GŁOSOWANIE - PRZECZYTAJ!

3K 92 103
                                    


Z okazji zbliżających się moich urodzin, mam zamiar napisać dla was one-shot'a. Jeśli chcecie może być to praca [+18] jednak ta decyzja należy i wyłącznie do was! Ale o szczegółach później.

Spośród 19 bohaterów (tych co pojawili się w scenariuszu "Pierwsze Walentynki" oprócz Daichi'ego i Ukai'a, bo z nimi już one-shoty mamy) wylosowałam (naprawdę, czyste losowanie !) decydującą 3 i tu skłaniam się do was moi drodzy czytelnicy ;* Wszystko w waszych rękach! Powiem, że wybór jest dość ciekawy i mamy trzech kompletnie różnych bohaterów, aż się uśmiałam jak wylosowałam pewną osobę ;)

Data publikacji: 23.03 (piątek)

A teraz zasady głosowania:
1. W komentarzu wpisujecie tylko jedną osobę z pośród 3 kandydatów (podani poniżej)
2. Decydujecie o treści one-shota czy będzie to [+18] czy [normal]
3. W komentarzu muszą znaleźc się obie te informacje (w innym przypadku głos nie będzie brany pod uwagę!)

Przykład głosu:
1. Imię i Nazwisko kandydata
2. Treść - [normal]


GŁOSOWANIE ZAKOŃCZY SIĘ WE WTOREK (jutro) O GODZINIE 12:00

Wygrywa większość głosów!

A oto kandydaci: (podaje zgodnie z kolejnościa mojego losowania)




1. Niezwykle nieśmiały ze swej natury. Skromniutki, ale paker ... Asahi Azumane!

2. Kujon, ale flirciarz z zabójczą grzywą i kocim spojrzeniem (xD za wybór) ...Tetsurou Kuroo!

3. Siłacz, znawca wszelakich sportów, znany z trafnego określenia "Shittykawa" ....Hajime Iwaizumi!


Gotowi....

Do stracia...

GŁOSOWAĆ...!!!

Scenariusze Haikyuu!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz