38. Son Üç

4.7K 275 6
                                    


Final son üçün part  ikisi efenim iyi okumalar .

Siyah beyaz aşk dizisi  fonuyla  dinleyebilirsiniz her neyse okurken bana az sövün olur mu çünkü benim sonum taaa en başından belliydi sadece yeri geldiğinde uygulanacaktı .Musmutlugünler efenim ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Sizi seveyrum .
Yazım hataları affola geri dönüp düzeleteceğim .....😍😍😍😍😍

Hayatın ne getireceğini  bilemesemde mutluluk huzur getirmesini dilerdim hep .Şuan ortamızda uyumuş Melek benim duayla istediğim huzurumdu .

Melis Melek 'i bize emanet edip gitmişti Ateş her ne kadar Melis 'i azarlayıp kızsada şuan halimden oldukça memnundum .

Melek telefondan arayıp geleceğini haber verince kulağıma

"Ama biz daha sevişecektik " diye fısıldayan Ateş 'in düşüncelerine ona aşık tarafım  hak versede  Melek 'in yanımızda olması bugünü daha da anlamlı kılacaktı .Melek yanımıza gelir gelmez bir güzel ikimizide tirip atıp üzerine bizi uzun bir süre  peşinde gezdirmişti  .Ama gecenin sonunda kendimizi affetirmeyi başarmıştık.

Melek ve Ateş  huzurla uyurken yataktan sessizce kalktım Ateş 'in bana verdiği tüm not kağıtlarını papyonu ve yüzüğümü küçük bir kutunun içine yerleştirip çantama attım .Son olarak dışarıda kalan mektubu elime almamla yalnızken okumam gerektiğini  düşünüp çantamın küçük cebine yerleştirdim .

Başımı yastığa koyduğumda  Melek 'in uyumadan önce kurduğu cümle beynimde yankı bulurken bu kez daha da büyüdü gülümsemem. Bir elim Melek 'in üzerinde diğer elimi karnıma yerleştirdim .

"İyi geceler anne ve baba " (Melek 'in kurduğu cümle )

**

Sabah huzurla kahvaltımızı yapıp çıkmıştık .Ateş ve Melek eve giderken beni de yol üzerinde hastaheneye bırakmışlardı .Deniz ' e bana evini açtığı için teşekkür etmek istiyordum Ateş 'e tabi ki evrak işlerini halledeceğim bahanesini uydurmuştum .Deniz 'den pek hazetmiyordu bütün geceyi onda geçirdiğimi duyarsa  bu durumdan pek hoşlanacağını sanmıyordum .

****

Deniz 'in yardımcısı geldiğimi haber verdikten kısa bir süre sonra yardımcsının yönlerdimesiyle   odasına girmiştim  beni görmesiyle  şaşırsada bir sey dememişti gelmemi beklemediği açıktı .Üstelik yüzünde şaşkınlıktan daha değişik bir ifadede vardı .

"Nasılsın bir sorun mu var bebekle alakalı  ?"

"Hayır iyiyiz sen nasılsın  ? "

"İyiyim bende "

"Bir şey içer misin  ?"

Sadede gelemeyeceğimi anlayıp

"Hayır teşekkürler "dedim ve devam ettim .

"Gelmemi beklemiyordun  sanırım ama sana bir teşekkür borcum var bana evini açtın " söylediklerimle gülümseyen Deniz 'in tavırlarından anladığım kadarıyla bir sorun vardı 

"Bir sorun mu var anlatmak istersen dinlerim "dedim ikna edici olmaya çalışarak .

"Hayır sorun yok " dedi buruk bir gülümsemeyle .

"Yüzün pek öyle demiyor ama Deniz bey " kinayeli bir şekilde söylediklerimle bu kez içten bir şekilde gülümsedi . 

"Ben üniversite de bir kızdan hoşlanıyordum körü körüne aşık derler yani hani aynı ondan işte "

"Demek bir aşk hikayesi "dedim elimi masaya vurarak .Deniz 'i arkadaşım olarak istemeden de olsa kabulleniyordum bunu bir haftadır yaşadıklarımdan anlıyordum .

"Tam olarak öyle değil "

"Nasıl yani ?"

