut coroana regelui? Ji Ana se uita zâmbind, la cel ce se așeză pe scaun lângă ea.
-Nu cred că mai are, i-a furat-o Jin și pe aia. Răspunse acesta în timp ce tasta un mesaj.
-Dar în schimb mi-a dat comoara lui. Rânji Namjoon, făcându-i pe cei doi să tacă.
-Okk... mă fac că sunt mic și inocent și nu știu despre ce vorbiți. Jungkook se așeză lângă Namjoon.
-Tu inocent? Ji Ana se aplecă peste Namjoon privindu-l cu subînțeles. Îmi cedezi locul puțin, te rog. Îl rugă pe cel de lângă ea.
Jungkook avea să fie victima curiozității Ji Anei cum de la Emma nu reuși să scoată prea multe, fapt dat de programele lor foarte încărcate, avea să apeleze la a doua sursă.
-Doar nu te împiedica. Îi spuse Namjoon prinzând-o de mână când se ridică, rochia lungă și pantofii cu toc, nu făceau casă bună atunci când era vorba de Ji Ana.
Probabil nimic nu făcea casă bună când era vorba de Ji Ana și talentele ei ascunse.
-Urăsc gala asta și cine a inventat-o! Șușoti nervoasă. Așa, se așeză pe scaun, deciii, Jungkookieeeeee!!! Se alintă ea pe lângă el.
Băiatul o privea suspicios, știa că nu avea să scape ușor de ea. Nimeni nu putea să scape de ea.
-Nu , Seon Ji Ana, nu îți zic nimic.
-Waee?? Se uită supărată la el. Haide , promit să nu îi zic Emmei nimic. Jur!
-A nu zice nimic Emmei la tine e echivalent cu a-i da mesaj în secunda doi?Se amuză, trăgând de nodul cravatei.
-Da. Spuse direct. Nu, adică nu. Nu fac eu așa ceva. Drept cine mă crezi? Încercă fata să drege apa. Jungkook doar îi zâmbi călduros.
-Drept Seon Ji Ana. Numele tău spune mai mult decât ar trebui să explice cineva. Glumi el.
Ji Ana îl lovește superficial.
-Haide, Jungkookie oppaaa!
-Nu-s oppa pentru tine, Noona! Se revoltă deranjat de apelativul adresat.
CITEȘTI
Impas || Park Jimin
Fiksi PenggemarHee Young , proaspăt actriță ajunsă în top. Park Jimin cel mai bun agent secret. Ea cu o viață publică, activă, el mereu cu identitatea ascunsă. Viața ei ascunde la fel de multe precum ascunde el. Pentru amândoi, profesiile sunt pe primul loc. Vieți...