Öncelikle merhaba yine hızlı bir şekilde bölüm yetiştirmeye çabaladığım ve başardığım bir günümdeyim .Bölüm pek içime sinmesede karar sizin .FINALDEN BIR KESIT YAZDIM HAZIR PAYLAŞIP PAYLAŞMAMAK ARASINDA KARARSIZIM ŞUAN BIR BILEMEDIM 😐
Rüya bizim bilinçaltımızla oluşturduğumuz olayların saniyelik gözümüzün önünde canlamasıydı şuan buna inanmak istiyordum .
Geçen gün rüyamda gördüğüm bileğinde sonsuzluk işareti olan adam şuan karşımdaydı ama bir fark vardı üzerinde Derin yazması gerekiyordu demek ki şuan yaşadıklarım birer tesadüften öte değildi .
Ben düşüncelerimle savaşıp donmuş bir şekilde Deniz'i izlerken elini gözümün önüne getirip şıklatmasıyla kendime geldim
"Sormak istediğin bir şey yok sanırım "
"Ş şey kusura bakma yani ben dalmışım " Karşımdaki doktorum bu halime gülümserken kafamı çevirdim .
Etraftan bebek sesleri gelirken buranın bir hastahane ve muhtemelen şuan bulunduğun katın Kadın doğum olduğu bölümde yer alıyordum. Bebek sesi duymamda garip değildi bu durumda .
"Bebek sesleri geliyor " şuan alakasız bir konuya giriş yaptığımın elbette farkındaydım ama etraftaki sesler dikkatimi dağıtıyordu.
"Gel benimle "deyip kalkan doktorumun arkasından bir süre öylece baktım. Arkasından gitmeyeceğimi anlayan doktorum açıklama yapma gereği duyup
" Daha rahat soru sorabileceğin bir yere gideceğiz Derin "söylediği açıklama pek tatmin etmesede biran önce konuşmayı bitirmek adına daha fazla uzatmadan peşinden ilerledim .
Az sonra içeri girdeğimiz odadaki mucizelere inanamaz gözlerle baktım .Camın arkasında onlarca minik can vardı .Îçerde melek gibi yatan onlarca bebek .Karşımda gördüğüm bebeklerle Melek 'i gördüğüm ilk günü anımsadım yüzümde belli belirsiz bir gülüş peyda oldu .
Yan tarafıma döndüğümde yanımda duran doktorumun beni izlediğini görmemle kafamı önüme eğip aklıma ilk gelen sorudan başladım .
"Şu yaşlı kadının adı ne? "
"Bilmeni isteseydi söylerdi ."verdiği cevapla
Sinirle nefes alıp verdim .
" o gün beni piknikten sen mi kaçırdın ?"
"Kaçırma demiyelim de misafir ettim diyelim " verdiği cevapla
"Eminim öyledir "dedim .Camın arkasından izlediğim bebekler huzur verirken yanımdaki yeşil gözlü doktorumun yaydığı gergin hava tedirgin ediyordu .
" şu adı her neyse, beni kaçıran kadın neyin oluyor ? Ve benim durumumu biliyor muydun ? "
" O yaşlı kadın benim 'halam '
Ve durumunu bilsem asla bu durumun devam etmesine izin vermezdim .Ben hayat kazanmaya çalışıyorum kaybettirmeye değil !"Verdiği cevapla kafamı izlediğim bebeklerden çevirip konuşan doktoruma baktım .Gözlerinde kararlı bir ifade okunuyordu .Aslında yakışıklı bir adamdı hatta biraz fazla yakışıklıydı yeşil gözleri uzun boyu ve karizmatik duruşuyla bir çok kadının dikkatini çekebilirdi .Belki de çoktan çekmişti .Gözlerim ellerine kayarken ellerinde alyans olmaması sanırım evli olmadığının kanıtıydı .
"Biz nereden tanışıyoruz ? Beni tanıďınığını söylemiştin ?" En merak ettiğim soruyu sormuştum zira bu sorunun cevabını çok merak ediyordum .Şu an karşımda duran doktorumu daha önce görmediğime neredeyse emindim .
Pür dikkat vereceği cevabı beklerken çalan telefonum sanırım kaderin bana ufak bir oyunuydu .
