Sziasztok^^
Egy kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni... Mennyire érdekelne titeket egy igaz történeten alapuló sztori ? Annyit kell róla tudni, hogy BTS fici lesz (mily meglepő tőlem XD), NamJoon lesz a főszereplő, de mindegyik tagnak nagyon nagy szerepe lesz benne. Valamint a gwangju-i mészárláson alapulna... Nem tudom ki az, aki hallott már róla, de ez 1980-ban volt Dél-Koreában. Egy fajta, demonstráció, felkelés, harc a demokráciáért (nem tudom hogyan fogalmazzam meg normálisan...) volt ez. Főleg diákok (majd más civilek is) voltak a résztvevői, a koreai katonák ellen. Rengetegen meghaltak, sebesültek meg, tűntek el, vitték börtönbe őket vagy éppen okoztak a történtek olyan sebeket bennük, hogy egész életükben hordozzák őket. Sokkal összetettebb persze a történet, mint amit leírtam róla, de a többit a sztorimban fejteném ki... Nem rég olvastam róla egy részletes cikket és azonnal eszembe jutott egy sztori ötlet, amit szeretnék megírni. Nem lesz hosszú, maximum 15 rész. Csak szeretném tudni, hogy titeket érdekelne-e... Adok egy kis ízelítőt is belőle nektek, valamint a borítóját is. És csak hogy még jobban meghozzam a kedvetek hozzá, nagyon nagy részében ti fogtok dönteni a karakterek sorsáról~ Biztos láthattatok ilyet már más könyveknél is, de a végén megadnék két lehetséges választás nektek, ami alapján folytatódna a történet :) De nem is beszélek tovább, itt is lenne az ízelítő.
1979 Park ChungHee -t meggyilkolják. Szinte hallani a dél-koreai állampolgárok sóhaját, mely talán a megkönnyebbüléstől hangzik fel. A tizennyolc éven át tartó katonai diktatúrának vége. Itt az ideje a demokrácia felvirágzásának. Hisz minden ember vágya, hogy olyan országban éljen hol jogai vannak, hol boldog, hol nem kell félelemben élnie. De mit ér az ország lakóinak kívánsága, hogyha egy hatalomra jutó ember más terveket forgat a fejében ? A hatalom az úr. Mindig az irányít, kinek a legtöbb van a kezében. Nem a nép, kik könnyborította arccal fordulnak egy jobb jövő felé. Az embereknek viszont egy idő után mindig elege lesz az elnyomásból. Rá kell jönniük, hogy csak akkor győzhetnek, hogyha összefognak. Ez a gondolat pedig a katalizátora mindennek, ami elvezet a gwangju-i mészárlásig.
" - Mindig is arról álmodtam, hogy egy olyan országban fogok élni, ahol nem kell félelemben élnem, ahol kimondhatom, amit gondolok, harcolhatok az elveimért. Ha a vezetők nem képesek arra, hogy figyelembe vegyék a nép kívánságát, akkor a népnek kell felemelnie a hangját - nézett ki az ablakon NamJoon, miközben keze egy pillanatra megállt az ablak törlésében. HaEun óvatosan az ajtó felé nézett, nem hallgatózott e valaki, hisz amiről most épp beszéltek nem éppen volt veszélytelen. Tudta, mivel járt volna, hogyha valaki meghallja őket. Egyikük se úszta volna meg sértetlenül. De szerencséjükre rajtuk kívül már nem sokan tartózkodtak az épületben. Pár tanár és még itt tanuló diákot leszámítva.
- Akkor menjünk Amerikába - dobta fel a kevésbé veszélyes ötletet a lány, mire NamJoon halványan elmosolyodott, így látszódtak mostanában oly ritkán előtűnő gödröcskéi, mely megdobogtatták a lány szívét.
- Miután megtettük, amit tennünk kell, ígérem elmegyünk együtt. Sőt, jönnek velünk a srácok is. Mi nyolcan, mint egy család... "
Műfaj: dráma, romantikus, erőszak, felkelés, barátság, diktatúra
Erősen 16+, elképzelhető hogy lesz feljebb is, de azt majd jelzem külön a rész elején
Huhu~ Ennyi lenne egyenlőre. Remélem néhányotoknak felkeltette az érdeklődését. Ha ez így van kérlek írjátok meg kommentben >< Mert tényleg nagyon kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok. Előre is köszönöm <3
UI.: A sztori mindenféleképpen csak a The Liar befejezte után kezdődne el.
heni0418
YOU ARE READING
The Liar /Befejezett/
Fanfiction/YoonGi ff./ " - Ha két ember háromszor is véletlenül találkozik, akkor azt tudod hogy nevezik ? - nézett rám elfojtott mosollyal, mire nem túl nagy érdeklődéssel, de azért rákérdeztem. - Na hogyan ? - vontam fel fél szemöldökömet. - Sorsnak... " H...