Hayat bazen alacak ve vereceklerinin terazisini şaşırıp verdiğinden daha fazlasını kaybettiriyordu.Bazen yalnızlığını iliklerine kadar hissettirirken en olmadık zamanda en olmadık kişileri hayatına çıkartıp dünyana dahil ediyordu iznine gerek bile duymadan .Sadece kendi bildiğini okuyup sana alışma fırsatı dahi tanımadan .
Kapının arkasında bana "kızım" diye seslenen Neşe hanım ve Güney beyi duyamamak için yere çöküp kulağımı iki elimle kapattım .
Ben kimsenin kızı değildim .Seslerin kesildiğini sanıp iki elimi kulağımdan çekerken minik bir kız çocuğunun sesi doldu kulağıma
" Güneşim aç kapıyı ne olur !"
sesin sahibi belki bu dünyada hiç bir isteğini geri çeviremeyeceğim tek insandı .Ben ağır ağır kalkıp kapıyı açacakken duyduğum cümle ile olduğum yerden tek bir adım daha atamadım .
" Bana söz vermiştin gitmeyecektin Güneşim yalan söyledin sende gideceksin " ağlayarak söyledikleri ile koşarak kapıyı açtım .Herkes bana dönüp bir uzaylıymışım gibi bakarken babasının kucağındaki meleğe doğru yürüdüm .Beni görür görmez gözleri parlayan Melek babasının kucağından inip bana doğru geldi .Bana sarılıp ayrıldıktan sonra herkesin duyabileceği bir şekilde söylediklerim ile kendim dahil herkesin şok olmasına tanık oldum .Şuan söylediklerim benim bile planladığım bir şey değilken umursamadım .
" Bak Melek'im seni hiç bir zaman bırakmadım bırakamam bunu o minik kalbinden çıkar .Ama az önce öğrendim ki Aras hasta ve bana ihtiyacı var bir kaç günlüğüne oraya gitmem gerekiyor tamam mı ?" Söylediklerim ile yüzü düşen Melek' in elini tutup devam ettim .
" Ne olursa olsun seni bırakmam sadece Aras iyileşene kadar " ruhumu tamir edene kadar demek istedim bağırarak . Üstüme sinmiş kalp kırıklıklarını acılarını yok edene kadar
" Bende geleceğim " ne diyebilirdim hayır mı ?? Bu kez bizi izleyen Ateş' e döndüm eğer o isterse Melek'i götürürdüm hem Melek'i götürürsem daha geç gelirdim .Ben Ateş' e dönüp
" Baban iz_" diyemeden aldığım
" Hayır " cevabı ile kafamı salladım .
" Kızım gitme " bana doğru gelen kadına dönüp Melek ' i gösterdim
" eğer o olmasaydı biran bile düşünmez geri dönmemek üzere giderdim " dedim ağlamaktan kısılmış sesimle .
" Biz bilmiyorduk yaşadığını bilseydim yemin ederim seni bulurdum " Bu kez Güney beyin söyledikleri ile ona döndüm . Söylediklerine ne diyebilirdim belki bir gün dinleyebilirdim ama o gün bugün değildi .İki kolumu açıp
" Karşıma geçip kızınız olduğumu söylüyorsunuz ve koşarak boynuzuna atlamamı mı bekliyorsunuz .Zaman biraz zaman şimdi gidiyorum dediğim gibi dönüceğim sindirmem lazım öğrendiklerimi kabullenmem lazım ."
" Birkez olsun sarılmama izin ver kızım " demesi ile düşündüm .Melek gibi koca bir yüreğimin olmasını diledim o an .Onu terkedip yıllar sonra geri dönen babasını onun kadar büyük bir hasretle sarmak istedim .
" Lütfen kızım sadece bir kez " demesi ile Güney beye döndüm .
" Peki " dedim omzum çökerek . Gülümseyerek bana doğru gelmesi ile ilk kez karşımdaki birinin bana bu kadar şefkatle baktığını farkettim .Kollarını bana dolayan adam saçlarımı öperken hiç bir tepki vermeden sadece bekledim .Hem o kadar çok sıkıyordu ki bedenimi nefes alamayacağımı düşünüyordum .Hem de çok sıktığını farkedince kolunu gevşetiyirdu .Bir süre sonra benden ayrılıp son kez saçlarımı öpmesi ile gülümsedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Любовные романы" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...