Preferencje 1

3.9K 163 311
                                    

Taki prezent świąteczny ode mnie ^^

Mam nadzieję, że wasze święta były udane ;*

Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku! <3

Pozdrawiam ;***

__________________________


1. Co robi kiedy masz okres?

Shouyou Hinata

Stara się zając twoje myśli czymś innym, rozśmiesza cię i opowiada ci o swoich zabawnych przeżyciach

Tobio Kageyama

Kupuje ci czekoladę, a kiedy już ją zjesz, idziecie na dłuższą drzemkę.

Kei Tsukishima

Zakłada słuchawki i mówi, że go to w ogóle nie obchodzi, lecz po twoich dłuższych skomleniach i jękach, zaparza ci ziółka, daje kilka słodkości i puszcza waszą ulubioną muzykę

Tadashi Yamaguchi

Jest na każde twoje zawołanie. Stara się, aby te gorsze dni były dla ciebie jak najmniej bolesne. Zaparza ziółka, robi herbatę, daje czekoladę lub inne słodkości, każe ci leżeć na łóżku i okrywa cię szczelnie kocem, nawet chodzi po podpaski kiedy ich potrzebujesz.

Daichi Sawamura

Czasem nie rozumie dlaczego tak bardzo kobiety przeżywają ten dzień, ale kiedy widzi cię zwijającą się z bólu, naprawdę współczuje każdej dziewczynie. Aby poprawić ci dzień, kupuje ci słodkości i pilnuje, abyś się nie odwodniła. Możesz liczyć na jego wsparcie i silne ramię.

Koushi Sugawara

On doskonale wie, co zrobić, abyś ten gorszy czas przeżyła jak najlepiej. Czekolada podstawowo, choć pilnuje byś nie objadała się za bardzo słodkościami, zapewnia ci tabletki przeciwbólowe, choć jego ziółka odprawią całą robotę. Otula cię kocem i puszcza twoje ulubione seriale, anime czy filmy.

Asahi Azumane

Zwykle stara się nie wchodzić ci w drogę, bo wie, że jesteś za bardzo podrażniona, ale zrobi wszystko o co go poprosisz, no prawie wszystko. Bardzo krępuje się, aby pójść ci do sklepu po podpaski.

Yuu Nishinoya

Głównie cię rozśmiesza i zajada się z tobą słodyczami. Również oglądacie razem filmy akcji.

Ryuunosuke Tanaka

Kiedy nie wie jak ci pomóc, radzi się swojej siostrze, która każe mu kupić ci zapas podpasek, kilogram czekolady i tabletki przeciwbólowe.

Hajime Iwaizumi

Leży z tobą na kanapie, owija cię szczelnie kocem i zamyka w swoich ramionach, abyś wygodnie i ciepło mogła uciąć sobie drzemkę.

Tooru Oikawa

Stara się nie denerwować cię, jak tylko to możliwe. Kupuje ci słodycze i zabiera na spacery.

Kenma Kozume

Wie jak marudna i uparta potrafisz być podczas miesiączki, dlatego pozwala ci pograć w gry, których zwykle nie daje nikomu, aby na dłuższy czas cię uciszyć. Kiedy przestają skutkować instaluje nowe.

Tetsurou Kuroo

Kuroo mimo iż siostry nie ma, wie co kobiety powinny robić podczas okresu. O dziwo. Dlatego nie kupuje ci czekolady, a owoce. Nie każe ci leżeć na łóżku i skomleć, chyba, że twój stan naprawdę tego wymaga. Zabiera cię na spacer, bo ważna wtedy jest aktywność fizyczna i dba o to, byś piła dużo wody. Żaden okres, przy Kuroo nie jest ci straszny

Scenariusze Haikyuu!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz