24.Saklı /Affet

5.1K 324 5
                                    

Zihnim bana bir oyun oynamadıysa en son parkta abimin kurduğu hakamakta sallanıyordum .Peki bu yatakta üstelik hiç tanımadığım bir odada uyanmamın sebebi neydi ?

En son olanlar bir bir beynime üşüşürken gözlerim kocaman açıldı  ve hemen yataktan doğruldum odanın kapısının kolunu kavrar kavramaz açılmasıyla çok şaşırmıştım iyi de ben kaçırıldıysam neden şuan bu kapı kilitli değildi .Odadan dışarı kafamı uzatır uzatmaz birine çarpmamla dudaklarımdan "ahh "diye bir inilti koptu . neye çarptım görmek için kafamı çevirince  gördüğüm 30 yaşların başında olduğunu tahmin  ettiğim uzun boylu birine çarpmışım .Gördüğüm kişiyle evde birinin olduğu gerçeğini kavrayıp  bakışmaya son verip tam ağzımı açacakken arkadan birinin seslenmesiyle ona döndüm

"Derin " karşımda gördüğüm kadın   65 yaşlarında yeşil gözlü hoş bir kadındı

"Evet benim "dedim kısık sesle nedense içimden bir ses bu kadın sana zarar vermez diyordu hem zarar verecek olsa beni odaya kilitlemez miydi ?

"Ne istiyorsunuz?" Karşımda bastonuyla duran yaşlı kadın bir kaç kez öksürüp

"Seninle konuşmalıyım Derin "der demez iyice tepem attı

"İyi de neden beni kaçırır gibi yaka paça evinize getirdiniz  hem herkes merak etmiştir " dedim aklıma gelenlerle .

"Üzgünüm ama önce konuşsak daha iyi olur zira ailen haber aldığı an konuşmamız için elinden geleni yapacaktır hem gel şöyle oturalım " Yan odadaki açık kapıdan geçerken arkamdaki adım seslerinden tedirgin olsamda yaşlı kadına güvenmek istiyordum .

Tedirgince oturduğum kanepenin karşısına henüz  adını dahi bilmediğim yaşlı kadın oturdu .Tepemde izbandut gibi dikilen adamın varlığı tedirgin olmama neden oldu .Bu odadaki kimseye güvenmiyordum zaten bir kaç dakika dinler lavoboya diye çıkar kaçardım aklımdaki plan buydu şuan için süphelenmemesi gerekiyordu .

"Ailem neden konuşmamıza izin vermezdi" dedim aklıma gelen  ilk soruyu sorarak karşımdaki kadın acı bir  tebbesüm ederek

"Kim kızını kendinden bunca yıl kaçıran bir kadına güvenir ki ? "Demesiyle dondum bir süre sadece baktım .

"Bak ben o zamanlar göremiyordum çok üzgünüm " dedi hala çıtımı çıkarmadan öylece dinlemeye çabalıyordum .

"Adının neden derin olduğunu hiç düşündün mü ? Derin torunumun adı .Tek bir oğlum vardı oğlum ve gelinimi kaybettikten sonra tek bir kişi kalmıştı onu da baban aldı bedelini ödemeliydi ."demesiyle dayanamayıp ayağa kalktım

"'Sen hayatımı mahvettin !"dedim bağırarak

"Ben im hayatımı mahvettinnn bana neler yaşattın "dedim parmağımı ona doğru sallayarak .Tepemde dikilen adam omzumdan tutup oturmam için diretirken itiraz etmeden yerime oturdum .

"Ben inan üzgünüm "demesiyle iyice fittırdım karşımda üzgün olduğunu iddaa eden bir kadın vardı 

"Ne demek üzgünüm ya ne demek 22 yılımı aldıktan sonra üzgünüm mü sadece !"

"S sen nasıl bir kadınsın nasıl bir annesin "

" hop orada durun küçük hanım " demesiyle tepemdeki adama döndüm

"Şu karşımda gördüğüm anne olduğunu iddda eden kadın gerçekten bir anne olsaydı eğer bir çocuğu evladından ayırmaya kıyamazdı ."dememle karşımdaki adam sustu .Bir süre düşündü tam ağzını açacakken yaşlı kadın bastonuyla durdurunca tekrar sustu .

"Diyecekleriniz bu kadarsa ben gidiyorum "

"Hayır  "demesi ile durdum devam etmesi için sadece sustum

" kerimhan hanım onu yıllarca ben  susturdum  "

"Sen onun katilisin "dedim yeni idrak ettiğim gerçekle

"Onu ben öldürmedim "

"Doğru adamlarına emir verdirdin öldürdü belki de şu tepemde dikilen hayduta öldürtmüşsündür "dedim tepemde dikilen hanzoyu göstererek .Tepemdeki adam tam kolumu tutmak için yeltenirken yaşlı kadının "Deniz "demesiyle haydut  durdu .

"Size neden inanayım "

"Yalan söylemek için bir nedenim yok "

Haklıydı ama peki kim yapmış olabilirdi o zaman

"Peki kim ?"

"Bilmiyorum ama benim bir ilgim yok zaten Güneş'in ölümünden sonra Kerimhan hanımın peşini bıraktım  zaten yaklaşık aynı zamanlarda kanser olduğunu öğrendi seni hep yanlış yerlerde aradı "

"Sen sen bırakın evime gideyim "dedim ağlamak istiyordum ama bu kadının önünde asla .

"Güzelleşmişsin " demesiyle dudaklarım kıvrıldı

"Sen beni en son ne zaman gördün yoksa artık  kurbanlarını ziyaret flan mı ediyorsun ?"

"Seni ilk kez elinde valizinle parkta görünce ne kadar büyük bir günah işlediğime tanık oldum "Parktaki özür dileyen kadındı tüm hayatıma karşılık bir özürü layık gören ..

"Neden o zaman değilde şimdi neden ben sokaktayken anlatmadın "
Dedim omzularım çökmüştü artık hesap sormak istemiyordum bu kadını  görmek istemiyordum.

"Bilmem anlatmak istedim ama hep Ablanın yanında yatan mezardaki torunum geldi aklıma "demesiyle bir kez daha dehşete düştüm .

Sanırım daha fazla öğreneceğim bir sır kalmamıştı artık gitmeliydim .

"Ben gideceğim " deyip haydutun önden yol göstermesiyle çantamı alıp çıktım .Benim kaderim  daha ben doğmadan çizilmişti kapıdan çıkmadan önce yaşlı kadının söylediği son cümle

"Ben unutmuşum kızım Allah'ın adaletinin mükemmel işlleyişini hesaba katmadan kaderini değiştirmişim, affet !" olmuştu .

Butun gece hiç uyumadan bolum yazdım neyse haydi bana iyi geceler bir gunde iki bölüm hiç fena değilim 5:44

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin