part 1

607 66 4
                                    

Šonakt, neesmu gulējusi visu nakti. Mani moka visādas domas, par tām es neko nevaru pateikt, jo es pati nezinu ko es īsti domāju.
Laiks laikam iepazīties. Tātad mani sauc Nikola Stouna. Man ir 16 dzīvoju pieklājīgi labā mājā. Ģērbjos arī pieklājīgās drēbēs nu ja tā var saukt. Esmu meitene kas neateiksies no platiem krekliem, no pieguļošām biksēm un no ļoti garas jakas vai džempera. Kas līdzīgs sportiskajam stilam. Ko jums varētu pateikt par savu iskatu? Labi tātad esmu 1,70
Sveru kautkur 60kg
Man ir biezi mati līdz pleciem un esmu brunete.
Man ir pelēcīgi zilas acis kas vairāk veido zilo toni. Tas varētu būt viss. Mana ģimene? Abus vecākus gandrīz nekad neredzu. Tad kad tēvs ir mājās viņš vienmēr ir stresains nekam nepievērš uzmanību vai arī visas savas dusmas uzgāž uz manis. Māte tur nav ko teikt es viņu praktiski nepazīstu. Mājās ieskrien tikai uz piecām minūtēm un viss. Šiem abiem cilvēkiem rūp nauda. Ir vecāks brālis par 5 min. Jap dvīņi, iskats līdzīgs man tikak viņš ir 1,80 un 70kg. 16 gadi. Ģērbjas stilīgi ja tā var teikt. Man vienkārši ir perfekts brālis. Var teikt iedomājoties mani tikai puiša iskatā. Katrs uz skolu dodamies pa savam, jo viņam es nepatīku. Un negrib iskatīties lohs manā klātbūtnē. Meitenes viņam ir uz katru soli, draugi bieži ir pie mums tapēc esmu spiesta sēdēt savā istabā tik ilgi līdz viņš ļaus līst no turienes laukā. Jūs domājat kā es ēdu un kā tieku uz vanasistabu. Diemžēl viņš mani nekad nebrīdina par draugu ierašanos un nekad nebrīdina patr to kad ir prom. Vanasistaba man atrodas blakus istabā un durvis ved no manas istabas un no ārpuses tur ir tikai siena. Ēst es ēdu reti precīzāk tad kad tieku pie naudas, jo pārsvarā viņš ar saviem draugiem visu izrij. Skolā mani apceļ visi. Arī tai skaitā brālis. Neviens nezin ka esam dvīņi viņš visiem saka ka tā noteikti ir sakritība. Tākā esmu kļuvusi par vienpati viss trakākais ir tusiņi ko viņi sarīko šeit.
Šis vel nav murgs tas vēl sāksies.

Tīņu dzīve. Where stories live. Discover now