Tiko pamodos no ūdens kas tika uzliets man virsū.
"Celies guļava taisies un braucam." Ilze
"Man nav nekas jāvelk!" es
"Tad vienkārši nac." Ilze
Es guļu ar visām drēbēm un kurpēm. Jā un ir velviens fakts. Šeit nav spilvens un segas. Paņēmu sunīti un devos nopakaļ viņai uz mašīnu. Man ir daudz ko domāt. Nemaz tik daudz nav palicis jādabuj tikai nauda līdz 18 gadu vecumam un tikšu prom. Labums man labums visiem. Izrādās šī ēka nemaz nav abdzīovota. Viss ir noplacis un neiskatās ka vispār šī zona ir kāda būtne. Sajutu atkal sitienu pa galvu un jau atkal atslēdzos.
ILZE
"Viņai šādi var būt smadzeņu asiņošana tu idiot varēji vienkārši viņu atslēgt. Lieliski tagad es nezinu kad viņa atslēgsies." es
Viņš viņu iesēdināja mašīnā nu precīzāk abgūldija. Un devās mājā iekšā. Bet es vedu šo nožēlojamo būtni vai prezīzāk meiteni ar suni prom pie Zaka tēva. Interesanti kapēc viņiem viņa ir vajadzīga ja ir stūlbs skuķis. Nu lāabi ne visās jomās viņa ir stūlba. Braucu garam visādām vietam kuras mani nemaz neustrauc.
Beidzot iebraucu pilsētā un devos uz norādīto vietu kur norisināsies apmaiņa.
Nikola
Pamodos apskatijusi kur esmu. Hmm pilsēta. Vismaz ceru ka mani neiesitīs pa galvu atkal tas tiešam sāp.
"Hey kas jums kaiš nemākat neviens atslēgt nesitot pa galvu?" es
Šajā brīdī es nebiju apmierināta. Jo tas fucking sāp un ļoti.
"Sorry vienkārši nepadomāju." Ilze
Viņa iskalusijās tiešām tizli šajā brīdī. Mēs pēkšņi apstajāmies pie meža.
"Kāp ārā mums tālāk jādodas ar kājām." Ilze
"Nopietni tu noteikti tagad mani izvarosi?" es
Labi šis ko tiko pateicu tiešām bija stūlbi un nedaudz smieklīgi manā ispratnē.
"Vai es iskatos tāda? Stūlbā kuce iemācies paklusēt!" Ilze
Okey okey vienkarši ko es darīšu kautkādā mežā kas atrodas pilsētā? Vai pilsētas ir meži? Labi tad šī vieta ir ļoti dīvaina. Talāk ejot viņa sagrāba manu roku un pielika nazi pie muguras. Vilka mani uz priekšu un tad es sapratu kādēļ viņa tā darija, jo priekšā atradās Aleks un Zaks. Viņi tur runāja un runāja līdz priekšā izleca liela soma.
"Atver!" Ilze
Paklausija un tur bija nauda. Viņa pagrūda mani uz priekšu un tajā brīdī es paklupu aiz čiekura wtf. Es sapraru ka sunīts visu laiku sekoja un paslēpās aiz koka. Kad viņa aiskrēja ar naudu sunīts pieskrēja pie manis kamēr cēlos aukšā. Paņēmu viņu klēpī un ne vārda sakot sekoju viņiem. Atkal tikusi mašīnā devos mājās labas ziņas. Ērta gulta un vienatne.
"Iebraucam veikalā lai nopirktu viņam ēdienu." es
Tā arī darijām pa ceļam nopirkām ēdienu un bļodiņu. Tagad esmu mājās sunīts paēdis un es taisos gulēt lai gulētu kautmaz normāli, bet tāpat esmu nogurusi.
YOU ARE READING
Tīņu dzīve.
Teen FictionKā jau visi noprotam lielākai daļai tīņu patīk veidot tusiņus utt. Bet es esmu klusā pele ko visi apsaukā un nezin manu dzīves stāstu. visus gadus ir gājis kā pa miglu... un tad viss mainijās....