Harmincnegyedik rész

4.3K 256 51
                                    


December harmincegy, azaz szilveszter. Jaj.

Ez volt az első gondolatom ébredés után. Pedig akkor még nem is tudtam, hogy ez lesz életem legpocsékabb ünneplése.

Délelőtt tizenegykor keltem fel Charlie-ra, aki véletlen leverte a telefonját a földre. Halkan szitkozódva vette fel, majd felém sandított, hogy ébren vagyok-e.

-Akkora szerencsétlen vagy. -dörzsöltem meg az arcom, aztán lassan felültem.

-Nem akartalak felkelteni. -mosolygott rám bocsánatkérően.

-Most már mindegy. -ásítottam. Kinyújtóztattam a végtagjaimat és komótosan kikeltem az ágyból. Újból megdörzsöltem a szemem majd hunyorogva néztem a barátomra. Túl világos volt nekem. Mármint nem Charlie, ő sötét mint az éjszaka.

-Felkészültél?

-Nem igazán. -eresztettem meg egy halvány mosolyt, mire közelebb jött és egy puszit nyomott a homlokomra.

-Ha Mini le akar beszélni a ruhádról, ne hagyd magad. Ilyenkor egész nap készülődik és tiszta ideg.

-Miért?

-Szilveszter van. Ez nem elég? -nevetett fel, majd átkarolta a derekam.

-Hányra kell odaérnünk?

-Nyolcra, úgyhogy hétkor már el kell indulnunk. Szerintem elég egy órával előbb nekiállnod.

-Jól gondolod. -paskolgattam meg a karját, majd kibontakoztam az öleléséből és kiindultam a szobából, át a fürdőbe.

-Hova mész?

-Fogat mosni? -kérdeztem vissza, miközben beértem a helységbe. Kikaptam a fogkefémet a tartóból, rányomtam egy nagy adag krémet, majd nekiálltam sikálni a fogaimat. Charlie időközben csatlakozott hozzám, így együtt mostunk fogat, miközben átölelte a derekamat.

Az egész napunk unalmasan és eseménytelenül telt, egészen estig. Fél hatkor láttam meg Minit először a nap folyamán. A fején egy turbán volt és köntösbe lépkedett felénk. Én Charlie karjaiban feküdtem a kanapén és tévéztünk, mellettünk meg Nash nyomkodta a telefonját.

-Ti mégis mit csináltok? -kérdezte kimérten csípőre tett kézzel.

-Pihenünk? -nézett rá Charlie.

-Ti nem érdekeltek. -legyintett. -De Becca jön velem.

-Miért? -fanyalogtam. Olyan kényelmesen elvoltam.

-Hajat mosni, utána kezdünk vele valamit, kisminkellek... -sorolta, én pedig már a gondolattól kifáradtam.

-Menj csak. -suttogta a fülembe a barátom.

-Felőlem. -ingattam a fejem, majd kikeltem Charlie mellől és követtem a pattogó lányt. -Milyen sminket csinálsz nekem?

-Füstöset. Ha feltétlen ragaszkodsz ehhez a rocker stílushoz,, akkor legalább dögös legyél.

-Izé... köszi? -nevettem fel, miközben a lépcsőn caplattunk a szobája felé.

-Fürödj le, mosd meg a hajad, utána megszárítom neked és kivasalom. -adta ki az utasításokkat. -Itt is lefürödhetsz, legalább tudom hogy jó termékeket használsz.

-Biztos. -bólogattam. A szobájából átmentünk a fürdőbe, ami tele volt mindenféle cuccal. Őszintén, lehet hogy az én fürdőmnek is így kellene kinéznie. A kád szélén és mellette egy tucatnyi tubus, krém és spay sorakozott, a pultot elfoglalta a sok sok smink.

Zsírkréta //Befejezett//Where stories live. Discover now