29.07

1.8K 235 56
                                    

Jak spędzić kreatywnie dzień? Pooglądać cały sezon ulubionego serialu z jedną przerwą na wyprowadzenie Aurela z racji na to, że potrzebował odsapnąć po stracie jego ulubionego bohatera. Nie chciałem uprzykrzać mu na razie życia wiadomością, że w kolejnych sezonach ginie więcej osób.

Dopiero w nocy stwierdziliśmy, że nie mamy siły na więcej. Aureliusz przyniósł nam jakieś chipsy i picie potajemnie przed jego rodzicami, którzy chyba już spali. Siedzieliśmy śmiejąc się z samych siebie i wygłupiając.

-Zagrajmy w pytania!-wykrzyczał chłopak.

-No ok.

-Ale wprowadźmy małe korekty.

-Na przykład?

-Jeżeli pytanie jest zbyt osobiste i nie chcemy odpowiadać pytający dostaje buziaka.

-...

-...

-To takie trochę...

-Na pewno nie chcesz mi jeszcze wszystkiego mówić.

-No ok... Zaczynaj.

-Ulubiony kolor?-spytał.

-Szary. A twój?

-Zielony. Ulubiona liczba?

-Siedem, a twoja?

-Dziesięć. Masz jakieś marzenie?

-Z realnych to stać się bardziej towarzyski, a z nierealnych to móc zatrzymywać czas. A ty masz jakieś marzenia?

-Z realnych to chciałbym nauczyć się jeździć na rolkach...Serio nie potrafię! A z nierealnych to chciałbym abyście się z Zakanapnikiem polubili. Masz jakichś znajomych?

-To się nigdy nie stanie. Znajomych? Tak. Przyjaciół? Tylko ciebie. Kiedy masz urodziny?

-Raczej kiedy miałeś. Jedenasty maja mój drogi przyjacielu, a ty?

-Ósmy sierpnia. Do czego masz słabość? Chodzi o słodycze.-Dodałem.

-Naprawdę masz urodziny w przyszłym miesiącu?!

-Nie odpowiedziałeś na pytanie.

-Do ciebie mój cukiereczku. To jak w przyszłym?

-No przecież nie kłamie! Byłeś już w związku?

-W trzech... A ty?

-Nie byłem... Kiedy odkryłeś, że nie interesują cię dziewczęta?

-Dokładnie, gdy wybiły mi siedemnaste urodziny. Dlaczego nie byłeś jeszcze w związku? Przecież jesteś śliczny i masz charakterek niezły!

-Jakoś tak nie czuję wewnętrznej potrzeby do posiadania drugiej połówki. Jak to jest lubić.... chłopaków?

 -A jak ma być? Normalnie. To tak samo jak ty lubisz dziewczęta... Nie umiem tego wytłumaczyć! Może ty też czujesz pociąg do chłopców?

-Nie! Co to było za pytanie?!

-Tak dopytujesz słonko... To jak chłopcy czy dziewczęta?

-Skończ!

-Całus.

-Nie!

-Całus!

-Nie!

-CAŁUS I SKOŃCZĘ!-Westchnąłem głośno po czym pocałowałem chłopaka i schowałem się pod kołdrą.

Tak skończył się nasz dzień. Aureliusz uradowany spał obok. W końcu nie dość, że dostał buziaka to jeszcze okno jest zamknięte i Zakanapnik z nami śpi... To będzie ciężka noc i to bardzo...

~~~~


Halo? Niko?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz