3. Zostajecie przyjaciółmi

7.6K 333 71
                                    



Shouyou Hinata
Z Hinatą widzicie się prawie codzinnie. Nie trzeba ukrywać, że staliście sie bliskimi przyjaciółmi. Lubisz słuchać jak opowiada ci o drużynie i ich wyjazdach oraz z jakim wielkim entuzjazmem mówi ci o siatkówce. Ty natomiast opowiadasz mu o [twoje kółko zainteresowań]. Zawsze uważnie słucha co mówisz. Jak tylko jest okazja, towarzyszy ci w drodze na przystanek. Cieszycie się, ze spędzonych razem chwil.




Tobio Kageyama
Z początku to ty musiałaś zagadywać do Tobio. Chłopak był zbyt nieśmiały, aby podejść do ciebie, kiedy byłas w grupie. Na każdej długiej przerwie piliście razem mleko. Zawsze schodziliście na temat siatkówki. Wtedy czuł się jak w swoim żywiole. Oczywiście, słuchał ciebie za każdym razem gdy wspominałaś o swoich zainteresowanich. Gdy tylko możesz starasz się odwiedzać go na treningach. Pozwalasz mu się ze wszystkiego zwierzać. 




Kei Tsukishima
Odkąd po raz trzeci spotkaliście się w księgarni, co uznaliście za dość dziwny zbieg okoliczność (bynajmniej ty uznałaś, ponieważ od czasu, gdy znokałtowałaś blondyna, ten czekał na moment kiedy ponownie pojawisz się w księgarnii i gdy już to się stało, wkraczał do akcji), przypadliście sobie do gustu. Nie obyło się bez chamskich docinków i obrażalskich tekstów z obu stron. Za to cie lubił, za dystans do siebie i twoje poczucie humoru. Zwykle rozmawiacie o czymkolwiek, choć częściej i tak się kłócicie, to jednak z czasem, wasze sprzeczki obracacie w żart.



Hajime Iwaizumi
Po ostatniej rozmowie z Iwaizumim, bardzo sie do siebie zbliżyliście. Wszyscy mówili, że to kwestia czasu, aż w końcu będziecie razem. Podobał ci się Hajime. Lubiłaś jak czasem przy tobie się jąkał, czy rumienił. Zawsze dbał o twoją wygode i bezpieczeństwo, np. aby piłka nie poleciała w twoją stronę. Odprowadzał cię na przystanek, gdy zostałaś na całym treningu. Uwielbiał, gdy spędzałaś z nim czas, a przede wszystkim, gdy opieprzałaś nie tylko Kentarou ale i Oikawe za jego samolubną postawę.



Tooru Oikawa
Postanowiłaś dać mu szanse i poznać jego osobę. Co prawda nie pomyliłaś się, gdy stwierdziłaś jaki jest, aczkolwiek miał w sobie wiele pozytywnych cech. Zawsze towarzyszył ci podczas zakupów, gdy mówiłaś, że czegoś pilnie potrzebujesz. Doradzał praktycznie we wszytskim. Gdy tylko zdażyła się okazja, zabierał cię po szkolę na kawę, a następnie szedł na trening. Kiedy nie rozumiałaś zagadnień, tłumaczył ci wszystko po kolei. Wiedziałaś, że możesz na niego liczyć. Minusem było to, że jego fanki uwzięły się na ciebie, a twoja przyjaciółka z początku nie chciała z tobą rozmawiać, ale zaakceptowała to i teraz skrycie trzyma za was kciuki.



Tetsurou Kuroo
Twój kontakt z Kuroo dużo sie polepszył. Z początku irytowały cię jego zboczone teksty i dowcipy, ale z czasem przyzwyczaiłaś się do tego i nawet cię śmieszą. Po jakimś czasie przedstawił cię drużynie, kiedy przyszłaś na ich trening. Polubili cię, a ty ich. W zależności jak kończycie lekcje, staracie się wrócić razem. Często zostajecie dłużej w szkole, aby razem się pouczyć. Nawzajem sobie tłumaczycie. Gdy nudzi wam się na lekcjach piszecie do siebie sms'y, potraficie czasem przegadać całą lekcje.



Kenma Kozume
Z Kenmą nie rozmawiacie za wiele, ale lubicie razem grać. Tym bardziej, kiedy oboje jesteście na tym samym poziomie. Zawsze ścigacie się kto pierwszy wygra. Ten kto przegra kupuje drugiemy lody. Czesto łączycie sie przez skype, gdy oboje gracie w 'lola'. Oczywiście jesteście na tej samej grupie, a razem wygrywacie praktycznie wszytskie starcia.



Koutarou Bokuto
Z Bokuto szybko złapałaś kontakt. Dorównujesz mu swoim temperamentem i energią. Co prawda nie przepadasz za robieniem komuś dowcipów, ale jeśli nie jest to upokażające i niebezpieczne, czasem mu ulegasz. Oczywiście zaznaczyłaś, że jeśli kiedykolwiek zrobi ci jakiś dowcip, to dostanie takie limo, że go matka nie pozna. W miarę swoich mozliwości tłumaczysz mu matematykę, a [ulubiony przedmiot] praktycznie sama go uczysz. Lubi odprowadzać cię na przystanek, kiedy jest ładna pogoda, nawet idzie z tobą do domu. Często przynosisz mu śniadanie do szkoły, bo cały czas narzeka, że jest głodny, a kanapki jakie robi mu mama są niewystarczające.



Keiji Akaashi
Bardzo lubisz rozmawiać z Keijim, zawsze powie ci coś mądrego. Ponadto, często pomaga ci w lekcjach. Uważnie cię słucha, gdy streszczasz mu swój dzień, lub opowiadasz jakąś sytuację. Lubicie spędzać razem czas. Kiedy nie spieszy ci się do domu, zostajesz na jego treningach. Czasem robisz mu z ukrycia zdjęcia. Podoba ci się w nim jego rozsądność i opanowanie. On natomiast lubi twój uśmiech, zawsze poprawia mu się nastrój kiedy widzi cię radosną oraz to, że jesteś rezolutna i masz energię do działania.



Wakatoshi Ushijima
Nie widujecie się zbyt często. Chłopak przeważnie po szkole, chodzi na treningi, a następnie wraca do domu by się uczyć, ale lubicie razem biegać. Zaimponowałaś mu tym, że dajesz radę za nim zadążyć. Choć męczysz się zdecydowanie szybciej od niego, często niepostrzeżenie zwalnia, kiedy widzi, że opadasz z sił. Z racji, że ma po drodzę, przychodzi po ciebie i idziecie razem do szkoły. Gdy mówisz mu, że masz problem z [znienawidzony przedmiot] nie odmawia ci pomocy. Czasem przychodzisz na jego treningi i podziwiasz jego siłę i talent. On natomiast lubi słuchać, kiedy opowiadasz mu o swoich zainteresowaniach. 



Witajcie ;* 
3 scenariusz już mamy za sobą ;] trochę krótszy, więc z tego względu, następny dodam wcześniej, przewiduje tak poniedziałek :D
Następny: "Co o sobie myślicie"     

Praca niesprawdzona

Scenariusze Haikyuu!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz