8. Jak wygląda wasz związek

8.3K 296 40
                                    


Shouyou Hinata
Szkoła: Chodzicie do innych klas. Jednak to nie przeszkadza wam w komunikacji. Gdy ludzie was widzą, wiedzą, że wokół was będzie głośna atmosfera. Odkąd jesteście razem, Shouyou to najszczęśliwsza osoba na świecie i nie boi się tego okazywać. Czasem cię zawstydza, kiedy przychodzi do ciebie i mówi jaka jesteś wspaniała, ale przede wszystkim czujesz się szczęśliwa.
Prywatnie: Hinata to kochający cię chłopak. Zawsze jest na twoje wezwanie. Gdy nie macie dużo nauki, wyciąga cię z domu i grasz z nim w siatkówkę. Często całuje cię w policzek z byle powodu. Dołączasz do niego kiedy opiekuje się Natsu. Zaskarbiłaś sobie jej zaufanie. Lubicie spędzać czas na waszej ławeczce w parku.



Tobio Kageyama
Szkoła: Z Tobio zachowujecie się normalnie. Chłopak za bardzo się wstydzi, aby okazywać ci uczucia w miejscach publicznych. Dlatego poza tym, że wszyscy wiedzą, że jesteście razem, nic nie uległo zmianie. Nadal pijecie razem mleko na długiej przerwie i rozmawiacie kiedy jesteście sami.
Prywatnie: Od momentu rozpoczęcia waszego związku staracie się spędzać ze sobą jak najwięcej czasu. Odwiedzacie się nawzajem w domu. Pomagasz mu w lekcjach, a on w wolnej chwili wyciąga cię na boisko, abyś grała z nim w siatkówkę. Lubi z tobą rozmawiać o nurtujących go tematach. Często prosisz się o pocałunek, gdyż chłopak nie potrafi sam go zainicjować, lecz gdy już to się stanie, nie potrafisz wyjść z podziwu, jak dobrze całuje.



Kei Tsukishima
Szkoła: Tylko nieliczni wiedzą, że jesteście razem. Oboje nie lubicie rozgłosu i głupich komentarzy. Zachowujecie się tak jak dawniej. Żadne z was, bynajmniej Tsukki, nie chcę, nie lubi i nie będzie zachowywal się jak zakochany wariat, który lata za swoją drugą połówką i mówi jak bardzo ją kocha (oczywiście mowa tu o Hinacie). Tobie to nie przeszkadza.
Prywatnie: Nawet poza szkołą wasz związek wygląda podobnie. Zanim zostaliście parą, już zachowywaliście się jak w starym, dobrym małżeństwie. Podczas drogi powrotnej do domu Kei trzyma cię za rękę, czego z początku nie robił. Pewnego razu, kiedy razem szliście tą samą drogą, zaczepił cię nieznany chłopak, prosząc o spotkanie. Od tamtej pory, Tsukishima chwyta twoją dłoń, gdy tylko bezpiecznie oddalicie się od szkoły. Zwykle odrabiacie razem lekcje i ucinacie wiele pogawędek.



Hajime Iwaizumi
Szkoła: Nie odnosicie się bardzo ze swoim związkiem. Nie chcecie wzbudzać zainteresowania, jednak gdy zdarzy się okazja, Hajime nie stroni od okazania ci publicznie, odrobiny uczuć. Prawie zawsze w przerwie na lunch, jecie razem posiłek. Staracie się spędzić ten czas sami, ale często ktoś wam przeszkadza.
Prywatnie: Zazwyczaj przychodzisz na jego treningi. Wtedy wracacie razem do domu i zajmujecie się wspólną edukacją. Często robisz mu obiady, kiedy jest u ciebie. Uwielbiasz go przytulać na co zawsze ci pozwala. Gdy ci za coś dziękuję, całuje cię w policzek. Gdy coś go dręczy, przychodzi do ciebie się zwierzyć.



Tooru Oikawa
Szkoła: O was wie każdy. Wasz związek wedlug innych jest spektakularny, choć się z nim nie odnosicie. Popularność, zawdzięczacie twojej przyjaciółce, która nie potrafiła utrzymać języka za zębami. Jest ci ciężko, ponieważ fanki Tooru nie dają ci w szkole spokoju. Pomimo tego, niektóre przerwy przeznaczacie tylko dla siebie.
Prywatnie: Gdy macie czas po lekcjach, chodzicie na nie długie spacery. Kiedy nie spieszy ci się do domu, zostajesz na jego treningach. Często odprowadza cię do domu. Zawsze gdy się żegnacie obdarowuje cię długim, czułym pocałunkiem. Uczy cię twojego znienawidzonego przedmiotu. Kiedy nie możecie się spotkać, dzwoni do ciebie wieczorem i dość długo rozmawiacie. Towarzyszy ci podczas zakupów.



Tetsurou Kuroo
Szkoła: Wasz związek nie zrobił na reszcie wrażenia. Od długiego czasu wiedzili, że się to wydarzy, czekali tylko na oficjalne potwierdzenie, dlatego też zachowywaliście się tak samo. Przebywaliście ze sobą na niektórych przerwach. Pisaliście sms gdy nudziło wam się na zajęciach. Powtarzaliście razem materiał. Nowością było tylko to, że Kuroo uwielbiał całować cię przy innych. Co ciebie trochę zawstydzało.
Prywatnie: Gdy kończycie w tym samym czasie wracacie razem autobusem, choć Tetsurou przyznał ci się, że tym busem ma dluższą drogę do domu, to jednak jeździ nim specjalnie dla ciebie. Przywykliście do wspólnej nauki, dlatego jak tylko zdarza się okazja uczucie się u siebie nawzajem. Okazuje przy tobie cały swój charakter, choć znasz go na wylot czasem porafi cię zaskoczyć. Gdy jesteście sam na sam lubi obdarzać cię namiętnymi pocałunkami, twierdząc, że za bardzo go kusisz i nie może się powstrzymać.



Kenma Kozume
Szkoła: Nic nie uległo zmianie. Nie lubicie okazywać sobie uczuć publicznie. Na przerwach razem gracie. Gdy irytują was ludzie chowacie się w szatnii. Macie umowę z woźną, że ona wpuszcza was do pomieszczenia, a wy nie wyznajecie prawdy dyrektorowi szkoły, że podczas lekcji pali na terenie placówki i potajemnie schadza się z dostawcą żywności.
Prywatnie: Często wyręczasz Kuroo i zamiast niego, sama pomagasz Kozume przed sprawdzianem. Praktycznie codziennie gracie razem na serwerze i stajecie się coraz silniejsi. Kenma stara się prowadzić z tobą płynną konwersację, ale często przerywa ją, argumentując, że poziom jest za ciężki i musi się skupić. Mimo wszystko doceniasz jego starania. Zazwyczaje przebywacie razem u Kozume, rzadniej u ciebie.



Koutarou Bokuto
Szkoła: Bokuto przychodzi po ciebie jak i cię odprowadza. W szkole stara się spędzić z tobą każdą chwilę. Często jest o ciebie zazdrosny i bardzo nie lubi kiedy przymiliają sie do ciebie inni uczniowie. Ty, żeby uświadomić mu, że nikt inny się nie liczy, publicznie, subtelnie go całujesz. Kiedy jest lunch kupuje ci bułkę, nawet gdy jej nie chcesz. Jesteście rozpoznawalną parą, ze względu na wasz temperament.
Prywatnie: Przynajmniej raz w tygodniu przychodzisz na jego trening. W wolnym czasie wychodzicie razem w plener. Gracie w siatkówkę, robicie wycieczki rowerowe czy ćwiczycie. Uczysz go, gdy ma z czymś problem. Czasem towarzyszysz mu kiedy spotyka się z Kuroo czy Akaashi'm. Gdy nie możecie się zobaczyć, rozmawiacie dłuższy czas przez telefon.



Keiji Akaashi
Szkoła: Niewątpliwie uchodzicie za uroczą parę. Nikt nie wiedział o waszym związku, do czasu kiedy Keiji publicznie cię pocałował. Byłaś zła, ponieważ koleżanki, których bardzo nie lubisz, zaczęły flirtować z Akaashim, aby zrobić ci na złość, jednak Keiji doskonale wiedział co robić. Często tuż przed sprawdzianem przychodzisz do niego, aby wyjaśnił ci jeszcze raz najtrudniejsze rzeczy. Spędzacie ze sobą połowę waszych przerw.
Prywatnie: Gdy kończycie o tej samej porze, Keiji odprowadza cię na przystanek i czeka tak długo dopóki nie wejdziesz bezpiecznie do autobusu. Często przychodzisz na jego treningi, jesteś tam zawsze mile widziana. W wolnym czasie Akaashi zabiera cię na długie spacery. Kiedy nie możesz zasnąć zawsze dzwonisz do niego.



Wakatoshi Ushijima
Szkoła: To Wakatoshi oficjalnie przedstawił cię jako swoją dziewczynę, publicznie w szkole, tym samym rozpoczynając wasz związek. Dlatego nikogo nie dziwiło, kiedy dłużej rozmawialiście na przerwach czy chłopak odprowadzał cię pod klasę. Z racji, że byłaś jego dziewczyną, żaden chłopak nie odważył się do ciebie zagadać. Ogólnie nie wyróżniacie się i bardzo wam to służy.
Prywatnie: O dziwo, kiedy zaczęliście tworzyć związek, Ushijima, zwraca na ciebie większą uwagę. Nie zaniedbuje cię. Gdy tylko macie wolną chwilę, zawsze gdzies razem wyjdziecie, zwykle razem biegacie, ale nie obywa się także bez spacerów. Mimo, że nie za często okazuje ci uczucia, to jednak gdy jesteście sami, staje się bardziej troskliwy i wiesz, że jest to czas kiedy pozwala ci się do siebie przytulać.


Dzień dobry miśki ;*
Idziemy coraz dalej ^^ cieszy mnie to, że jesteście i mnie motywujecie ;*

Uspokajam @PinkuCarmel że jej one shot z Keishin'em Ukai'em zmierza ku końcowi. Zostaną mi tylko poprawki i możliwe zmiany. Więc myślę, że jeśli nie pojawił się on jutro, to na pewno wstawię w poniedziałek wieczorkiem ;)

Praca niesprawdzona!

Następny: "Jak drużyna dowiedziała się, że jesteście razem"

Scenariusze Haikyuu!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz