Tas bija patīkami. Esmu mājās sēžu gultā un domāju atkal par nesvarīgām domām.
"Hey ko dari?" Zaks
"Amm tikai domāju, biju nesen suni izvedusi pastaigā." es
"Cool nevēlies ko padarīd?" Zaks
"Hmm nez ko piedāvā?" es
"Kā būtu ar video spēli?" Zaks
"Iskalausās interesanti!" es
"Ir jau ar, nāc uz manu istabu." Zaks
"Okey." es
Izvēlos no gultas un devos līdzi brālēnam uz viņa istabu. Atstāju durvis vaļā lai suns varētu pastaigāt pa māju. Apsēdos blakus Zakam uz zemes un atspiedos pret gultas malu.
"Ko spēlēsim?" es
"Nez vienkārši kautko ko pirmo paņemšu." Zaks
"Der." es
Viņš ielika kautko kautkādā vietā un spēle sākās. Nu es nepārzinu spēlītes, jo es neesmu to fane un nekad neesmu spēlējusi.
"Amm es neko no tā visa nezinu te ir daudz podziņu." es
Viņš pastāstija visu ko katra podziņa nozīmē un tad es sāku saprast un arī pāris reizes vinēju.
Nesaprašana likās diez ko jautra man bieži parādijās smieklu lēkmes un Zaks katrai smieklu lēkmei piebiedrojās.
"Nu ko tagad?" es
"Šausmeni vai asa sižeta filmu?" Zaks
"Tā kā ir gaišs tad asa sižeta un saistītu ar mašīnām!" es
"Nu labi kautko jau atradīšu." Zaks
"Kautkad nesen pa kīno gāja filma "Zaļknābis pie stūres." neesmu redzējusi vel." es
"Neesmu dzirdējis!" Zaks
"Es diemžēl neatceros datumu, bet vienalga vienkārši zinu ka tā filma eksistē." es
"Labi pameklēšu un atved sunīti lai ir ar mums." Zaks
Kamēr Zaks meklēja filmu es atradu meklejot pa visu māju manu Zibeni. Man jau sāk likties ka tas ir crazy vārds sunim ever, bet esmu dzirdējusi trakākus vārdus. Gāju atpakaļ
"ATRADU." Zaks
Es pat nebiju tuvu durvīm kad dzirdēju Zaka balsi pirmajā stāvā. Lēnām aizgāju līdz Zaka istabai. Sunīts bija noskaņots spēlēties.
"Zak varbūt nedaudz vēlāk šis grib spēlēties!" es
"Labi man patīk suņi." Zaks
Viņš paņēma Zibeni un es pēc viņa mantiņām. Spēlējāmies ar viņu kādu laiku. Suns iemiga Zaka klēpī un mēs sākām skatīties filmu kas bija interesantāka kā biju domājusi un nedaudz smieklīga nu vai bija vainīga mana smieklu lēkme. Man filma patika ļoti it sevišķi beigas.
"Šonakt lai Zibens paliek pie tevis un ap divpacmitiem naktī izved pastaigā tikai neaizmirsti." es
"Labi paldies Nikol." es
"Nav par ko es iešu tagad uz istabu bye." es
"Bye." Zaks
Iegāju istabā iegūlos gultā, bet mans miers tika istraucēts, jo sāka vibrēt mans telefons kas brīdināja ka nāk ziņas uz manu telefonu. Atvēru viena no tam bija brāļa laikam man neliks mieru kamēr netikšu novākta. Istenībā laikam tā būtu labāk mani nemocīs neviens. Nu labi pārspīlēju kapēc es viņu tad nenobloķēju?
Dm
Sveika nu iskatās ka tu mani nesaprati. Nu ko lai dara? Kā būtu ja es šodien paņemtu manu kranci un pamocītu viņu tas isklausās labi un tad ķeršos klāt tev. Atklāj kur atrodies manas kordinātas bija nepareizas, ielauzos kādā omītes mājā un viņa man pusstundu sita ar somiņu pa galvu un kliedza noziedzinieks. Neņem galvā. Gan es tevi atradīšu.
DM BEIGAS.
Kapēc cilvēki saka ko ir izdarijuši un ko grasās darīt tas ir stulbi un atklājot ko grasās darīt tas vispār ir bezjēdzīgi tikmēr cilvēku kurši ir tavā sarakstā var pamest valsti.
Es nobloķēju viņu un lasiju pārējās Daniela ziņas. Pārsvarā prasija ko darīšu vakarā, bet es tikai atbildēju ka šoreiz es neiešu to darīs Zaks nu jā zinu ka vel ir agrs, bet esmu miegaina un taisos gulēt.
YOU ARE READING
Tīņu dzīve.
Teen FictionKā jau visi noprotam lielākai daļai tīņu patīk veidot tusiņus utt. Bet es esmu klusā pele ko visi apsaukā un nezin manu dzīves stāstu. visus gadus ir gājis kā pa miglu... un tad viss mainijās....