Tam 5 yıldır Karahan ailesinin Meleğine bakıyordum .Doğar doğmaz hayata mağlup başlayan bir kız çocuğunun yaralarını sarmaya çalışıyordum . Ben onun yaralarını sarmaya çalışıyordum farkında olmasa bile o da benimkini . Geldiğim ilk sene kazandığım İstanbul Üniversitesi ' nde psikoloji okumuştum ama 4. sınıfta Sevgi hanım eskisi gibi Melek ile ilgilenemediği için her ne kadar Sevgi hanım kabul etmesede okulu dondurup Melek ile ilgilenmiştim . Ben bir sene okulu dondurarak çok büyük bir fedakarlık yapmış olmazdım ama eğer dondurmamış olsam Melek' in hayatında bir çok şeyi eksik yaşamasına sebep olabilirdim . Geldiğim ilk günden itibaren Melek ile aramda görünmez bağ oluşmuştu .Geceleri ben olmadan uyumuyor ya da zamanla benim dışımda kimse mamasını yediremiyordu.Beni asıl şaşırtan ise onun bağlanması kadar en az onun kadar ona bağlanmamdı .
İlk günlerde Sevgi hanım ve Melis bana çok yardımcı olmuştu. Ela sık sık ziyaretime geliyordu . Bugünlerde bebeğinden dolayı pek yanıma uğradığı söylenemese de hep yanımda olduğunu hissettiriyordu .2 yıl önce Ela ' nın hamile olduğunu öğrenen eniştemin sevinci aklıma geldikçe kahkahama engel olamıyordum .
Ela eniştemin doğum gününde herkesin ortasında söyleyince eniştem sevinçten ne yapacağını bilemeyip bir süre donuk bakışlarla etrafı izlemişti ardından da kapıyı çarpıp çıkmıştı biz daha ne olduğunu anlayamadan gelip Ela' nın boynuna atlamıştı. Ela benim örnek aile profilimdi eniştemle birbirlerini o kadar seviyorlardı ki bir gün onlar gibi olabilmek en büyük hayalimdi .Eniştem 5 yıl boyunca abim gibi her zaman arkamda durmuş her zaman yanımda olduğunu hissettirmişti .Bir sıkıntım olduğunda ya da abi sefkatine ihtiyacım olduğunda kendimi yanında buluyordum. Ela benim bu hayattaki tek varlığımken eniştem olmayan abim gibiydi .
Melis 5 yıl boyunca şirkette çalışmış ve başaralı bir iş kadını olmuştu .Her ne kadar şuan platonik takılsada eminim bir gün Ali bey de onun ona olan sevgisini görüp karşılık verecekti .
Ali Sayar şirketin yakışıklı genel müdürü ve Karahanların damat adayı. Melis Ali ' yi seviyordu en azından öyle olduğunu zannediyordu . Melisa ' ın Ali ' ye olan duygularını aşktan çok elde etmek isteyipte elde edemediği ulaşılamaz adam gibi görüyordum .Ali işte onu bilmiyordum arada iş için eve geldiklerinde görüyordum . Ali ' yi çalışırken bazen Melis' e hayran hayran bakarken yakalasamda emin olamıyordum .
Ben hem düşünüp hem kahvaltı hazırlarken arkadan belime dolanan ellerle gülümsedim .
"Meleğim uyanmış "
" Uyandım Güneşim "
demesiyle bende ona kocaman sarılıp
" kahvaltıya geç sütünü alıp geliyorum "
dedim . Melek söylediklerime yüzünü buruşturup salona geçerken bende ısıttığım sütü alıp salona geçtim .
Gülümseyerek
" günaydın " deyip elimdeki sütü Melek ' in önüne bırakarak Melis ' in karşısında ki yerimi aldım .
" Günaydın güzel kızım erkencisin "
" Evet bugün erken kalkıp kahvaltıyı ben hazırlamak istedim "
konuşurken kaşları çatık yüzü asık bizi izleyen Melis, bir şeylerin yolunda gitmediğini gösteriyordu ama Ali ile alakalı olabileceği için yalnız sormalıydım .Bir ara bakışlarım Melek ' e doğru kaydı o da halasının yanına oturmuş sessizce kahvaltısını yapıyordu .Her zaman uslu bir çocuktu Meleğim yaşıtları hiç söz dinlemezken o hep benim sözümü dinliyor ve benden izin istemeden hiçbir şey yapmıyordu .Sütü sevmemesine rağmen şuan yüzünü buruşturup sütünü içmesi de sanırım sözümün dinlediğinin göstergesiydi .Sessizce kahvaltımızı ettikten sonra Sevgi hanım yorgun olduğunu söyleyip odasına dinlenmeye çıkmıştı. Bugünlerde çok sessiz olması ve içine kapanması beni endişelendirsede her sorduğumda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romance" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...