"Alo "
"Derin neredesin ? "
"Hastahanedeyim Ateş "
"Ben ve Melek dışarıda seni bekliyoruz işlerimi erkenden halledip birlikte vakit geçirelim istedim " Kırgın olan tarafım gitmek istemesede Melek'in varlığı hep elimi kolumu bağlayan taraftı .
"Tamam işim bitti zaten geliyorum ."
Beni dinleyen doktoruma dönüp
"Şimdilik gitmem gerekiyor ."dedim .Neden bilmiyorum ama içimden bir ses bu adama güvenmem gerektiğini söylüyordu .Hem eğer geçmişten tanışıyorsak bu durumda beni daha iyi anlayan biri işime gelirdi .
"Seni nereden tanıdığımı hatırlayamasamda bunun cevabını en kısa zamanda alacağımı umuyorum .İzin verirseniz doktorum olarak kalmanızı rica ediyorum ."dememle karşımdaki doktorun yüzünde oluşan gülümsemeyle içimin sıcacık olduğunu hissettim. Kafasını olumlu anlamda salldı .Yüzünü huzur dolu bir gülümseme kaplarken elini uzattı .Uzattığı eli gözlerine bakarak teredsüzce sıkarken söylediğim son cümleyle hastahaneden çıktım .
"Bebeğim ve ben sana emanetiz Doktor '"
****
Az sonra geldiğimiz alışveriş merkezinden Melek'in beğendiği onlarca şey almıştık .Son girdiğimiz mağazada elimi havaya kaldırıp
"Benden pesss artık bir şeyler içelim lütfen " dedim .Ateş Melek için beğendiği son kıyafeti de görevlinin eline verirken babasının omzunda keyfi gayet yerinde olan Melek sonunda
"Evet baba hadi gidelim artık "demişti .Yaklaşıp iki saattir Melek'e türlü türlü eşya alırken sanırım en çok oyuncakcıda vakit harcamıştık .Bir türlü oyuncakçıdan çıkmak istemeyen Melek'i çıkarmak bir hayli zor olmuştu .
Ateş kasada işlerini hallederken birden gözüme takılan küçük bir papyonla oraya doğru yöneldim .Elime aldığım papyon o kadar güzel ve sevimliydi ki yüzümü kocaman bir gülümseme kapladı .
Melek'in
"Hadi Güneş"demesiyle elimdeki papyonu yerine indirip çıkışa yöneldim .
Günün sonunda hayli yorulsamda Melek Ateş ve benim çok güzel vakit geçirdiğini görmüş oldum .Biraz fazla yorulmam ve Ateş'e kırgınlığım dışında gayet iyi geçmişti .
Yatağıma uzanmış günün muhasebesini yaparken gelen mesaj sesiyle baş ucumdaki telefononu elime aldım
Ela'dan
Uzun zamandır arayamıyorum canım bu ara çok yoğunum affet ! Nasılsın bir sorun yok değil mi ?
Ela'ya
" iyiyim sorun yok canım " yazıp gönderdikten sonra bir mesaj daha gelmişti
Gelen mesaj bu kez Ateş'ten di .
" Nasılsın ?"
"İyiyim sen ?"
" ehh iste"yazdığı cevaba karşılık telefonumu tekrar başucuma koyup yatağıma uzandım .Ateş 'i ilk gördüğüm zamandan bu yana ilk kez benimle bu kadar samimi olduğunu farkediyordum .Aramızda uçurumlar varken bir anda bu kadar iyi görünmemiz tuaftı .Ama mutluydum yanında ,içim huzur doluyordu en önemlisi bazen kalp atışlarımı duyacak olmasından korkuyordum. Telefonuma gelen bir mesaj sesiyle daha başucumdaki telefonumu elime aldım
"Sence de artık ailelerimizin öğrenme zamanı gelmedi mi ? " okuďuğum mesaj içimdeki okyanusu büyütürken şuan kalbimin bu kadar hızlı attığı aşık olduğuma işaretse eğer , ben "Dev aşıktım "
26 Haziran 2018
Salı 02:49 😊 umarim beğenirsiniz .yazım hataları şimdiden affola kontrol edip terar düzeltmeye çalışacağım ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romansa" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...