"Ben dün geceye kadar aşık olduğumu sanıyordum ama benim  yaşadıklarım bir ulaşamama durumundan ibaretmiş .Dün gece beni evine davet etti gittim .Başka bir adama aşık olduğunu bile bile onu unutmak için benimle yakınlaşacaktı muhtemelen ,ama yanına gittiğimde beni bu duruma koyması üzmedi ya da eskisi gibi kalbim heyecanla  çarpmadı sadece onun adına üzüldüm "

" genelde başka birini sevdiğinde anlarsın unuttuğunu öyle diyorlar sen nasıl anladın artık sevmediğini  "

Söyledikleri tuhafıma gitmişti bu yüzden arkama yaslanıp dinlemeye devam ettim .

Bu kez gözlerime bakıp öyle bir cümle kurmuştu ki sanki bir şeyler ima eder gibi .

"Sorun da bu ben çoktan "o " başkasına aşık olmuşum  "

" Kim o şanslı " meraktan çatlasamda umursamamaya çabalıyordum .Nedense o kişinin çevremden biri olduğunu hissediyordum mesela Melis olabilir miydi ?

" boşver "

Acaba benim çevremden birimi diye düşünmeden edemesemde konuyu değiştirmek adına

"Bir oğlun olsa adını ne koyardın ?" Bir an ağzımdan kaçan  soruya ben bile şaşırırken Deniz tereddüt etmeden

"Rüzgar "der demez ayağa kalktım .Gözlerim bileğindeki sonsuzluk işaretinde  takılı kaldı .

"Ne  oldu ?" Diyen Deniz 'in sorularını işim var diyerek geçiştirdim ve kendimi dışarı attım .

Alt tarafı bir rüya   diye kendimi yatıştırırken elimi karnıma götürüp sakinleşmeye çalıştırdım .

****

Asonsörün önünde beklerken aniden gelen çığlıkla yerimden sıçradım .Muhtemelen kötü bir olay olmuştu ya da hemşirelerin  koşturmasına bakılacak olursa sandığımdan daha kötü .

Aniden gelen sancıyla dibimdeki oturaklara geçip elimi karnıma yerleştirdim.Hemşireler ve doktorlar koştururken kulağıma  gelen çığlık sesleri  gittikçe artıyordu artıyordu .

"Baba kız kaza geçirmişler .Küçük kız olay yerinde hayatını kaybetmiş babası da ünlü iş adamı Ateş Karahan  onun da durumu kötü o kurtulsa bari " önümden geçen hemşirenin söyledikleriyle yerimden hızlıca kalktım .Anlatıklarının  bir tesadüften ibaret olduğundan emin olsamda seslerin geldiği tarafa doğru gittim .Görünen yüzler tanıdıklaştıkça   gözlerimdeki buğu yüzünden tanınmaz hale geliyorlardı .

Sevgi hanım ,Melis ,abim ,babam ,annem hatta Ayşe abla bile şuan  karşımda ağlarken benim beynimde tek bir cümlenin yankısı sürüyordu 

"Küçük kız olay yerinde hayatını kaybetmiş "

"Hayır "diye bir çığlık duyuldu .Şuan yaşadıklarım bir rüyaydı sadece o kadar . Biran sesin sahibini idrak edemesemde herkesin bana dönmesiyle ben olduğumu anladım .Komikti ben bugüne kadar hiç çığlık atmamıştım .Ameliyathaneden  çıkan  doktorla bana doğru gelen abim dahil herkes  ameliyathanenin önündeki doktorun yanına gitti . Doktor kurduğu cümlenin bir değil üç hayata mal olduğunu bilse bu kadar insafsızca dökülmezdi belki  dudaktan o sözcükler .

"Üzgünüm başınız sağolsun  Melek 'i kaybettik  "

Etrafımdaki her şey  dönmeye başladı ayaklarım bedenimi taşıyamayınca yere yığıldım . İki bacağımın arasından akan sıvı  bu kez umursayacağım son şeydi  .

***

27 Temmuz 2018 Cuma 02/40 saatinde yine gecenin bir yarısı ve yeni bir bölüm .Aklımdaki final hiç bir zaman tamı tamına mutlu bir son degildi anladığınız üzere ve bu bölümü okuyup hemen klasik Deniz ya da klasik Ateş sonu diye düşünmeyin lütfen  daha final olmadı

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin