5. Wasza pierwsza randka

7.6K 291 87
                                    


Shouyou Hinata
Shouyou postawił na symboliczność i postanowił, że zabierze cię tam, gdzie pierwszy raz się spotkaliście. Do parku na piknik. Bardzo miło spędziłaś z nim czas. Pochodziliście dłuższą chwilę, a następnie znaleźliście wygodne miejsce i rozłożyliście koc. Jedliście przekąski przygotowane przez niego i jego mamę. Rozmowa świetnie wam się powodziła. Pośmialiście się i dokarmialiście kaczki i wiewiórki. Później Hinata uczył cię grać w siatkówkę. Wróciłaś do domu szczęśliwa, że wasza randka się udała. 



Tobio Kageyama
Kageyama uznał, że nic nie zbliży was tak jak siatkówka, więc zabrał cię na mecz. Z początku nie byłaś zadowolona, czego nie dałaś po sobie poznać, ale gdy mecz się zaczął, bardzo się wkręciłaś, wypytywałaś Tobio o wszystko czego nie wiedziałaś, a on czuł sie dumny, że może jak najdokładniej wyjaśnić ci to o co go zapytasz. Po meczu poszliście na sushi. Udało ci się rozgadać Kageyamę, z czego byłaś ogromnie zadowolona. Ogólnie wieczór spędziłaś na prawdę wesoło i przyjemnie. 



Kei Tsukishima
Tsukishima nigdy nie przepadał za sentymentalnymi randkami. Prawie w ogóle za nimi nie przepadał. Wiedział, że od jakiegoś czasu, starasz się naprowadzić go na ten temat podczas waszych rozmów. Zgodził się, abyś wreszcie dała mu spokój, ale zarzekł się, że nigdzie cię nie zabierze, ponieważ nie lubi wieczorami tłuc się po mieście. Zaprosił cię do siebie i urządziliście sobie maraton filmowy. Oczywiście to on wybierał filmy. Obejrzeliście wszystkie częście "Parku Jurajskiego". Z początku było nudno i omal nie zasnęłaś, ale gdy trafiliście na nowsze części, robiło się coraz ciekawiej. Ogólnie wasza randka była spoko. 



Hajime Iwaizumi
Chłopak planował to spotkanie od dłuższego czasu. Zależało mu na tym, aby wszystko wyszło świetnie. Zaprosił cię do siebie, ale nie przebywaliście u niego w mieszkaniu. Gdy wieczorem się zjawiłaś, chwycił wszystkie przygotowane wcześniej rzeczy i zabrał cię na krótki spacer, by po chwili uświadomić ci, że wasza randka to piknik nocą, pod gołym niebem. Byłaś zauroczona. Spisał się świetnie. Jedzenie również zrobił sam, choć przyznał się, że trochę pomagała mu rodzina. Ten wieczór należał do jednych z najlepszych w twoim życiu. 



Tooru Oikawa
Tooru lubi zaskakiwać. Nie zabierze kobiety na pierwszą, lepszą randkę. Choć z początku taka się wydawała. Poszliście na kawę do tej samej kawiarni, gdzie się spotkaliście. Jeszcze usiedliście w tym samym miejscu. Myślałaś, że po wypiciu kawy, pójdzie na jakiś spacer, jednak nie. Wsiedliście do taksówki i pojechaliście w kompletnie nieznane ci miejsce. Wtedy dopiero doszło do ciebie dlaczego chłopak przed spotkaniem pytał ci się, czy masz lęk wysokości. Otóż. Pierwszy raz w życiu skoczyłaś na bungee. Mieliście skoczyć osobno, ale że lęk ci na to nie pozwalał, przypięłaś się z Oikawą. Dwukrotnie. Był to zaskakujący, wspaniały wieczór.



Tetsurou Kuroo
Nie spodziewałaś się czegoś specjalnego, ale też wiedziałaś, że chłopak nie pójdzie na łatwiznę. Przyszykowałaś się ładnie. Przyszedł po ciebie. Ponad godzinę spędzieliście na spacerze po mieście. Był to moment w którym mogliście spokojnie porozmawiać. Jak się później okazało zabrał cię do baru speakeasy. Są to kluby o których istnieniu wie niewiele osób, a żeby wejść, trzeba podać odpowiednie hasło. Zaskoczyło cię, jak miło i przytulnie było w środku. Dostrzegłaś kilka innych par tańczących na parkiecie. Dostaliście prywatne miejsce, którego pilnie strzegł strażnik. Rozmawialiście całą noc. Nie obyło się również bez bliższych tańców. Bawiłaś się świetnie! 


Kenma Kozume
Myślałaś z początku, że Kenma zaprosi cię do siebie i będziecie grać w gry całą noc. On jednak zaplanował z goła coś innego. Zabrał cię na Międzynarodowy Festiwal Gier. Co zaskakujące. Gdy byliście na miejscu przydzielono wam pokój w którym byliście tylko wy i mogliście grać we wszytskie gry jakie w tym roku wyszły na rynek, testując różnorakie konsole i inne sprzęty. Byłaś wniebowzięta. I nawet Kenma stał się bardziej rozmowny niż zwykle. Podobało ci się niesamowicie. Spędzieliście tam cały dzień. 



Koutarou Bokuto
Jednego byłaś pewna. Nudzić się nie będziesz. Na pewno nie z Koutarou! Tak temperamentny chłopak jak on, na pewno wymyślił coś równie energicznego. I nie pomyliłaś się. Zabrał cię do największego parku rozrywki. Przetestowałaś z nim każdą "zabawkę". Nie traciliście czasu, tylko biegaliście z jednej atrakcji do drugiej. Gdy późnym wieczorem dobiegło was zmęczenie, postanowiliście, że trochę przystopujecie. Poszliście coś zjeść, a następnie przechadzaliście się alejkami parku. Oczywiście nie obyło się bez wielkiego misia, którego Bokuto wygrał specjalnie dla ciebie, a tobie udało się wyciągnąć z automatu, średniej wielkości, szaro-czarną sowę, którą dałaś mu na pamiątkę tej wspaniałej randki. 



Keiji Akaashi
Keiji należy do spokojnych osób. Równie spokojna była wasza randka. Akaashi nie podzielał żywiołowości Bokuto, dlatego postanowił zabrać cię w bardziej ciche miejsce. Było to planetarium w 3D. Ucieszyłaś się ogromnie, ponieważ nigdy w takim miejscu nie byłaś. W sumie, ucieszyłabyś się z każdego miejsca byleby być blisko Keiji'ego. Było wspaniale. Siedzieliście na dużych, rozkładanych fotelach i oglądaliście projekcję filmową odtworzoną na suficie. Jeszcze wcześniej wysłuchaliście krótkiego wykładu "przewodnika po kosmosie". Gdy wyszliście z planetarium, Akaashi zbrał cię do włoskiej restauracji. Jak najbardziej trafił w twoje gusta. 



Wakatoshi Ushijima
Wakatoshi to osoba należąca do mężczyzn staroświeckich. Zabrał cię do wykwintnej restauracji, w której oddzieleni byliście od reszty klientów. Kolacja przy świecach i czerwonym, pół-słodkim winem. Ushijima ze względu na wasz wieczór, przemógł się i prowadził z tobą rozmowę. Udzielal odpowiedzi na twoje pytania, jak i sam je zadawał. Wasza konwersacja była płynna i przyjemna. Nie obeszło się, bez długiego, wolnego i subtelnego tańca. Czułaś się wyśmienicie.


Nabieramy większego tempa ;D Cieszy mnie to ;)
Dziękuję, że jesteście ;* i macie chęci czytać moje wypociny xD 
Kolejny scenariusz będzie już trochę dłuższy ;)

Praca niesprawdzona!

Następny: "Wyznaje ci swoje uczucia"

Scenariusze Haikyuu!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz