Šodien devos uz skolu ar kājām klausoties mūziku un iegrimusi savā prātā. Neievērojot nevienu cilvēku un ignorējot apkārtējo pasauli un sāku domāt kā būtu ja būtu. Diemžēl sākot skolu viss mainās un nav tā kā tas bija agrāk. Tavu vietu nosaka tas kam vairāk nauda, vai tad tā nav? Un tavs iskats arī liek domāt par tevi tā kā tā nav. Baumas par kurām es pasmejos par dzīvi šajā skolā.
Tā laikam ir visur. Atrast tādus kā es ir grūti, jo liekas ka neviens nekad negribēs būt ar tevi kā visi.
Nonākusi pie skolas es ievilku trīs lielas ieelpas un izelpas. Tad devos uz priekšu. Visi skatijās uz manis un sačukstējās. Brīžiem dēļ tā esmu tik neveikla ka kauns pašai par sevi. Dažreiz es tieku novesta tik tālu ka sajūta ka esmu gatava izdarīt to par ko domā visi pamestie. Šis nav tas stāsts kur populārs čalis satiekas ar meitenei kas nav populāra. Tas nav iespējams tas populārais ir mans brālis.
Novērojot no malas visu praktiski visiem ir kāds pakaļskrējējs. Un tad esmu es. Ieejot klasē visi uzmeta īsu skatienu uz manis un tad atkal novērsās aizgāju uz savu vietu klases beigās lai varētu no tās iziet pēdējā. Varbūt domājat ka atstumtie ir tikai tie zubri,bet nē arī tie kuriem nepadodas būt tādiem. Šī vispār ir savāda klase vienīgā skolā kur visi ir bagāti zubri atskaitot mani. Cilvēki kas spēj likt kosmētiku uz savas sejas tonām meiģinot paslēpt savu riebīgo seju. Protams ir tādi cilvēki kas tiešām ir skaisti, bet padara sevi neglītu. Es šodien pārāk daudz domāju.
Klases priekšā nostājas klases
caca Rebeka un sāk savu runu. Tas varētu būt par kādu jaunu cilvēku šajā klasē vai par to ka ir uzvilkusi ko jaunu.
"Tātad visi apklustat! Man ir jaunumi, šodien ierodas jauns puisis kurš laikam ir seksīgs,bet tu nu tā tur kā viņu tur sauc? Ai tu beigās." Rebeka
Es paceļu acis un viņa norāda
Ar pirkstu uz manis. Es nikni paglūnu uz viņas un nolaužu galvu.
"Tā tur laikam nemāk runāt?" Rebeka
Atskan skaļi smiekli pa klasi.
"Nē tu pārprati es māku runāt,bet nerunāju ar tādu kā tu!" Es
"Vienalga tātad tikai centies neko nesabojāt. Visas meitenes kurām tukši soli esat cute lai apsēžas pie jums." Rebeka
Beidzot kad man nebija jāklausās viņas balsī viņa aizgāja meitenes kurām neviens nesēdēja blakus sāka sapūst savas smaržas un ķip pielaboja savu kosmētiku. Es tik ar viebumu sejā paskatijos un apgūlos lai to visu neredzētu. Noskanot zvanam ienāca klasē zēns.
VOUS LISEZ
Tīņu dzīve.
Roman pour AdolescentsKā jau visi noprotam lielākai daļai tīņu patīk veidot tusiņus utt. Bet es esmu klusā pele ko visi apsaukā un nezin manu dzīves stāstu. visus gadus ir gājis kā pa miglu... un tad viss mainijās....