part 34

160 40 2
                                    

Stundas gāja garlaicībā. Pusdienu starbrīdī es sēdēju ar Zaku un viņa draugiem. Viņi man bija daudz ko jautājuši. Tā kā man nebija nekāda noskaņojuma es tos ignorēju un ēdu savu maltīti. Beidzot pēdējā stunda.
Klasē nebija Zaka viņš vispār neatnāca uz pēdējo. Vismaz miers man. Es sēžu abzīmējot burtnīcas malas un gaidu zvanu lai tiktu mājās. Jā vispār par tām un ja Zaks nav šeit skolā vai skolas tuvumā kā es tikšu mājās?
Stunda vilkās ļoti ilgi. Iskatijās ka skolotājai viss jau bija noriebies viņa tēmu runāja tik garlaicīgi ka tas laikam viss šķita tik lēns un mokošs.
Beidzot stunda beidzās savācu cik vien ātri varēju savas mantas un devos prom. Tikusi laukā no skolas un burzmas skatoties apkārt sapratu ka Zaks un viņa mašīna šeit nav. Smagi nopūtos devos uz mājām ar kājām.
"Hey pagaidi.Nikol stāvi." Puisis
Es strauji pagriezos pret saucēju, jo sapratu ka sauc mani.
"Jā ko vēlējies?" es
"Amm ja vēlies es tevi varu aizvest, jo Zaks brauca ar bariņu prom un mani ar uzaicināja pie viņa un es nezinu ceļu." puisis
"Labi protams braukšu ar tevi, bet kā tevis sauc?" es
"Daniels." Daniels
"Skaists vārds." es
"Tev arī. Kapēc tu šodien esi klusa?" Daniels
"Amm es vienkārši esmj dusmīga uz Zaka." es
"Kapēc?" Daniels
"Es domāju tam jāpaliek manā un viņa starpā." es
"Es tevi saprotu man ar savu māsīcu ir tā pat. Zināji tu esi jauka!" Daniels
"Paldies tu arī esi jauks." es
"Paldies." Daniels
Es pasmaidiju teiksim tā atlikušo ceļa daļu es vienkārši rādiju viņam ceļu tad pasmējāmies. Bija arī daudz neveiklu sktuāciju, bet par to mēs tikai pasmējāmies.
Abi iskāpām no mašīnas un devāmies iekšā mājā.
"Paldies ka atvedi." es
"Nav par ko un paldies ka atvedi tu mani arī." Daniels
"Nav par ko." es
"Vai piebiedrosies mums?" Daniels
"Nē izbaudiet ķip puišu tusiņu." es
"Labi ja vēlies vari piebiedroties kad vien vēlies tavam brālēnam nebūs iebildumi es ceru." Daniels
"Labi atā." es
"Bb." Daniels
Es devos pa taisno uz istabu sāku mācīties kaut arī es neko nesapratu es kautko ispildiju un kautko nē atstāju un kamēr sunīts ēda. Ataisiju durvis lai nedaudz pavēdinās un vēlāk vedu viņu pastaigāt. Izgāju vairākus apļus un tad devos atpakaļ. Šodien prakstiski visa diena bija garlakcīga. Manos uskatos. Labi es tagad nobeigšu savu dienu ejot gulēt un rīt piedošu Zakam.

Tīņu dzīve. Where stories live. Discover now