1.rész ♡ Glad

1.5K 86 12
                                    

Egy kézen fogva sétáló pár, akiken látszik mennyire odáig is vannak egymásért. Mi van, ha eközben mindkettő szerelme otthon várja a másikat ? Ha jobban megnézem... Igen. A lány ujján egy ezüst gyűrű van, viszont a mellette sétáló férfi öltözetét elnézve nem igazán engedheti meg magának az ilyesmit. Esetleg kaphatta egy másik rokonától, de nem hiszem. Ahogy a kezét szorongató fiúra néz, biztos, hogy nem csak szeretet van a szemében. Ó igen, ebben van bőven kihasználás is. A pasit elnézve pedig majdnem biztos, hogy csak egy kis friss húsra vágyik.

- Argh... - temettem arcomat tenyerembe, ezzel a hirtelen mozdulatommal pedig elüldöztem a közelemben eszegető madarakat. - Nem hiszem el, hogy ezt a cikk ötletemet is visszautasította az a nagyra nőtt csecsemő. Legszívesebben odamennék elé és közölném vele, hogy azzal, hogy más magazinokat akar utánozni, nem fog magasabbra jutni a ranglétrán és az olvasók számát sem fogja növelni. De azonnal ki is penderítene a munkahelyről - morogtam és közben a lábamnál fekvő MinMin fejét megsimogatva jöttem rá, hogy egyetlen beszélgető társam már rég el is aludt. - Te is jókor hagysz itt - sóhajtottam és elhajolva a kis golden retrievertől vettem újra az ölembe a füzetemet és kihúztam az ismét elutasításra kerülő cikk ötletemet. Egyszerűen képtelen voltam elhinni, hogy semmi sem volt jó, amit én ajánlottam. Pedig annyi dolgot lehetett volna írni a mai divattal, emberekkel, élettel kapcsolatban, amit jó fotókkal még élvezetesebbé tettünk volna. E helyett minden egyes Glad számban próbáltuk utánozni a már befutott lapokat, akik teletömték divattal a magazinjukat és gyönyörű képekkel. Nekünk ez nem ment és csak egy selejt lettünk a többi kisebb nevű magazin mellett. Hisz soha a nyomába se érhettünk volna a CéCinek vagy éppen az Ellenek. Ezért kellett volna valami újat mutatni végre és a jó emberismerő képességemmel ez ment is volna, de nem hajlottak a változás felé. Sőt, egyenesen elutasították azt. Utáltam az ilyet.

Telefonom csörgésére kaptam fel a fejemet, mire elhúzva a zöld ikont szóltam bele a készülékbe.

- Szia ! Na, mi volt a kórházban ? - kérdeztem öcsémet és közben begyömöszöltem színes táskámba a füzetemet. A legtöbb ember szerint úgy nézett ki, mintha lehányta volna egy unikornis. Pedig szerintem szép volt...

- Semmi különös. Csak a szokásos, bár kaptam egy gyengébb gyógyszert - mesélte boldogan, mire elmosolyodva álltam fel és böktem meg cipőmmel MinMint, hogy végre felkeljen és elindulhassunk. Még sötétedés előtt haza akartam érni. Bár ez a lusta eb nem igazán könnyített a dolgomon, de egy kisebb noszogatás után végre felállt és megrázva magát ugatva megindult haza felé.

- Olyan idegesítő szokásod, hogy mindig semlegesen kezded a jó híreket, ami miatt azt hiszem, hogy veled soha nem történik semmi érdekes - magyaráztam fejemet rázva és kisebb köhécselése miatt elnevettem magamat. - És ha az ember közli az igazságot, akkor meg besértődsz. Fura egy figura vagy - állítottam.

- Utállak, hogy ilyen jó emberismerőnek születtél - vágta rá. Ezen újból csak jót szórakoztam, majd kicsit elkomolyodva bámultam az egyik kivetítőn lévő képet, amely egy fotókiállítást hirdetett.

- El akarsz menni a hétvégén a kiállításra ? - kérdeztem meg hirtelen, majd elindultam, mert a lámpa zöldre váltott, de szememet képtelen voltam levenni arról a képről. Túlságosan sok emléket hozott elő hirtelen, ami miatt elbambultam és véletlenül nekimentem egy maszkos srácnak. Már épp kértem volna bocsánatot, amikor is sötét szemeit megforgatva nézett rám, majd folytatta útját.

- Vaksi.

- Seggfej - csúszott ki a számon miután elfordult és meg sem várva reakcióját felléptem a járdára és bosszúsan trappoltam előre. Utáltam az ilyen fennhéjázó embereket. Jól látszott rajta, hogy nem kevés pénze lehetett, így miért is lepődtem meg, hogy nem volt képes csak tovább menni...

The Liar /Befejezett/Where stories live. Discover now