21. Wasze słodkie zwyczaje

5.7K 253 84
                                    

Cześć kochani ;* jak mija wam wrzesień? Pozwolę sobie przypomnieć, że jeśli ktoś ma propozycje na scenariusze to niech się nimi ze mną podzielić, na pewno wezmę je pod uwagę ^^ Mam trochę swoich, ale może wasze propozycje będą ciekawsze i fajniejsze ;) Jak coś to piszcie ;* 

Pozdrawiam ;*

Praca niesprawdzona!

____________________________________________________


Shouyou Hinata

Z Shouyou macie zwyczaj testować nawzajem smaki pralin. Kiedy ktoś z waszej dwójki jest w posiadaniu bombonierki, spotykacie się razem, zawiązujecie sobie oczy i staracie się odgadnąć jaki to smak. Oczywiście karmiąc siebie nawzajem.

Lubisz wybierać się z Hinatą na krótkie przejażdżki rowerowe, szczególnie wtedy, kiedy zasiadasz na bagażniku i mocno tulisz się do niego.

Kiedy jesteście zmęczeni i macie zamiar chwilkę się zdrzemnąć, zasiadacie na łóżku, wyścielacie sobie kąt poduszkami i przykrywając się kocem zasypiacie obok siebie.


Tobio Kageyama

Niezależnie od tego czy u ciebie czy u niego, Kageyama robi sobie krótkie drzemki. Wtedy najbardziej lubi kłaść się na tobie z głową ułożoną na twojej klatce piersiowej. Gładzisz jego włosy do czasu, aż nie zaśniesz wraz z nim.

Podczas leniwych dni, zasiadacie na kanapie bądź łóżku. Znajdujesz sobie miejsce pomiędzy jego nogami i razem gracie w gry, bądź przeglądacie różnej kategorii filmiki.

W trakcie wieczorowych spotkań, szczególnie tych zimowych, Tobio przygotowuje dla was gorące „złote mleko" [mleko, kurkuma + woda, miód], po czym zajmujecie miejsce na sofie. W tym czasie możesz bez krępacji poprzytulać się do swojego chłopaka.


Kei Tsukishima

Z racji, że jesteś od niego niższa, do wielu rzeczy masz za wysoko. Z początku Kei perfidnie wykorzystywał różnice w waszym wzroście, aby się z tobą podroczyć, lecz po pewnym czasie, kiedy zaczęłaś to ignorować, a Tsukki'ego przestało to bawić, w podobnych sytuacjach po prostu podnosi cię, byś samodzielnie mogła sięgnąć po dany przedmiot. Po wszystkim dajesz mu całusa w policzek.

Wieczorami, siadasz na łóżku pomiędzy jego nogami, opierasz się o jego klatkę piersiową, a on o ścianę, po czym razem słuchacie muzyki.

Kiedy się na niego obrażasz, nie chcesz się zbliżyć, bądź jest ci smutno, on staje za twoimi plecami, owija silnie swoje ręce wokół twojej talii, a podbródek kładzie na czubku twojej głowy. Zamknięta w jego uścisku szybko dajesz za wygraną.


Hajime Iwaizumi

Zawsze gdy ćwiczy indywidualnie w domu siadasz naprzeciwko niego i dajesz mu całusa za każde dobre wykonane ćwiczenie.

Kiedy szykuje się do drzemki, układasz się na jego klatce piersiowej. Rękę kładzie na twoje plecy, a palcami jeździ wzdłuż twojego kręgosłupa, w międzyczasie wsłuchujesz się w spokojne bicie jego serca i zasypiacie.

Iwaizumi doskonale zapamiętał waszą pierwszą poważną kłótnię, której przyczyną był słoik. Od tamtego czasu, zawsze kiedy robicie razem posiłek, otwiera je dla ciebie niezależnie od tego czy o to poprosisz. Kiedy trzeba pokroić warzywa, to on staje na wysokości zadania, nie chcąc byś się zraniła.

Scenariusze Haikyuu!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz