-A kezelőorvosával mindenképpen beszéljen. Egy hét múlva lesz a varratszedés, arra feltétlen be kell jönnie. Ez a kenőcs segít a hegek gyúgyulásában, így bár látszani fognak, de nem olyan nagy mértékben. A kötést igazából leveheti, de véleményem szerint nem lenne túl komfortos a varratokat szabadon hagyni. Vigyázzon a sebekre. Ha bármilyen probléma felmerülne, csak szóljon. -sorolta a doki.
-Rendben, mindent betartok. Még valami? -kérdezte unottan.
-Szerintem ennyi. További szép napot. Viszlát! -köszönt el a doki, majd a nővérrel a sarkában kiment a szobából.
-Végre elmehetünk. Már majdnem hülyét kaptam. Gyűlölöm a kórházakat. -sóhajtott egy nagyot.
-Én sem bírom őket túlságosan. -húztam el a szám.
-Mehetünk akkor? -kapta fel a sporttáskát.
-Húzzunk innen. -összekulcsoltam az ujjainkat és kimentünk a kórházból.
-Lehetne hogy hozzád megyünk? Egyenlőre nem tudok hazamenni. -nézett rám bociszemekkel.
-Én is így gondoltam. -húztam magamhoz és gyorsan megcsókoltam.
Reggel tíz óra volt, de kint körübelül -15 fokok uralkodtak. Gyorsan szedtem a lábaimat, mert azon kívül, hogy rohadtul fáztam, alig bírtam a barátommal lépést tartani. Ilyenkor nagyon nem örülök a fejnyi magasságnak köztünk.
-Nem fázol? -kérdeztem vacogva a pulcsiban lévő fiútól.
-Nem nagyon. Te igen? -karolta át a vállam.
-Befagy a seggem. -vontam vállat és egy picit jobban hozzábújtam. Hirtelen elkezdett szállingózni a hó. Először apró pelyhekben, majd egyre nagyobbakban és sűrűbben.
-Tornádó nem lesz? -grimaszolt.
-Rémesen ünneprontó vagy. -biggyesztettem le az ajkaimat.
-Mennyi idő mire hazaérünk? -terelte a szót, miközben a havat rázta ki a hajából.
-Negyed óra talán. -válaszoltam némi fejszámolás után.
-Kibaszott lusta vagyok. -sóhajtott egy nagyot. Nevetve öleltem át a derekát.
-Ezt mindig tudtam. Lusta vagy sétálni, angolra bejárni... mekkora szerencséd van hogy én is ennyire lusta vagyok. Különben nagyon megszívtad volna.
-Pontosan miért is? -húzta fel a szemöldökét.
-Gondolj bele, ha hiperaktív lennék. Folyton sétálgatni akarnék menni, túrázni, sportolni, mindenféle programokat szerveznék... -soroltam.
-Már a gondolatba is elfáradtam. -borzongott meg Charlie.
-Dettó. De szerencsédre kifogtad a város leglustább emberét. Természetesen magadon kívül. Lehet hogy veled nehezen vetekednék. -cukkoltam.
-Olyan rémesen én sem vagyok lusta. Én mondjuk kijárok a tóhoz, elviszlek vandálkodni... nincs kedved mostanában elmenni? -húzogatta a szemöldökét.
-Amíg nem mentél el az agyturkászhoz, nem. Utána beszélhetünk róla.
-Nem akarok elmenni. Folyton jön az idióta kérdéseivel. Mit érzel? Mit gondolsz erről? Mit látsz ebben az alaktalan tintapacában? -parodizálta ki ezek szerint az orvost.
-Sosem meséltél a dokidról. Egyáltalán férfi vagy nő?
-Nő. Christina a neve, huszonhat éves és általában heti egyszer kínoz. De ezek után biztosan többször fog. -fancsalodott el.
YOU ARE READING
Zsírkréta //Befejezett//
RandomA magányos művészlány találkozása egy antiszociális sráccal és a gondjaival.