-Încă doarme? O voce feminină se auzi din jur.
-Da. Vorbeşte mai încet. O certă cineva.
-Cât de obosită ar trebui să fie să doarmă aşa?
Ji Ana se foi şi ațipi la loc.
Ceva o scutură brusc.
-Mergi pe banda asta de parcă-i banda lu mă-tă, tâmpitule! Cine ți-a dat carnetul? Boschetele din colț? Femeia țipă din nou, punând frână, Ji Ana tresărind speriată.
-Ce naiba? Ce buchet? Ce? Se uită atentă. Era într-o mașină.
-Mamă! Jimin o certă pe cea de la volan. Dormi la loc, mai avem puțin şi ajungem.
-Hă? Unde? Ce?
-Te răpim. Explică zâmbind. Dormeai aşa de dusă, că n-ai simțit nimic.
-Jimin? Unde sunt?
-Bun venit în Busan, draga mea. Dacă nu ai vrut să mă cunoşti de bună voie, acum o faci forțat. Eun Mi vorbea veselă.
-Ce? Ce naiba?
-Îți explic acasă. Următoarele două săptămâni eşti prinsă aici.
-Cum am ajuns aici?
-Te-a cărat Namjoon.
-C-ce? Îşi puse mâinile pe față.
-Sunt o prezență bună, nu te speria. Mancarea mea e fantastică, te poate omorî de la cât bună e.
-Nu ştiu dacă să iau asta de bună sau de rea. Ji Ana privea temătoare la cea de la volan, apoi la cel ce era întins pe scaunul din față, lăsat pe spate la maxim şi îi zâmbea.
Se ghemui la loc pe banchetă şi oftă. Simți cum ceva îi atinge mâna. Jimin o prinse cu degetul mic de același deget al ei, ca un pinky promise. Zâmbi involuntar la gestul lui. Degetele lui Jimin le prinse apoi pe ale ei gentil. Îşi împreună mâna cu a lui şi îl privi atentă.
-O să fie bine. Şopti el spre ea, zâmbind liniştitor. Fata doar afirmă dând din cap, apoi adormi la loc.
Ultima perioadă o epuizase de tot, fără somn liniștit, fără poftă de mâncare, filmări, alergături de colo-colo. Căzuse frântă.
***
-Jimin e cu Ji Ana , Emma urmează să plece cu Jungkook în Bolivia pentru filmarea noului MV după care vor rămâne acolo o perioadă de timp, Hannah îl va însoți pe Taehyung în excursia lui din Lituania , Yoongi şi Kate sunt în Daegu deja de aseară, iar noi vom merge în Ilsan. Ah da, și Hoseok va merge în Gwangju . Vorbi Jin, anunțând planul celor de față.
-De ce plecăm? Emma era confuză încă.
-Atacatorul şi a plănuit să ne atace în același punct. Dar noi îi vom da peste cap planurile puțin.
-Tu vorbeşti pe bune? Adică chiar are de gând să mai atace pe cineva? Hannah privea atentă.
Taehyung îl rugase să ascundă faptul că a fost urmărit, nu voia ca iubita lui să se sperie.
Evitând acest detaliu, Jin le explicase situația actuală. Numărul era același care o amenința pe Subin, iar făptaşul era presupus prieten de-a lui Jae Soo. Fusese prins şi vizitând-o pe Hye la închisoare. Din ceea ce au cercetat, nu cei doi sunt capul planului, dar sunt complici. Schimbarea bruscă de planuri, avea să îi deruteze puțin, cât timp Jin avea să înainteze dosarul către comandantul lor.
În urma cercetărilor făcute, se legau multe indicii de un grup de ilegali, ce făceau trafic de arme albe şi substanțe ce provocau moartea lentă. Încă nu înțelegeau de unde şi cine a stabilit conexiunile dintre ei, dar o analiză amănunțită avea să arate ceva.
CITEȘTI
Impas || Park Jimin
FanfictionHee Young , proaspăt actriță ajunsă în top. Park Jimin cel mai bun agent secret. Ea cu o viață publică, activă, el mereu cu identitatea ascunsă. Viața ei ascunde la fel de multe precum ascunde el. Pentru amândoi, profesiile sunt pe primul loc. Vieți...