XVI. Bölüm: Unuttun Mu Beni? ➰ 'Part 1'

212 18 25
                                    


Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni? /Akustik (Mira'nın söylediği şarkı)

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
"Ben ö-özür dilerim."

Genç kadın arkasına bile bakmadan kalabalığın arasına karışarak terasa yöneldi.

Genç adam, birden ne olduğuna anlam veremedi. Biliyordu, kendini fazlasıyla kaptırmıştı genç kadına ve bu yanlıştı aslında, ama o an boş vermek istemişti ve öyle de yaptı. Boş verdi ve genç kadının peşinden gitti.

Mira Koç

Terasa çıktığımda etrafa bakındım. Deniz manzarasının bulunduğu bu yerin, bir kısmı ağaçlıkken diğer bir kısmı da şehirin yapay ışıklarıyla parıldıyordu. Etrafta benim dışımda kimse olmadığını gördüğümde rahatladım ve denizin bulunduğu kısma doğru adımlayıp ellerimle korkuluğa tutundum.

Derin bir nefes çektim içime, şehrin kirlettiği, fakat hala temiz kalmak için direnen bu havadan; egzoz, fabrika ve sigara dumanları, ... Ah, evet sigara! O şeyi neden içip mutlu olduklarını sanıyorlar anlamıyordum ya orası ayrı. Her neyse, konuyu saptırma Mira!

Derince çekip büyük bir istekle akciğerlerime doldurduğum havayı iğrenerek geri bıraktım. Zaten yaşamak için bu kötü havayı soluyordum, bir de iyice çekip kalan ömrümü kısaltıyorum. Aferin Mira, harikasın; öl, geber!

Ayh, iyice sapıttım ben. Kafayı bozdum ya. Alkol mu dokundu diyeceğim ama içmedim ki!

"Kendine gel!" diye söylenirken kulağıma ilişen adım seslerini duymamla başımı hafifçe omzumun üzerinden arkaya çevirdim.

"Yalnız kalmak istiyorum." bakışlarımı tekrar lacivertliğiyle ve planktonların parlamasıyla gözlere büyük bir ziyafet çektiren denize çevirdiğimde tam yanımda duraksayan Ares'e bakmadım bile.

"Ben, yani biraz önce olanlar-"

"Konuşmak istemiyorum." diyerek sözünü kestiğimde beni umursamadı.

"Eğer kendini kötü-"

Bakışlarımı yanımda, uzun ve hafif yapılı bedeniyle, dikilen Ares'e çevirdim.

"Tanrım! Sen yalnız kalmak ve konuşmayı istememek ne demek bilmez misin?"

Kaşları hafifçe çatıldı.

"Sadece bir sorun mu var onu anlamaya çalışıyorum." Ha! Ne kadar da anlayışlı.

"Sağol ya içime su serptin. Git burdan, Ares. İçeri dön ve balonun tadını çıkar." Tekrar denize döndüm ve Ares'in gitmesini bekledim.

"Ama partnerim burada ve ben o olmadan eğlenmek istemiyorum."

Güldüm fakat hiç de içten değildi.

"Söz konuşmam ve sadece yanında dururum."

"O zaman sus ve bırak da şu manzaranın tadını çıkarayım."

O da benim gibi bakışlarını manzaraya çevirdi ve söz verdiği gibi sustu. Ben de manzaranın tadını çıkardım.

***

KELEBEK'İN SENFONİSİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin