-CEEEE??? Țipă speriată.
Se desprinde de cei doi şi iese din casă. Nimeni afară. Mașina lui Namjoon dispăruse.
Nuu, nuuu.
Intră la loc în casă. Yoongi stătea pe canapea abătut, iar Jimin încerca să-l liniștească. Hee apucă telefonul şi dă să apeleze la Kate...
Dar stai! Numărul nu-l am.
-Jimin, dă-mi numărul lui Kate.
Apucă repezită telefonul lui scăpându-l pe jos. Jimin oftează, dar nu comentează nimic.
Apelează contactul ce purta numele lui Kate. Era închis. Încerca din nou. La fel.
-Ce i-ai zis, Yoongi? Întrebă Hee în timp ce cauta numărul lui Namjoon în telefonul ei.
-Mai nimic. Răspunde rece.
-Ce vrea să fie "mai nimic" la tine? Apelă la Namjoon.
-Doar că nu vreau să o văd. Că am plecat fiindcă nu o iubeam. Mi-am dat seama de asta şi am plecat. De aia nu am vrut să mă caute, de asta nu am căutat-o , fiindcă a fost doar distracție atunci... Șopti lăsându-și capul în palme.
-ASTA E NIMIC LA TINE? ANIMALULE! Țipă furioasă Hee.
Îl privea cu uimire şi ura pe cel din fața ei. Îi vedea să-l bată, să-i dea cu ceva în cap ca să-i vină mințile la cap. Nu credea ceea ce zicea el, nu avea cum. Nu s-ar fi purtat aşa dacă mințea.
-Dar tu minți, Yoongi. Spune Jimin pe ton scăzut. Nu simți asta.
-De unde cunoști tu ce simt eu, rozaliule? Spune ironic.
-Nu e ca şi cum nu o strigi în fiecare coșmar să nu plece. Nu e ca şi cum nu te cerți şi te porți dur cu tine că ai rănit-o, îi zice Jimin calm.
-Şi ce ai fi vrut să zic... după atâta vreme, părea fericită. Are o viață a ei, are propria-i firmă, se descurcă, are succes. Îşi freca tâmplele cu degetele. Apar eu care i-am distrus aproape familia, știi că mereu există şanse să se repete.
Vorbele lui Yoongi erau pline de durere. Se rănise singur, crezând că ea va fi bine. Dar se înșelase. Rău de tot.
-Jung Hee Young! Vocea din urechea ei o trezi. Uitase că-l sunase pe Namjoon.
-Namjoon, ai localizare la mașină? Adică să o găsești?
-Ce ai făcut iar?
-Nimic! Jur! Kate a plecat cu mașina ta. Roagă fetele să o sune. Te rog!
- Am. Stai că revin. Închide apelul.
-Yoongi, de ce ai zis asta? Întreabă Hee Young speriată de expresia lui. Avea impresia că nu mai respiră. Nu clipea, nu nimic. Parcă era mort. H-hei, ești bine? Îi atinge îngrijorată umărul.
-Da..nu. Nu știu. Răspunse expirând zgomotos. Dar dacă pățește ceva, nu mi-o iert niciodată.
- Nu trăim într-o dramă, Yoongi. Kate e matură. Nu va face nimic nesăbuit, sper...
-Speri... repetă el lăsându-se pe spate. Se ridică apoi brusc şi iese din casă vorbind ceva abia auzibil.
-Ce face? Îl întreabă fata pe Jimin, care îl aprobase.
- O să o caute pe Kate. Merge la Hoseok.
-Ah... telefonul suna din nou. Namjoon. Răspunse imediat. Unde e?
-Stați liniștiți, mașina e la turnul Namsan. Cred că a mers să se relaxeze. Noi suntem prin zonă, mergem după ea, dar momentan vrea să fie singură puțin o vreme.
CITEȘTI
Impas || Park Jimin
FanfictionHee Young , proaspăt actriță ajunsă în top. Park Jimin cel mai bun agent secret. Ea cu o viață publică, activă, el mereu cu identitatea ascunsă. Viața ei ascunde la fel de multe precum ascunde el. Pentru amândoi, profesiile sunt pe primul loc. Vieți...